ivaamatta.
Illalla Vaasassa asetutaan asentoon mielistelemään antaumuksella toveri Tamin auktoriteettia.
ivaamatta.
Illalla Vaasassa asetutaan asentoon mielistelemään antaumuksella toveri Tamin auktoriteettia.
areenoille.
Aravirta runkkasi empaattisesti Espoossa, Nokka otti imuun, Lahti löhöili eteisessä.
Äkkiä Ilveksen johtavien äijien näkyville syntyi uusi olettamus: Lukkolaisille Lindgrenistä esikuva!Edelläolevalle: täytyykö eroottishäiriöisen ihmistaimen, sämpylänjakajan erityisesti, siirtää sanottavansa Äijänsuolle?
esikuva!
ajatella?
Kysymys: Mistä tuo naistaan tuohon yhtäkkiä tuli? Abiel ilmeisesti pikapikaa editoinut jotain, kun seuraavaa lausetta jo väännettiin.
alatalolaisilla.
aitiossa.
Matikainen.
AVOTMPM = aitiossa ? Saatan olla lu-ki häiriöinen tai pikkumainen pilkun viilaaja mutta sitten olen.Ajankäytön vapaus on tulevaisuutta mietti Pentti Matikainen.
Norton.
Näin itse Coloradon kiekkoilevan Espoossa, rättiväsynyt Sakic on kaunis.Nickerson?
Näin itse Coloradon kiekkoilevan Espoossa, rättiväsynyt Sakic on kaunis.
Kory ajatteli unissaan näyttää isänkädestä SaPKolle.
- - -
esileikkejä?
äänittä.
- - -
ääriryhmä?
älämölöä.
Miksi Pesonen sikali poikittaiseilla? Älysittehän ystävät, siten kärpät äityivät ripuloimaan isona laumana lauantaina ähisten.äyskärillä.
Miksi Pesonen sikali poikittaiseilla? Älysittehän ystävät, siten kärpät äityivät ripuloimaan isona laumana lauantaina ähisten.
Miksi Pesonen sikali poikittaiseilla? Älysittehän ystävät, siten kärpät äityivät ripuloimaan isona laumana lauantaina ähisten.