@Spine
Sinun jatkuvat väitteet Korpikosken yksipuolisesta savustuksesta seuran puolesta on luvalla sanoen kovia. Jos sinulla on asiasta tietoa, niin jaatko sen tänne tukemaan vahvoja olettamuksiasi.
Br. Juippi
Kiitos Juippi!
Väitteeni perustuvat IL:n lähteisiin sekä omiin päätelmiini mitkä tosin eivät mitään satavarmoja ole. Nämä havainnot kuitenkin tukee aikalailla tota IL:n artikkelia. Kai sopimus olisi jo purettu mikäli molemmat sen haluaisivat purkaa? Jollakulla taisi olla vielä tieto, että tämä ei olisi ensimmäinen kerta, kun TPS yrittää Laurin sopimusta purkaa. Nyt mennyt viimeisen kerran kuppi nurin ja se tehdään hinnalla millä hyvänsä? Savumerkit viittaavat tällaiseen. Varmaksi toki tätä tuskin kukaan muu kuin Korppari ja TPS tiedä. Osin jopa TPS:n hiljaisuuden takiakin tätä spekuloidaan. Jos kaikki olisivat hyvin, niin eikö sieltä voisi tulla joku statement? Kokoajan tuppaa tulemaan vaan lisää informaatiota mitkä puoltaa IL:n artikkelin osuneen "napakymppiin".
Minä taas olen sitä mieltä että kyllä Korpparinkin pitää huomioida nykytilanne kaikkine koronoineen mitä sillä on vaikutus seuralle. Samoin Korpparin pitää huomioida se mitä hän on itse antanut seuralle näinä voimassa olevan sopimuksen aikana . On totta että sopimuksia pitää kunnioittaa mutta kuten olen aina ennekin sanonut että tanssiin tarvitaan kaksi. Ihan turha yrittää olla tärkeämpi kuin muut vaikka tilinauhan luulisi niin näyttävän. Monesti olen maininnut siitä TPS sydämmestä kelläköhän se sykkii. Jos kyse on rahasta ja palkan alennuksesta niin minun puolesta Korppari voi mennä vaikka heti HIFK:n riveihin . Seuraa hän ei ajattele yhtään.
Jos todella laitan TPS-fanilasit päähän ymmärrän näkemyksesi. Normaaleilla laseilla taas... Se on vähän vaikeampaa. Mikäli kaikki muut pelaajat ovat palkkaansa laskeneet ja Korpikoski ei tähän suostu, niin silloin ymmärrän seuran tuohtumuksen. Ei kuitenkaan Korpparikaan sitä rahaa voi loputtomasti "antaa takaisin". Ihmisen luonne on, että rahaa pitäisi olla paljon. Vaikka tililläsi olisi jo miljoona tai kaksikin, niin tuskin pudottaisit vapaaehtoisesti palkkaasi 300 tuhannesta johonkin 100 tuhanteen.