Pelituntumaa tuskin kovin paljon on jatkuvien loukkaantumisten myötä, mutta en usko Korpisalon hankkineen tänne pelaajaa, joka on varmuudella pelikunnoton.
Kai Ässät on lääkärintarkastuksen pitänyt ennen sopimuksen tekoa.
Kai Ässät on lääkärintarkastuksen pitänyt ennen sopimuksen tekoa.
Oliko käsivammaa alla? Vedoista puuttunut vähän potku.
Tukone vähä nauratti alkuu, ko kiekottomana ihan hukassa. Pari kertaa sai kiekon ja teki iha ok helppoja ratkasuja. Mut näkee kyl ettei oo pelannu. Vähä kömpelön näköne ja syötöt ja oli vähä röpelöitä.
Onhan siellä alla, mutta sanoisin ennen kaikkea, että tuntuman puutetta.
Eiköhän kaveri myös varo tuolla kentällä aikalailla. Ei omasta mielestä kovinkaan hanakasti hakeutunut vielä kamppailutilanteisiin.
Olen tyytyväinen jos selviää tästä ekasta pelistä edes ehjin nahoin. Pari kutia vetänyt kohti maalia mutta ei mitään vaarallista vielä. Yksi paha kiekonmenetys ylivoimalla, onneksi ei kostautunut.
Ollut itse asiassa aktiivisin laukoja koko ässäjoukkueesta. Pelituntuman puute näkyy mutta muuten ihan positiivinen ilme Tukosella. Hyvä tästä vielä tulee.Olen tyytyväinen jos selviää tästä ekasta pelistä edes ehjin nahoin. Pari kutia vetänyt kohti maalia mutta ei mitään vaarallista vielä.
Salmisen rinnalle tuomaan joukkueelle pieni nytkäys oikeaan suuntaan on se mitä odotan, eli ~viiteen seuraavaan peliin tuomaan sitä kaivattua ratkaisuvoimaa sekä ulosmittaamaan Salmisen taitoja joukkueen eduksi.
Kaikki sen yli on plussaa ja jos pelimäärä ylittää viisitoista, ollaan jo hyvän diilin ääressä.
Pisteitä Tukonen tulee tekemään, se on varma.
Tukonen perkele maali numero 100 ja Ässille makoisat 2p.
Veto oli ainoa mikä oli Tukosessa positiivista, muuten näkyi pitkä pelaamattomuus.