Kilgore Trout
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Näköjään aivonne tiuhaan säkenöivät ajattomia nerokkaita nokitteluja uskomattoman tehokkaasti.
Tietystikään emme hukkaa oivia kohtia kiusata arvon alumneja saati turhautuneita intellektuelleja.
Näköjään aivonne tiuhaan säkenöivät ajattomia nerokkaita nokitteluja uskomattoman tehokkaasti.
Innokkaasti nenäkkäät teeskentelijät edelleen laskevat luikuria esiintymällä kernaasti totuudellisina uhoten ensimmäiseksi lujasti läpäisevänsä esiintymisellään jonkinlaisen arvostuksen.Tietystikään emme hukkaa oivia kohtia kiusata arvon alumneja saati turhautuneita intellektuelleja.
Antaisitko roposen, vein omat setelinarvoiset tuotteenikin Ullanlinnan "kaniin" sen enempiä nurisematta.Innokkaasti nenäkkäät teeskentelijät edelleen laskevat luikuria esiintymällä kernaasti totuudellisina uhoten ensimmäiseksi lujasti läpäisevänsä esiintymisellään jonkinlaisen arvostuksen.
Niin usein ruinaat itsellesi seteleitä, etten minä anna teikäläiselle tinaista apsariakaan.Antaisitko roposen, vein omat setelinarvoiset tuotteenikin Ullanlinnan "kaniin" sen enempiä nurisematta.
Niin usein ruinaat itsellesi seteleitä, etten minä anna teikäläiselle tinaista apsariakaan.
(Apsar on Abhasian rahayksikkö)
Noinko ilkeät isot lieskat lanttisi eksyttävät?Arvottomat penninkisi saat antaa rahattomille ilkuttavaksi, ainoastaan kokko antaa arvoa niille.
Eloni käännyttyä syksyyn ymmärsin tekeytyväni tahallani ääliöksi välttääkseni ärsyttävää tunteilua.Noinko ilkeät isot lieskat lanttisi eksyttävät?
Tollasissa useimmiten nöyrtyy, tulee elämän ihmeellisyys lähelle urheimpienkin ajatuksiin.Eloni käännyttyä syksyyn ymmärsin tekeytyväni tahallani ääliöksi välttääkseni ärsyttävää tunteilua.
Ahdistaa jo ajatuskin tuollaisten uutisten kuulemisesta, synkkenisi ihmeellisesti itkuiksi naurutkin.Tollasissa useimmiten nöyrtyy, tulee elämän ihmeellisyys lähelle urheimpienkin ajatuksiin.
Nyt alkaa urhoilla riemu ulinaksi taipua, kääntäkää itkunne nauruiksi.Ahdistaa jo ajatuskin tuollaisten uutisten kuulemisesta, synkkenisi ihmeellisesti itkuiksi naurutkin.
Näinhän aina uudestaan ryhdymmekin uljaasti iloitsemaan kaiken sonnankin iskiessä.Nyt alkaa urhoilla riemu ulinaksi taipua, kääntäkää itkunne nauruiksi.
Näinhän aina uudestaan ryhdymmekin uljaasti iloitsemaan kaiken sonnankin iskiessä.
Äärimmäisiäkään keinoja kaihtamatta, Ilmari ja Asta ryhtyivät ruoskimaan unohdettua tuskaansa ulos sieluistansa.Itsetunto sietää kovatkin iskut, edessä siintää silti äkkijarrutus.
Semminkin Ilmari ei lähtenyt uudelleen ihmissuhteeseen seonneen turhakkeen Astan nyöreihin, saakelinmoinen alkkiskin.Äärimmäisiäkään keinoja kaihtamatta, Ilmari ja Asta ryhtyivät ruoskimaan unohdettua tuskaansa ulos sieluistansa.
Semminkin Ilmari ei lähtenyt uudelleen ihmissuhteeseen seonneen turhakkeen Astan nyöreihin, saakelinmoinen alkkiskin.
Noh, aineet rikastuttavat Keravalaisia kiitettävästikin, amfetamiini useimmiten siivittää todella avoimeksi.Astan liioiteltu käyttö, keksitty ihmeelliseksi selitykseksi kätkemään Ilmarin narkkausta.
Aineita voit ottaa itse, mutta ethän kerro siitä isällesi?Noh, aineet rikastuttavat Keravalaisia kiitettävästikin, amfetamiini useimmiten siivittää todella avoimeksi.
Ilmarin serkkujen äiti lähetti lapsensa etsimään subutexia Itä-Helsingistä.Aineita voit ottaa itse, mutta ethän kerro siitä isällesi?
Ilmarin täti äityi hulluttelemaan ensin lastensa subuilla innostuen nuoruutensa gängistä intohimoisesti syyttäen turmiostaan äitiään.Ilmarin serkkujen äiti lähetti lapsensa etsimään subutexia Itä-Helsingistä.
Ilmarin täti äityi hulluttelemaan ensin lastensa subuilla innostuen nuoruutensa gängistä intohimoisesti syyttäen turmiostaan äitiään.
Nythän enää ihmettelemme diilaavatkohan oxycontinia naapureilleen...Äitijumalatar ilmestyi tädille ihastuttaen älisten äimistelevän neidon.
Näinkö alkavat aavistelumme painaa ujoina renttuina esiintyvien ihmisten lannistettuja luonteita edelleen epätoivoisilta näyttäviksi.Nythän enää ihmettelemme diilaavatkohan oxycontinia naapureilleen...
Näyttää Ässät yrittävän toden teolla ängetä voittajaehdokkaaksi, ihmettelin katsoessani sarjataulukkoa illalla.Näinkö alkavat aavistelumme painaa ujoina renttuina esiintyvien ihmisten lannistettuja luonteita edelleen epätoivoisilta näyttäviksi.
Itse luottaisinko levollisemmin aina liian lälläriksi alettuani?Näyttää Ässät yrittävän toden teolla ängetä voittajaehdokkaaksi, ihmettelin katsoessani sarjataulukkoa illalla.
Aletaanpas lempimään, esitti Taina toteamuksen Ulpulle anonyymien nymfomaanien iltamissa.Itse luottaisinko levollisemmin aina liian lälläriksi alettuani?