Lassi Lehtinen – Raannan jalanjäljissä?

  • 180 509
  • 873

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Onnea tulevaisuuteen Lassille. Ei vaan mene varsinkaan vallitsevassa maailmantilanteessa meikäläiselle jakeluun, että liigan huippua oleva oma kasvatti käytännössä laitetaan pihalle ja tilalle otetaan venäläinen.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onnea tulevaisuuteen Lassille. Ei vaan mene varsinkaan vallitsevassa maailmantilanteessa meikäläiselle jakeluun, että liigan huippua oleva oma kasvatti käytännössä laitetaan pihalle ja tilalle otetaan venäläinen.

Mutta kyllä Zagilla koppi tarttuu, Killeri laskee Zagidulinin olevan parempi kassari kuin Lehtisen. Muuten Zagidulin on jäänyt todella etäiseksi, ei ole tainnut yhtään haastattelua tai mitään pientä henkilökuvaa olla edes paikallislehdessä?
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei mitään Lassia vastaan. Päinvastoin. Miten voisi olla omaa kasvattia kohtaan, joka torjui meidät mestariksi.

Mutta muistaako kukaan sitä kun TPS-fanit syytti Ville Vahalahtea rahan perässä juoksemisesta ja Lukkoa pelaajien houkuttelemisesta paksuilla rahatukoilla?

Joo, niin minäkin.

Lehtinen, Ilomäki, Skalicky... on siinä euro poikineen.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onnea tulevaisuuteen Lassille. Ei vaan mene varsinkaan vallitsevassa maailmantilanteessa meikäläiselle jakeluun, että liigan huippua oleva oma kasvatti käytännössä laitetaan pihalle ja tilalle otetaan venäläinen.
Jos Lehtinen on itse ilmoittanut että hän lähtee, niin mitä Lukko olisi voinut tehdä toisin? Ei Lassia mun käsittääkseni ole pihalle laitettu, mut toki voin olla väärässäkin jos sulla on toista tietoa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mutta kyllä Zagilla koppi tarttuu, Killeri laskee Zagidulinin olevan parempi kassari kuin Lehtisen. Muuten Zagidulin on jäänyt todella etäiseksi, ei ole tainnut yhtään haastattelua tai mitään pientä henkilökuvaa olla edes paikallislehdessä?

Tarttuu ajoittain oikeinkin hyvin, muttei viime kaudesta kyllä jäänyt mitenkään kuvaa, että maalivahdit olisivat lähteneet kisaan samalta viivalta. Lisäksi koppi ei tarttunut enää ollenkaan niin hyvin kauden lopussa.

@#16 Mistään en mitään tiedä, mutta kyllähän viime kauden peluutus viestitti pelaajalle aika lailla suoraan, ettei varsinaisesti kaivata remmiin.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lassi on todennäköisesti halunnut ulkomaille ja Lukolla ollut Zagidullin varmana vaihtoehtona. Mitä järkeä olisi ollut luottaa vain Lehtisen jäämiseen, jos ensisijaisesti on halunnut ulkomaille esimerkiksi. Ja kolmella veskalla ei tee mitään.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tarttuu ajoittain oikeinkin hyvin, muttei viime kaudesta kyllä jäänyt mitenkään kuvaa, että maalivahdit olisivat lähteneet kisaan samalta viivalta. Lisäksi koppi ei tarttunut enää ollenkaan niin hyvin kauden lopussa.
Lehtisellä oli vammaa päällä koko kauden ja Jukurin takia joutui pelaamaan alkukaudella liikaa. Zagidulin oli pakko hankkia kun Lukolla oli kaksi rikkinäistä maalivahtia ja Lehtinen haki itseään oikeastaan koko kauden. Zagidulin kanssa Lukko kuitenkin nousi Joulukuusta alkaen ihan sinne Liigan kärkiporukoiksikin ja sit tuli paska tuulettimeen. Ja ei mulla todellakaan olisi ollut mitään Lassin jatkoa Zagin sijaan vastaankaan, mutta jos Lassi on ilmoittanut että lähtee ulkomaille tai tekee jatkot vasta myöhään keväällä/kesällä, niin en mä kyllä tiedä miten Kallen olisi pitänyt tuossa tilanteessa toimia.

Lassille tosiaan hyvää jatkoa ja toivottavasti joskus sitten takaisin Lukkoon.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mutta kyllä Zagilla koppi tarttuu, Killeri laskee Zagidulinin olevan parempi kassari kuin Lehtisen.
Edelleen, Vuoriota tässä kuunnellaan varmasti tarkasti. Ja Lehtinen on voinut haluta itse maisemanvaihdosta vaikka Zagi ei olisikaan jatkanut, viime kauden 1v sopimus kielii tästä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eihän Lukolla ole edes kahtakaan maalivahtia tällä hetkellä, kun Jukurin varaan ei voi laskea mitään.
On siellä Helomaa, joka riittää ihan hyvin samaan kuin kunnossa oleva Jukuri, joka treenaa kuitenkin täysillä. Jukurille tarjolla edelleen se 15 matsia jos on kunnossa ja jos ei niin Zagidulin pelaa 50 matsia ja joku (Helomaa/Jukuri) toinen sitten loput.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Edelleen, Vuoriota tässä kuunnellaan varmasti tarkasti. Ja Lehtinen on voinut haluta itse maisemanvaihdosta vaikka Zagi ei olisikaan jatkanut, viime kauden 1v sopimus kielii tästä.
Lehtinen teki keväällä 2020 kahden vuoden jatkot ja nyt sopimuksen päätyttyä lähtee muualle.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On siellä Helomaa, joka riittää ihan hyvin samaan kuin kunnossa oleva Jukuri, joka treenaa kuitenkin täysillä. Jukurille tarjolla edelleen se 15 matsia jos on kunnossa ja jos ei niin Zagidulin pelaa 50 matsia ja joku (Helomaa/Jukuri) toinen sitten loput.
Minä kyllä näen, että Helomaa on vielä aivan liian raakile Liigaan, edes muutamaa peliä pelaamaan.

