Avaan viinapullon, annan usvaisen tunteen uida ajatuksiini.Aika pitkä perjantai edessämme, luulisin. Sataa ikävästi, itkettää. No en jaksa avautua.
Avaan viinapullon, annan usvaisen tunteen uida ajatuksiini.Aika pitkä perjantai edessämme, luulisin. Sataa ikävästi, itkettää. No en jaksa avautua.
Avaan viinapullon, annan usvaisen tunteen uida ajatuksiini.
Ilmaista luumuviiniä Meksikosta, ihan sopivasti eilisestä lastista, voi äijät skoolata tänään iltamyöhään."Alkoholia Jompalle", asiantuntija totesi uskaliaasti keskiviikkona, siideriä ihan itsekin nauttiessaan ilmiselvästi.
Ilmaista luumuviiniä Meksikosta, ihan sopivasti eilisestä lastista, voi äijät skoolata tänään iltamyöhään.
Ihan liikaa tietääkseni ainakin mie yöllä örvellän humalassa, älyttömän ääliömäistä notkumista.
Nyt urhot otetaan rommia, juodaan uhkarohkeasti humalaan, lauantaina iisisti samaa soppaa aamuhämärässä.Aromaattinen löyhkä kutittaa Ollin mahtiklyyvaria antaen hänelle oivallisen onnistuneen lauantaielämyksen Iivarin nuorjuhlissa.
Nyt urhot otetaan rommia, juodaan uhkarohkeasti humalaan, lauantaina iisisti samaa soppaa aamuhämärässä.
Älkää!!
Älämölö lähti käyntiin äijien ärhennellessä.
äijille.
Erikoistarjous nyt levyraadissa, voi ärsyttää mainostaminen.Ärsyttävätkö Ihmiset, jotka innokkaina lukevat lehdistä erikoistarjouksia?
Erikoistarjous nyt levyraadissa, voi ärsyttää mainostaminen.
Meinaatko aidolla itsekehulla nostella omaa sosioekonomista taustaasi alkamalla mainostaa isäsi nettotulomääriä, elvistellen niillä?
Noh, itse innostuin litkimään lonkeroa älyttömästi.
Älä litki yksin tai tenutat ördäämiskalsarikännit, mitkä äkkiä sysää tajuntasi ilmaan.
nykyään.
No anna almuja perkele, uskoin ratsastavani etelään ilman tapaistasi arvaamatonta saitaa, idiootti!
Ilman huolehtivaista mummiani ilmestyisin nuorison eteen nakuna.
Arvasit, pidän isosta nuijastani oikeastaan ihan mielettömästi aina auringon noustessa.
Aina kysytään altaan laidalla tarvitsenko aamuisin.
nainen.
Nyt en usko lainkaan. Etköhän itse taas ajellut autolla neuleinesi.Näin auton ikkunasta naisen esittelemässä neuleitaan.
Nyt en usko lainkaan. Etköhän itse taas ajellut autolla neuleinesi.
Ihanaa hommaa, miehet imevät sulavasti Ellan tissejä.Naiset ehdotti ukoille loistavia esileikkejä illalla, nyt ehdottomasti sekaan, ihmiset!
Ihanaa hommaa, miehet imevät sulavasti Ellan tissejä.