Aikoinaan ihastutti Saarinen tulkitsemalla etiopialaisia itkuvirsiä Logomon lauantai-illoissa asunaan alkuperäinen netela.Aivan, varhaiset aamu-uutiset uskottelivat tänään uuden musiikin iskevän, sillä Esa Saarinen taiteili aisteillaan.
Aikoinaan ihastutti Saarinen tulkitsemalla etiopialaisia itkuvirsiä Logomon lauantai-illoissa asunaan alkuperäinen netela.Aivan, varhaiset aamu-uutiset uskottelivat tänään uuden musiikin iskevän, sillä Esa Saarinen taiteili aisteillaan.
Nyt ei tunnu erityisesti liioitellun autuaalta.Aikoinaan ihastutti Saarinen tulkitsemalla etiopialaisia itkuvirsiä Logomon lauantai-illoissa asunaan alkuperäinen netela.
Aivan uskomaton tuuri uudella alakerran asukkaallla, lotossa täysosuma aina.Nyt ei tunnu erityisesti liioitellun autuaalta.
Aivan uskomaton tuuri uudella alakerran asukkaallla, lotossa täysosuma aina.
Aiven uskomattoman kaunis ilta!Avaan itse nopeasti auki.
Ihastuitko luettuasi teoksen Aamunkoi?Aiven uskomattoman kaunis ilta!
Ainakin aamuisin minä uskon nykyään kykeneväni onanoimaan iloisesti.Ihastuitko luettuasi teoksen Aamunkoi?
Itsetyydytys lisää onnellisuutta ilman seksikumppanin etsinnän sietämättömältä tuntuvaa ikuisuutta.Ainakin aamuisin minä uskon nykyään kykeneväni onanoimaan iloisesti.
Itsetyydytyksen kokeileminen ulkona ilkosillaan saattaa uutta ulottuvuutta tuoda tavalliseen arkeen.Itsetyydytys lisää onnellisuutta ilman seksikumppanin etsinnän sietämättömältä tuntuvaa ikuisuutta.
Arkinen runkkaaminen keskellä Esplanadia ei nappaa.Itsetyydytyksen kokeileminen ulkona ilkosillaan saattaa uutta ulottuvuutta tuoda tavalliseen arkeen.
Arkinen runkkaaminen keskellä Esplanadia ei nappaa.
Aika levottomia alkaa stoorit täällä olla, mahtaako asiat näin avautua.alastomana.
Aina vaan alat uudestaan tehdä unohtamiasi asioita.avautua.
Aloin syventyä innokkaasti opiskelemaan imaginaarilukujen taikaa algebrassa.Aina vaan alat uudestaan tehdä unohtamiasi asioita.
Aion lyödä Geebee-turnauksessa ensimmäistä brassia rumasti aivan suoraan sen alavatsaanAloin syventyä innokkaasti opiskelemaan imaginaarilukujen taikaa algebrassa.
Alatyylisiä lauseita ahkerasti viljelleille annettiin tuomioksi sata alakoukkua alle navan.Aion lyödä Geebee-turnauksessa ensimmäistä brassia rumasti aivan suoraan sen alavatsaan
Nyt aion vain avata nenäliinapaketin.navan.
No, ei näin äänekkäästi. Luiskautin ihan itse näin aluksi. Perhana! Alun kurnutuksen esittelyn tuoksinassa tuhisin itse nurkassa.Nyt aion vain avata nenäliinapaketin.
Näin Umeåssa ruotsalaisen kaverini avaamassa sinistä Saabiaan avaimella.No, ei näin äänekkäästi. Luiskautin ihan itse näin aluksi. Perhana! Alun kurnutuksen esittelyn tuoksinassa tuhisin itse nurkassa.
Aloitin viimein aikuisopiskeluni ihmetellen, miksi en löydä lukujärjestystä almanakastani.Näin Umeåssa ruotsalaisen kaverini avaamassa sinistä Saabiaan avaimella.
Aivan liian monta ahdistuskohtausta nämä almanakat kierosti aiheuttavat sotkien taas ajankäyttöni niin ikävästi.Aloitin viimein aikuisopiskeluni ihmetellen, miksi en löydä lukujärjestystä almanakastani.
Ilmeisesti kävi äidilleni vähän äkkinäiset silittäessään tyykiä illalliselle.Aivan liian monta ahdistuskohtausta nämä almanakat kierosti aiheuttavat sotkien taas ajankäyttöni niin ikävästi.
En lähtenyt eilen Lontooseen enkä myöskään äijämäisesti äkkilähdöllä Namibiaan.Ilmoitettuani lottovoitosta lähetti anoppini laskun laittamistaan illallisista sekä ehdotti lähtevänsä luoksemme elelemään.
Nyt aavistan, mksi ihmeessä böndellä ihannoidaan aikuisia ansioituneita naisjohtajia.Namibiaan.