Ja tähän saatetaan jälleen päätyä kesken kauden, kun yleisörajoitukset/karanteenit tästä jatkuvat.Piste/peli taulukossa Kärpät olisi sijalla 7 tällä hetkellä ja suuntaus on enemmänkin alaspäin kuin ylöspäin.
Ja tähän saatetaan jälleen päätyä kesken kauden, kun yleisörajoitukset/karanteenit tästä jatkuvat.Piste/peli taulukossa Kärpät olisi sijalla 7 tällä hetkellä ja suuntaus on enemmänkin alaspäin kuin ylöspäin.
Moni on täällä jo hyväksynyt sen tosiasian, että Mikkola tulee valmentamaan tämän kauden loppuun.Nyt niitä vastauksia sille mitä tapahtuu jos Mikkola saisi nyt potkut?
Eli kun viimeisten 20 ottelun (1/3 runkosarjasta!) osalta Kärpät löytyy sijalta 9., niin kaikki on hyvin, sillä alkukaudesta saatiin kasaan hyvin pisteitä?
1/3 otannalla Kärppien tekeminen on ollut alle kaiken arvostelun. Tämä ei siis ole mielipide, vaan se on nähtävissä ihan liigan tilastoja vilkaisemalla.
Jos suunta olisi päinvastainen (Tappara, IFK, Ilves), niin eihän tässä olisi huolta. Alkuun käynnistymisvaikeuksia, ja hiljalleen peliä kasaan uuden päävalmentajan turvin. Nyt on käynyt niin, että muut ovat parantaneet peliään kauden mittaan, ja Kärpät on vajonnut sääliplayoff-tasolle.
Kärpät on pelannut samalla pistetahdilla kolmanneksen runkosarjasta, millä sijalta 11. löytyvä KalPa.
Piste/peli taulukossa Kärpät olisi sijalla 7 tällä hetkellä ja suuntaus on enemmänkin alaspäin kuin ylöspäin.
Samaa mieltä. Vaikka itsekin olen ollut tässä ketjussa 8 viestin, tämän jälkeen 9 viestin, voimalla - myös minä haluaisin nähdä, havaita ja kuulla, että tekeekö Kärppien seurapomot kaikkensa päävalmentajan onnistumiseksi. Mikkolan niskaan en pistäisi kaikkia pelillisiä ongelmia - siellä on mukana myös Mäntymaa, Sihvonen, Hilli - mutta ennen kaikkea olen odottanut myös seurajohdolta lisäpanosta Kärppien pelillisiin asioihin.Hyväksyn Mikkolan potkut vasta kun Harri Aho ja kumppanit voivat vastata myöntävästi kysymykseen "Teimmekö kaikkemme, että päävalmentajalla on parhaat mahdollisuudet onnistua?"
Hyväksyn Mikkolan potkut vasta kun Harri Aho ja kumppanit voivat vastata myöntävästi kysymykseen "Teimmekö kaikkemme, että päävalmentajalla on parhaat mahdollisuudet onnistua?"
Samaa mieltä. Vaikka itsekin olen ollut tässä ketjussa 8 viestin, tämän jälkeen 9 viestin, voimalla - myös minä haluaisin nähdä, havaita ja kuulla, että tekeekö Kärppien seurapomot kaikkensa päävalmentajan onnistumiseksi. Mikkolan niskaan en pistäisi kaikkia pelillisiä ongelmia - siellä on mukana myös Mäntymaa, Sihvonen, Hilli - mutta ennen kaikkea olen odottanut myös seurajohdolta lisäpanosta Kärppien pelillisiin asioihin.
Virkkusen ja Ahon puolesta vastaan: "Teimmekö kaikkemme, että päävalmentajalla on parhaat mahdollisuudet onnistua?" Ette helvetissä ole tehneet kaikkeanne!
Kyllä, hyviä pelaajia on pitkä liuta, sitten on näiden "tasapainottomien" pelureiden lisäksi iso tukku nuoria/kokemattomia pelaajia. Näkisin, että noista "tasapainottomista" ja kokemattomista pelureista tulee pelitavan kanssa se heikohko maaliodottama - joka näkyy joka pelissä siinä, että kun Kärppien pitäisi peliä kyetä ratkomaan, on vastustaja se joka pelin itselleen ratkoo. Selkäranka napsahtaa poikki. Tampereella Ilves pelissä ja tiistain Jukurit pelissä näin reilun erän verran Kärpiltä peliä, joka oli ihan hyvää ja Kärppien pelitapaa. Jänne vaan Kärpillä ei pidä pelin jälkimmäistä puoliskoa. Varsinkin sentteriosastolle hyviä keskushyökkääjiä ja puolustukseen jäätävä peruspakki lisää rosteriin, niin alkaisi Mikkolankin työkalupakki olla kondiksessa.Hyviä pelaajiahan tuolla on pitkä liuta, mutta tasapainossa tuo rosteri ei ole missään nimessä.
Jokainen hyökkäys pitäisi päättyä maalintekotilanteeseen … Ohilaukauksiakin liian paljon joten joku ihme kiire vaivaa pelaajia.
Repii kovaa liksaa ja pesee toimiston setien selätMiksi tämä jätkä on vielä tuolla penkin takana???
Tilalle Ilkka niin ei tarvitse oven nimikylttiä vaihtaaHeittäkää nyt tämä amatööri mahdollisimman kauas edustusjoukkueen toiminnassa. Täysin onneton tapaus.
Koska tämä riittää nykyisellään seuralle. Siitähän se vain kertoo. Vaatimustaso esimerkiksi pelille on ihan puhdas 0.Miksi tämä jätkä on vielä tuolla penkin takana???
Tilalle Ilkka niin ei tarvitse oven nimikylttiä vaihtaa
Ilu siipeilee toimiston puolella. Alkaa Mikkola nimi olla jo aikamoinen kirosana kärppien saunakerhossaTilalle Ilkka niin ei tarvitse oven nimikylttiä vaihtaa
Olisikohan Alatalo vapaana? Tai Aravirta.Oi kuka tulisi laittamaan HAHP:n ja PAPP:n kuntoon?
Mulle kyllä riittäs, jos joku laittas ihan tuon tavallisen pelin kuntoon!Oi kuka tulisi laittamaan HAHP:n ja PAPP:n kuntoon?
edit: HAHP---> PAHP
Ei tartte kun meillä A La MikkolaOlisikohan Alatalo vapaana? Tai Aravirta.
Eikö riitä, että Huml ja Torso jo ovat?Ulos. Kaikki ulos. Hävetkää pe**ele.