Lause viimeisestä sanasta

  • 320 410
  • 8 550

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ähäkutti, kuittailivat äkäisimmät suututetut lompsii onneton mies peloissaan omaan loukkoonsa omaistensa oloihin nyyhkyttämään.

Nuorgamin yksinäisten yrmyn hymyttäjien kerhossa yrittää tomppeli tokeentua ääliömäisestä matkailustaan ääriolosuhteisiin äkkikuoleman nuolaisemaksi.

Edit: lisätty selityskuva!
 

Liitteet

  • Yrmynhymytin.jpg
    Yrmynhymytin.jpg
    387,1 KB · kertaa luettu: 23
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Nuorgamin yksinäisten yrmyn hymyttäjien kerhossa yrittää tomppeli tokeentua ääliömäisestä matkailustaan ääriolosuhteisiin äkkikuoleman nuolaisemaksi.

Edit: lisätty selityskuva!
Näinköhän uskomme ollenkaan lappalaisen alkuperäisväestön ihmeellisiä seikkailuja, en minä ainakaan kykene sellaisista innostumaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihastunut hiihtäjätär oli kovasti kiintynyt Aslakkiin alkutalvella, nähtyään kelmin irroittelemassa naistentansseissa.
Nojailemassa Aslakin istuimeen sivakoitsijoita tusina erittäin naisellisina tansseissa Aslakin nytkytellessä sääriään salsassa eikä itse suksijamme saattanut antautua.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Äärimmäisyyksiin äijällämme riittää intoa, olympialaisiin luulee osallistuvansa sutjakkaasti useammassa hiihtolajissa, täytyneekö estellä Irman sulhastaan suistumasta ajattelemattomuuteen.

Alamäessä jarrutelemalla alkoi tavoitteen toteutus ennustaen lyhyttä elämää, mutta alastulo tömähtäen onnistui mahtavasti urheaa upeaa talviurheilijaa Eddie Eaglea näytellen.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aslak aikoi toteuttaa elinikäisen lupauksen itselleen, ilmoittautumalla nopeuslaskukilpailuun.
Nyt olen peloissani, että urhomme sinkoutuu laskiessaan alas suksillaan kadotukseen uhraten kammottavasti itsensä lemmen piinan alttarille Irman loputtomaan urheilullisemmista ulkoiluasuista nalkuttamiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös