Vastataan muutamaan hupitieteen maisterin Justicen maukkaimpaan möläytykseen, sen jälkeen jätän Justicen kanssa huvittelun.
Justice"kun tuon koulumenestyksen tähän nyt toit, niin voin kertoa sinulle, että olen suorittanut yliopistossa maisterin tutkinnon edellyttämät opinnot, myös äidinkielen osalta. Sinun kielioppisi viittaa siihen, että sinun mainitsemasi yliopiston viimeinen tentti on sijoittunut aikaan paljon ennen äidinkielen opintoja. Teen siis johtopäätöksen, että olet jättänyt yliopiston kesken. Ei siinä ole mitään moitittavaa, minusta ei siihen olisi ollut."
-Väärin olen maisteri, sinusta en usko, veikkaan, että olet lukiolaispoika. Korkeintaan virtuaalimaisteri. Ei tästä niin kovin kauaa aikaa ole, ei meillä ollut mitään äidinkieltä,olet tainnut sekoittaa lukion tai AMK;n yliopistoon. Ainoastaan gradua koskeva kirjallinen näyttö, muistaakseni sen 2 ov kirjallisesta tentistä tms.
Justice jatkaa minun huvittamista kirjoittamalla "mutta jääkiekko-otteluita ei ratkasita paperilla"
-Joopa joo, siinä virtuaalimaisteri taas neuvoo oikeinkirjoituksessa, voi Jeesus oikeasti.Tuo ei mene minkään näppisvirheen piikkiin enää, veikkaan tosiaankin lukihäiriötä tai muuta ongelmaa.
Sitten itse asiaan eli lainataan Dale Cooperin listaa, joka taitaa olla Justicen lista samalla;)?
1. TAP 20 35 = 1,75
2. KAL 18 33 = 1,83
3. ILV 17 40 = 2,34
4. KÄR 21 51 = 2,43
5. JYP 20 49 = 2,45
6. LUK 19 49 = 2,58
7. IFK 18 47 = 2,61
8. ÄSS 20 54 = 2,70
9. PEL 21 46 = 2,71
10.BLU 18 50 = 2,77
11.SAI 19 53 = 2,79
11.HPK 19 53 = 2,79
13.TPS 18 56 = 3,11
14.SPO 18 62 = 3,44
Kyllä HIFK on päästänyt sarjajohtaja Lukkoa peräti 0,03 maalia keskimäärin ottelua kohden enemmän, tämä siis tilanteessa jossa kolme kärkipakkia on ollut useita otteluita pois kokoonpanosta ja tästä ystävämme vetävät johtopäätöksen, että HIFK;n puolustus on huonompi kuin Lukon;) Samaan aikaan kuitenkin maalivahdin torjuntaprosentti on 91,57% ja tämä on näiden ystäviemme, kuten Justicen kanssa täysin loogista sille, että ongelma on ollut puolustuksesta;) En usko, että mistään yliopistosta voi tuollaiseen epäloogisuuteen kykenevää pahvimaisteria valmistua, epäilyt virtuaalimaisterista vahvistuvat entisestään.
Se sinun kaiken pahan alku ja juuri, itse suuri saatana Juuso Salmi on muuten 17 ottelussa peräti 2 takaiskumaalin aikana kentällä tasaviisikoin. Tämä tekee peräti 0,11 maalia per ottelu;) Johan Husso pahimpina iltoinaan hörppii jo yhdessä ottelussa enemmän kuin tuon 2 maalia, kuten vaikka viimeisessä Ilves pelissä.
Toisaalta ei kai tällä asiantuntijapalstalla voi jääkiekon suhteen olla niin pahvipäistä ihmistä, joka sulkee pakiston suorittamista arvioitaessa +- tilaston pois. Vain sillä perusteella, että kohtauttaa olkiaan "se on siksi liigan kolmanneksi paras pakiston osalta, koska HIFK on tehnyt niin paljon maaleja"? Totta kai myös pakistolla on osuutensa siihen että HIFK on kyennyt tekemään noin paljon maaleja. Samoin kuin sillä on tekemistä HIFK;n päästettyjen maalien keskiarvon kanssa kuinka maalivahti on suoriutunut? No maalivahti nyt on sattunut suorittamaan alakanttiin 91,57% ja majailee liigavahtien häntäpäässä ja tällä ei ole ystäviemme mielestä merkitystä sen kanssa paljonko HIFK:lle on tehty maaleja, maali on aina pakiston vika, niinkö? Ihan oikeasti trollaatteko te, vai onko tosiaankin ymmärrys lajista ja pelistä noin heikko?