Kyllä siellä pitäisi olla varma kassari, jonka voi heittää aina kentälle, mutta Jukuri ei sitä ole, jos Sahlstedtin omia puheita on uskominen ja miksei olisi.

Jos Zagidulinille on kaavailtu sellaista 50 peliä kauden aikana, niin on siinä aika urakka yhdelle miehelle. Eikä vähintään siksi, että pitäisi olla tasainen illasta toiseen.

Itse olen 100% tandemin kannalla, varsinkin kun jos tosta nyt Zagi joutuu vielä kauden aikana telakalle, niin sitten on kirjaimellisesti paskat housuissa.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Turussa on myös Lehtiselle luvassa peliaikaa. Toinen veskareista on Eetu Anttila ja hän ei mestaruutta tavoittelevassa joukkueessa ole ykkösveskari. Kareevin lähtö avasi Lehtiselle paremmat saumat päästä pelaamaan kuin täällä, jossa joutuu kamppailemaan Zagidullinin kanssa, joka olisi vienyt luultavasti enemmän pelejä Lehtiseltä kuin mitä Anttila vie Tepsissä.

Sikäli järkevä ja ymmärrettävä siirto.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä kyllä näen, että Helomaa on vielä aivan liian raakile Liigaan, edes muutamaa peliä pelaamaan.

Kyllä siellä pitäisi olla varma kassari, jonka voi heittää aina kentälle, mutta Jukuri ei sitä ole, jos Sahlstedtin omia puheita on uskominen ja miksei olisi.

Jos Zagidulinille on kaavailtu sellaista 50 peliä kauden aikana, niin on siinä aika urakka yhdelle miehelle. Eikä vähintään siksi, että pitäisi olla tasainen illasta toiseen.

Itse olen 100% tandemin kannalla, varsinkin kun jos tosta nyt Zagi joutuu vielä kauden aikana telakalle, niin sitten on kirjaimellisesti paskat housuissa.
Tottakai kaksi hyvää kassaria on parempi kuin yksi ja kuormaa pitää pystyä jakamaan. Mutta jos Jukurin suhteen olisi nyt selvää että hän ei missään nimessä pysty ensi kaudellakaan pelaamaan sitä 15-20 peliä, niin siellä olisi nyt eri kolmikko kuin Zagi-Jukuri-Helomaa. Ja viime kaudellahan just Lukko oli paskat housussa maalivahtien kanssa ja sitten Kalle reagoi hankkimalla Zagidulinin.

Ei nyt ketjun aiheeseen enää suoraan liity, mut jos alkaa näyttämään esim. Kouvolassa siltä että Setänen ei saa peliaikaa ja Jukuriin ei luoteta, niin voi ihan hyvin tulla vaihtokauppa kyseeseen.

Ja Helomaa voi kyllä pari peliä pelata siinä tilanteessa, jos joukkue muuten suorittaa edessä hyvin. Mihinkään kriisitilanteeseen häntä ei kannata hukata.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No sitten aika roimasti on Lukon toimiston puolelta valehdeltu.
Ihan on itse Sahlstedt kertonut Jukurin tilanteesta, ettei hänen varaan voi laskea mitään ensi kauden suhteen ja miehen täytyisi mennä leikkaukseen, josta toipuminen vie sen 7kk(?) ainakin.

Se, että on nyt kesätreeneissä mukana on eri asia, että mies voidaan heittää askiin aina tarpeen tullen. Eiköhän se jo viime kaudella huomattu, jonka tähden Zagidulin alunperin hankittiin, ettei Lehtisen kuorma tule liian isoksi.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sekin näkökulma pitää ymmärtää, että ei Lukon kuulu maksaa kahden ykkösveskarin palkkaa plus kakkosveskarin. Ja olisiko Lassi edes halunnut jäädä Zagin pariksi, kun ovet muualle eivät auenneet? Epäilen. Asiat ei ole aina niin mustavalkoisia ja pitäisi ajatella muutakin kuin oma kasvatti pakko pitää-mallilla.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielenkiintoista nähdä miten Zagi pelaa kun nyt ei ole Lassi hengittämässä niskaan. Kyllä tuohon pitäisi joku kunnon kirittäjä saada kaveriksi.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Niin kauan kuin pakistossa on vain kuusi kunnon pakkia eikä ykkössentteriä, niin ei sitä budjettia kannata kyllä euroakaan käyttää maalivahtiosastolle nyt.
Lukolla on kolme maalivahtia liigan treenivahvuudessa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielenkiintoista nähdä miten Zagi pelaa kun nyt ei ole Lassi hengittämässä niskaan. Kyllä tuohon pitäisi joku kunnon kirittäjä saada kaveriksi.

Jos rehellisiä ollaan, niin ei Lassi kunnolla häntä kirittänyt viime kaudella (ilmeisesti loukkaantumisen takia) eli siinä mielessä tilanne ei hirveästi muutu. Jukuri kunnossa ollessaan on hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös