vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Noh, aiotko itse maistaa illalla "silakkaa" tai auraa?
Ainoa unelmani raskaina aikoina, arvaatkos?
Noh, aiotko itse maistaa illalla "silakkaa" tai auraa?
Antero raivostui vierailtuaan AA-kerhon avajaisissa tiistaina, koska oli selvänä.Ainoa unelmani raskaina aikoina, arvaatkos?
Antero raivostui vierailtuaan AA-kerhon avajaisissa tiistaina, koska oli selvänä.
Äitini Ilona tykkää Illodinista.Selvänäolo ei loppunut vielä äitienpäivänäkään, naurahti äiti.
Iila Laura Liimatainen oletti duunari-isänsä näkevän ilmeisen syvän taantuman alkaneen.Illodinista.
alkaneen.
Nisti äkkäsi yllättäen tarvitsevansa öihin seuraa tyhmältä äidiltään.Aviopari lähti Kino Astraan noutamaan elokuvalipputilauksensa ennen näytöstä.
nirsoile.”
Näin ilman rahakasta sopimusta oleville ilmoitettiin: Lähtekää edareista!
AHL hyökkääjä Ollila nuuskasi ennen neljännesfinaalia.Edareille darra antaa reeneihin erittäin ison sisulatauksen, totesi Ahonen.
AHL hyökkääjä Ollila nuuskasi ennen neljännesfinaalia.
Ami Luukas Urho Salmi poti aikuisena ilmennyt tarvetta ampua autiomaassa.aluspaitaa!
autiomaassa.
"Aivan likainen olohuone" itki Timppa, "täytyy aloittaa maanantaiaamuna itse, silloin en enää nyyhkytä."Apea uusavuton Timppa istahti olohuoneeseen miettimään apuvoimia asunnon sotkujen siivouksen aloittamiseen.
"Aivan likainen olohuone" itki Timppa, "täytyy aloittaa maanantaiaamuna itse, silloin en enää nyyhkytä."
No yskäisitkö Yrjövuori hihaasi, kun yhdyit takaapäin äsken?
Äimistelin Sirpaa kesken esileikin Naantalissa
A-olutta urakalla ryyppäävä Ari Juntunen on ehkä liian lepsu asianajaja.Aurajoella.
A-olutta urakalla ryyppäävä Ari Juntunen on ehkä liian lepsu asianajaja.
Aivan, rautaisella vuosien osaamisella saan antaa nämä arvosanat toukokuussa.Ai sinäkö itseoikeutetusti anniskelet näille asianajaja "juntusillekin" A-oluet ja arvosanat?
Aivan, rautaisella vuosien osaamisella saan antaa nämä arvosanat toukokuussa.
Aika ilkikurinen dosentti olen, sen tiedät itsekin.Tämäpä onkin uskomaton keissi oikeasti, kun uskallat urheasti selvittää saavutuksiasi aidosti!
Aika ilkikurinen dosentti olen, sen tiedät itsekin.
nisteihin.