Niin tai näin mutta Lassi oli poistumassa tilanteessa maalin edestä, mutta törmäsi Pelsun pakkiin. Samalla kiekko pohkeesta maaliin. Mutta kaikki lasketaan tokiLassi Vanhatalo nousi Ässien kolmanneksi parhaaksi maalintekijäksi.
Kolme maaleista tehnyt maskimiehenä. Olisko aika käyttää enemmän myös ylivoimalla tuolla tontilla.
Niin tai näin mutta Lassi oli poistumassa tilanteessa maalin edestä, mutta törmäsi Pelsun pakkiin. Samalla kiekko pohkeesta maaliin. Mutta kaikki lasketaan toki
The Great #99 sanoi jossain haastattelussa et haluaisi tehdä maalin SC finaalien seiskapelin jatkoajalla s.e. se kimpoaisi maaliin Esa Tikkasen persiistä... :)Niin tai näin mutta Lassi oli poistumassa tilanteessa maalin edestä, mutta törmäsi Pelsun pakkiin. Samalla kiekko pohkeesta maaliin. Mutta kaikki lasketaan toki
Tota odotti kovasti melkein kaksi kautta Vaasassa, mutta kovuutta ja koon hyödyntämistä näkyi vain tipoittain. Toki toisella kaudella loukki vei parasta terää mutta oli paljon ilkeämpi Tapparan kausilla mitä itse muistan. Mutta toivottavasti jatkaa fyysisellä linjalla.Lassi pelasi tänään hyvää peliä (taas), antoi fyysistä painetta hyvin kookoon pelaajille. Vanhatalo on parantanut otteitaan peli peliltä, kunhan jatkaa fyysisiä otteitaan niin on erittäin hyödyllinen jatkossakin. Kiekollisessa pelissä nyt ei mikään ihmemies ole, mutta ihan kiva että on alkanut käyttämään kokoaan hyödyksi vihdoinkin.
Ollaan sitä tälläkin kaudella odoteltu. Pari tämmöstä hyvää peliä mahtunut mukaan, mutta seuraavassa saattaa olla ihan kuutamolla hiihtelemässä. Toivottavasti löytäisi vaihteensa.Tota odotti kovasti melkein kaksi kautta Vaasassa, mutta kovuutta ja koon hyödyntämistä näkyi vain tipoittain. Toki toisella kaudella loukki vei parasta terää mutta oli paljon ilkeämpi Tapparan kausilla mitä itse muistan. Mutta toivottavasti jatkaa fyysisellä linjalla.
Ei siihen hajuaistia vaadittu, numeroista se näkyi suoraan. Edelleen paljon ulosmittaamatonta potentiaalia esimerkiksi ylivoimalla.Vain Vuorinen ja Pratu haistoivat hiomattoman timantin.
Aivan liian hidas tähän sarjaan.
Lisätään vielä Vanhatalo, jonka osa täällä kuvittelee olevan nelosketjun alle 10 pinnan mies. Todellisuudessa saattaa hyvin pelata sellaisen 25+ pinnan kauden.
En vie rahojasi, kun en vedonlyöntiä harrasta. Yli 20 pinnan tulee varmasti.
Jälkeenpäin on helppo viisastella. Minä sanoin ennen kautta että on hidas ja kankea.Ei pidä millään muotoa paikkaansa.
Jälkeenpäin on helppo viisastella. Minä sanoin ennen kautta että on hidas ja kankea.
Vanhatalo oli sitä mitä suurin osa kuvittelikin - nelosketjun alle 10 pinnan mies.
Ei tolla luistelulla ja kankeudella tehdä yli 10 pinnaa.
Ei tolla luistelulla ja kankeudella tehdä yli 10 pinnaa.