Laulatko autossa?

  • 1 829
  • 21

Laulatko autossa?

  • Kyllä, laulan autossa seurasta riippumatta!

    Ääniä: 21 15,6%
  • Laulan autossa vain jos olen yksin.

    Ääniä: 53 39,3%
  • En laula autossa, en!

    Ääniä: 16 11,9%
  • En yleensä laula autossa, mutta jos se tietty biisi...

    Ääniä: 30 22,2%
  • En laula autossa, mutta masturboin siellä usein!

    Ääniä: 6 4,4%
  • En itse laula mutta nautin kun joku tietty läheiseni laulaa...

    Ääniä: 1 0,7%
  • Vain kun olen kyydissä ja hel~wetin kännissä!

    Ääniä: 8 5,9%

  • Äänestäjiä
    135

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olemme taas elämän perimmäisten kysymysten äärellä.

Laulatko autossa?

Laulatko autossa vain kun olet yksin? Kenen seurassa uskallat/et uskalla laulaa?
Mitä biisejä laulat erityisesti, onko sinulla suosikki-cd autoiluun, vai laulatko ihan kaikkea mitä radiosta sattuu tulemaan?

Mitä levyä tai biisiä kuuntelet erityisesti autoillessasi?

Kuinka helvetin hyvältä kuulostat jos kyseessä on AC/DC, The Darkness, Led Zeppelin, Judas Priest, The Queen, Fredi tai joku vastaava hiukan erikoisempi tai korkeammalta laulettava biisi?

Mitä kommentteja läheisesi ovat antaneet kyseisestä asiasta?

Minä - minulla on bändi ja olen esiintynyt useita kertoja julkisesti, koulujen juhlissa, baareissa jne, mutta jos esim. vanhempani ovat samassa autossa, not bloody likely laulaisin mitään ääneen.

Harvemmin muutenkaan autossa jos on useampi henkilö kyydissä.

Parhaita autoilubiisejä itselleni ovat ne mitkä ovat haastavimpia laulaa, etenkin Zeppelinit, tulee hyvää reeniä. Van Halenin 1984 on myös mahtava cruisailuun.

Alkoholi helpottaa kynnystä, mutta vodkapulloille tulisi olla oma hands-free systeemi.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen harrastanut laulamista aivan pienestä pitäen ja esiintynyt hyvinkin monissa isoissa juhlissa, häissä, syntymäpäivillä, koko koulun edessä monta kertaa yksin jne. Olen mielestäni oikein hyvä laulaja. Mutta KOSKAAN en suostu laulamaan radion mukana tai muualla jossa kyse ei ole varsinaisesti esiintymisestä. Kotona sitten yksin voi laulaa Pointer Sistersiä, mielellään alasti ja samalla tanssien.


Kahden viikon kuluttua minullakin on luultavasti ajokortti, että luultavammin tulen kyllä lauleskelemaan autossakin. Mutta vain yksin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En äänestä mitään, kun oikeaa vaihtoehtoa ei löydy. Se olisi: Laulan autossa tarkoin valitussa seurassa. Meikäläinen ei meinaan osaa laulaa pätkääkään, joten seuran pitää olla tarkoin valittua, että viitsin piinata heitä mölinälläni.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei kovin usein, mutta joskus alkaa laulattaa, kun cd:stä tulee jotain kunnon menoa kuten Iron Maidenia.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Laulan autossa jos sattuu olemaan sillä fiiliksellä, mutta yksin ja vaatteet päällä enkä pointer sisteriä, enkä tee sitä saamaan aikaan.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Harvemmin autossa lauleskelen, sillä mieluummin kuuntelen cd-soittimesta hyvää musaa. Ehkäpä joskus sitten hyräilen jonkun hyvän biisin tahtiin, mutta useimmiten jätän kyllä lauleskelut sikseen.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Tuleehan sita joskus hyvan biisin soidessa lauleskeltua, mutta enemmankin rummuteltua ja kasia taputeltua jopa ajaessa (ei suositella lapsille!).

