Itse laittakoon tyttö ateriansa, piruako alkaisin laiskuria annoksellani kestitsemään syömättä itse.Ajattelitko syöttää eilisen nistipadan siskollesi iltapalaksi?
Itse laittakoon tyttö ateriansa, piruako alkaisin laiskuria annoksellani kestitsemään syömättä itse.Ajattelitko syöttää eilisen nistipadan siskollesi iltapalaksi?
Itse tosiaan syön eineksiä.Itse laittakoon tyttö ateriansa, piruako alkaisin laiskuria annoksellani kestitsemään syömättä itse.
Eihän Ilmari nyt enää keksi sanoja ilman älliäItse tosiaan syön eineksiä.
Äkäpussi liftasi Loviisaan ilman äitiä.Eihän Ilmari nyt enää keksi sanoja ilman älliä
Äiti, isäkö täällä istuu ämpärillä?Äkäpussi liftasi Loviisaan ilman äitiä.
Ärhäkässä mahataudissa pappa äkisti ryntäsi istumaan lähimpään laakeaan ämpäriimme.Äiti, isäkö täällä istuu ämpärillä?
Äläs meuhkaa Patarouva, älykkyytesi rupeaa ihmetyttämään ihmisiä, mahdottomaksi muuttamaan elämämme.Ärhäkässä mahataudissa pappa äkisti ryntäsi istumaan lähimpään laakeaan ämpäriimme.
Ei luoja, älä minua äidy mensalaiseksi määrittelemään ensinkään.Äläs meuhkaa Patarouva, älykkyytesi rupeaa ihmetyttämään ihmisiä, mahdottomaksi muuttamaan elämämme.
Elähän nyt suutu, ihan nyt kaverina älyäsi äimistelen nolonaEi luoja, älä minua äidy mensalaiseksi määrittelemään ensinkään.
Nyt otankin lauseestani opikseni, nöyrin anteeksipyyntöni.Elähän nyt suutu, ihan nyt kaverina älyäsi äimistelen nolona
Alkaa naurettavaksi touhu eksyä ellei kukaan saa iskeä päähänsä yleisiä yllättävästi napsahtaneita tuumia öisin nettiin ihmeteltäväksi.Nyt otankin lauseestani opikseni, nöyrin anteeksipyyntöni.
Isto Hiltusen musiikki ei toimi esileikkinä, lukuunottamatta totaalisessa änkyräkännissä vonkaavia äitejä, koittamassa saada intiimiyttä.Alkaa naurettavaksi touhu eksyä ellei kukaan saa iskeä päähänsä yleisiä yllättävästi napsahtaneita tuumia öisin nettiin ihmeteltäväksi.
Intohimoiset naiset tekevät ihmiselosta ihanan miellyttävää ilman ylimääräistä tarvetta turvautua äijäilyyn.intiimiyttä.
Äkäslompolossa innostuttiin juhlimaan äkkiä ilmestynyttä lunta Yllästunturin ylärinteiden notkelmassa.Intohimoiset naiset tekevät ihmiselosta ihanan miellyttävää ilman ylimääräistä tarvetta turvautua äijäilyyn.
Äkäslompolossa innostuttiin juhlimaan äkkiä ilmestynyttä lunta Yllästunturin ylärinteiden notkelmassa.
Aaro, lähtikö Asko mukaan automatkalle isäsi serkulle Ivaloon auton akkuja noutamaan?Nyt on tulossa kylmää Etelä-Suomeenkin lausui Mette antaen sääennustuksen säälimättä alamaisiaan.
Nuorgam on uloin taajama armaan maamme, Aslak ahkioon nukahtaa.Aaro, lähtikö Asko mukaan automatkalle isäsi serkulle Ivaloon auton akkuja noutamaan?
Nuorgamissa usein kai Aslak huilailee, tuulisella ahtojäällä ahavoituneena.Nuorgam on uloin taajama armaan maamme, Aslak ahkioon nukahtaa.
Nuorgamissa usein kai Aslak huilailee, tuulisella ahtojäällä ahavoituneena.
Aslak luisuu armotta synkkään päihdekierteeseen, äidin itkiessä nuotiolla.Aslak haki Alkosta vodkaa ottaakseen illan tullen uuden nousun entisten etanolihuurujen notkahdettua alaspäin.
Aslak luisuu armotta synkkään päihdekierteeseen, äidin itkiessä nuotiolla.
Aika surullinen lienee Aslakin kohtalo, itsetuhoisen lapsetkin lähtivät etelään.Notskilla ulvovat oudot taigan ikiaikaiset olennot loitsimassa loivennusta Aslakille.
En tule Espooseen, lähden äkkilähdöllä Ähtäristä Nepaliin.Aika surullinen lienee Aslakin kohtalo, itsetuhoisen lapsetkin lähtivät etelään.
En tule Espooseen, lähden äkkilähdöllä Ähtäristä Nepaliin.
No ei, parempi Aslakin lomailla Iisalmen ihanilla nakurannoilla.Nyt ei paranisi Aslakin livahtaa intellektuelliksi irtolaiseksi Nepaliin.