Yksi erikoinen juttu kylla mulla on, joka sai alkunsa jo 90-luvun ihan alussa: Van Halenin Jumpin soidessa (oli se sitten missa tahansa!), Daven laulaessa: "Aaa-ohh hey you! Who said that?" katsahdan aina ymparilleni hamillani... WHO SAID THAT???? *confused*

Typera rutiini, mutta kun sita on tullu tehtya jo 15 vuotta joka kerta, niin tehdaan niin myos loppuun asti :-D
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Yleensä jos päähän on jäänyt jumittamaan joku typerä biisi, keksin siihen omat sanat. Toisinaan olen niin hullu, että keksittyäni puolivahingossa hyvät sanat, rupean hekottamaan itsekseni ja mikäs sen riemastuttavampaa, kun liikennevaloissa viereen ryhmittyneen auton kuljettaja sattuu vilkaisemaan, kun toinen naureskelee yksin autossaan.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Laulan kyllä, mutta vain ollessani yksin ja tietysti riippuu mielentilasta.

Yleensä aina on cd:itä mukana ja niissä KISSiä, Judas Priestiä, Queeniä jne.

Viestin lähetti Golden AWe
Kuinka helvetin hyvältä kuulostat [/B]
Tiedän että se kuulostaa hirveältä.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En laula autossa enkä kyllä missään muuallakaan.

Aihetta liipaten mieleeni muistui hauska tapaus tampereen motarilta aamuruuhkassa kun olin noutamassa avovaimoa töistä. Ihmeteltiin kun edellä menevä auto heijaa puolelta toiselle ja välillä kuskin pää näkyy ja välillä ei. Kuviteltiin jos jonkinlaista vaihtoehtoa mutta ajettuamme vierelle auton kuski vain jammaili oikein kunnolla musiikin tahtiin, nyrkki pui ilmaan ja mossauksesta voisi ottaa moni hevari mallia.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos nyt on joku tietty biisi, mikä on jäänny päähän soimaan positiivisesti. Mutta ei kyllä kehtaa laulaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kännissä laulan menomatkalla lähes aina, ainakin vähän, yksin ja tiettyjen ihmisten seurassa joskus.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Golden AWe


Laulatko autossa?

Miksi joku laulaisi autossa? En todellakaan. Auto etenee hieman muulla tavalla kuin laulamalla.
Viestin lähetti Golden AWe

Mitä levyä tai biisiä kuuntelet erityisesti autoillessasi?

Kuuntelen sitä, mitä radiot soittavat. Itse asiassa tänään oli hetken ensimmäistä kertaa cd autossa sisällä, kun ostin Shakiran cd:n. 6 levyn vaihtajakin on, mutten ole sinne koskaan mitään tunkenut.
Viestin lähetti Golden AWe

Kuinka helvetin hyvältä kuulostat jos kyseessä on AC/DC, The Darkness, Led Zeppelin, Judas Priest, The Queen, Fredi tai joku vastaava hiukan erikoisempi tai korkeammalta laulettava biisi?

Suurin osa ei kuulosta miltään, kun en tiedä noista paljon muiden musiikkia kuin Fredin kolmatta linjaa takaisin.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tottakai - yksin. Joskus kovaakin. Hyvää harjotusta, saa äänitorvet puhtaiksi ja sitä paitsi se pitää virkeänä. En tosin lauleskele kuin Laihialaa ja Sentencediä, kun sanat osaa vaikka väärinpäin.

Kipaleita joita en osaa, en viitsi edes t-a-v-a-t-a.
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Laulan.

Kun ajan yksin, niin annan tulla sen, mikä vaan palkeista lähtee. Seurassa luikauttelen hieman maltillisemmin.

On kyllä nautinto ajaa kaupungin keskustassa, laulaa reippaasti mielimusiikin tahtiin ja katsella samalla vastaantulevien "Kukas hiton hullu tuo on?"-katseita.
 

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Ei, en laula. Joskus pikku tuiskeessa kyllä, mutta se on niin pientä.

Tossa on yksi päivä joku miespuolinen tankkaamassa ja se lauloi taukoamatta koko tankkaamisen ajan korvalappu stereot korvissa. Mikäs siinä silti, hauskaa kuultavaa ainakin oli.
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
CD toimii onneksi vielä eli ei ole tarvetta moiseen.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tottakai soitan omia CD:täni kun autoilen ja laulan tietysti mukana. En kuitenkaan laula, jos kyydissä on muitakin, sillä tulee varsin usein kännispäiten laulettua kavereiden kuullen (ei siis kännispäiten autoillessa). AC/DC on aivan loistavaa automusaa, varsinkin Whole Lotta Rosie on kuin tehty autoilua varten. Acceptin Metal Heart, W.A.S.P.:n debyytti, KISSin Double Platinum, Skid Row'n Slave To The Grind ja Guns N' Rosesin Appetite For Destruction. Siinä muutama hyvä levy kuunneltavaksi autoa ajellessa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mainitaan nyt vielä asian terapeuttinen vaikutus - autoilulaulaminenhan on usealle se ainoa paikka päästä vapautumaan - etenkin kerrostaloasukit ja yleensäkin suomalaiset "kehtaamisen" ja "joku voi katsoa pahasti" pelossa eivät yleensä uskalla laulaa kuin kirkossa hiljaa ja päissään voitetun lätkämatsin tai grillijuhlilla kuullun Eppu Normaalin päälle.

Antakaa siis palaa vaan, autossa varsinkin jos olette yksin (oli sitten kysely laulamisesta, piereskelystä tms.), se tuttu biisi kuulostaa vain entistä paremmalta ja jos epäilette pystyvänne laulamaan jotain hiukan vaativampaa solistia niin kuulostelkaa vähän ääntänne, onko se sinne päinkään alkuperäisen kanssa vai pelkkää paul ankaa, mutta älkää missään nimessä arastelko autossa laulamista, ajatelkaa valoissa viereen pysähtyneen auton olevan ensimmäisen Alien-elokuvan mainosjuliste..."Audissa kukaan ei kuule huutoasi" vai mitenkäs se nyt meni.

Allah varjelkoon.

Kukaan ei ole vielä hehkuttanut kuinka hienoa on kuulla kuskina/kyydissä olevien pirteiden tyttöjen laulavan - minä saan ainakin siitä kicksejä kun kaunis kimalainen päästelee tunteella, oli se sitten nuotin vierestä tai ei, ovatpahan sentään jossakin asiassa ihan täysillä mukana

nim. "laulavaa lahnaa laittanut"
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Liikennevalot on mun parrasvalot, joten tuleehan sitä vedeltyä. Ilmaskitat jätän väliin, mutta ratit on rummutettu kieroiksi.

Tosin jos on porukkaa autossa, niin harvemmin tulee vedeltyä. Paitsi eilen vetäistiin kamun kanssa duettona Fuck Her Gently, kun ajeltiin Turusta kotio. Se oli kaunista ja koskettavaa, muttei ennenkuulumatonta.

Teeppä tätä junassa tai bussissa, pro oma auto.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laulan ainoastaan jos olen yksin autossa ja jos radiosta tulee hyvä biisi. Olen ehkä suomen 10 karmeimman laulajan joukossa joten kavereille on turha laulaa. Liikennevaloissa en viitsi laulaa, se näyttää niin helvetin juntilta.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Minä olen laulajana sitä osastoa, jolle kaverit esittävät hienovaraisesti pyyntöjä kuten:" heitä vaikka pienillä kivillä kunhan et laula!"
Niinpä pyrinkin miellyttämään ympäristöäni mahdollisimman usein
mieleeni juolahtavilla kertosäkeen kappaleilla mm. autoillessa. Yksin ajellessani huvitan itseäni "laulamalla" ns. helvetin korkealta ja kovaa vaikkapa radiosta kuulemani Iron Maidenin tai Bon Jovin päälle. Innolla odotan sitä, että kännykkäni jää syystä tai toisesta päälle ja välittää kitarisat ulkona tulkitsemani sulosoinnut jollekin piruparalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös