Hienoa Lassi. Pääasiallinen työ torjua vastustajien lähettämiä onnistuu mukavasti. Siinä samalla vastustajien on syytä muistaa, että osaa myös tehdä maalin tarvittaessa. Nopeasti kävivät kädet kun paikka tuli, ja laukauskin lähti hienosti.
Onhan Suomessa toki niin paljon noita maailmanmestaruuden voittaneita valmentajia, että kotisohvalta löytyy varmastikin kompetenssia naureskella.Suu auki, täältä tulee lusikalla tiedonjyvänen: eihän täällä (pääasiassa) Luukkosta haukuta vaan nauretaan Ahokkaalle.
Onhan Suomessa toki niin paljon noita maailmanmestaruuden voittaneita valmentajia, että kotisohvalta löytyy varmastikin kompetenssia naureskella.
Aika harvassa taitavat olla ne valmentajat, jotka ovat uransa jokaisessa maajoukkueturnauksessa onnistuneet. Muutaman vuoden aikana kaveri on kuitenkin valmentanut junnumaajoukkueen kertaalleen kultaan ja kertaalleen hopealle. Ihan kohtalaiset saavutukset ainakin minun mielestäni.Joo vetihän tuo Ahokas viime kisat niin vakuuttavasti, että ihan mykisti.
Erikoista toimintaa: Lukon nuori maalivahti teke maalin ja sinä tulet vartavasten tänne kys. pelaajan ketjuun vittuilemaan Lukkofaneille lusikoista ja kehumaan jotain maajoukkuevalmentajaa.Onhan Suomessa toki niin paljon noita maailmanmestaruuden voittaneita valmentajia, että kotisohvalta löytyy varmastikin kompetenssia naureskella.
Ei vissiin kuulu tähän ketjuun, mutta kysyn kuitenkin. Onko tuolla TPS:n Joe Piskulalla suomalaisia sukujuuria?
Piskula kuulostaa niin suomalaiselta.
Ei ole.. Piskulalla on kroatialaisia sukujuuria.
Lehtinen ohitti Ville Snellmanin Lukon sisäisessä alltime maalipörssissä. ;)
En tullut vittuilemaan, vaan otin kantaa tuohon Lehtinen vs. Luukkonen vertailuun, jota muutamat nimimerkit ovat nyt yli vuoden ajan jaksaneet tasaisin väliajoin toistella. Jos minun suosikkijoukkueeni pelaaja onnistuisi, niin ensimmäisenä tulisi mieleen oman suosikkijoukkueeni pelaajan kehuminen eikä jonkun täysin aiheeseen liittymättömän henkilön haukkuminen. Kai niitä tapoja kannattaa on sitten monia.Erikoista toimintaa: Lukon nuori maalivahti teke maalin ja sinä tulet vartavasten tänne kys. pelaajan ketjuun vittuilemaan Lukkofaneille lusikoista ja kehumaan jotain maajoukkuevalmentajaa.
PS: Ahokkaan maalivahtipeluutus oli historiallista paskaa ja hän ansaitsee siitä ikuista naureskelua osakseen.
Ei tietenkään, jos sillä voitetaan pelejä. Olen kuitenkin käsityksessä että koskaan ennen kisahistoriassa ei Big6-maa ole peluuttanut vain yhtä maalivahtia, jonka torjuntaprosentti alle 88%, ja pudonnut ennen välieriä pois.Onko siis aina yhden maalivahdin peluuttaminen "historiallista paskaa"?
En tullut vittuilemaan, vaan otin kantaa tuohon Lehtinen vs. Luukkonen vertailuun, jota muutamat nimimerkit ovat nyt yli vuoden ajan jaksaneet tasaisin väliajoin toistella. Jos minun suosikkijoukkueeni pelaaja onnistuisi, niin ensimmäisenä tulisi mieleen oman suosikkijoukkueeni pelaajan kehuminen eikä jonkun täysin aiheeseen liittymättömän henkilön haukkuminen. Kai niitä tapoja kannattaa on sitten monia.
Jos niitä kisoja katsoit, niin Suomen suurimmat ongelmat olivat jossain aivan muualla kuin maalivahtipelissä. Ei siitä kuitenkaan sen enempää, jos haluat asiasta jatkaa, niin voin vastata jossain toisessa ketjussa.Ei tietenkään, jos sillä voitetaan pelejä. Olen kuitenkin käsityksessä että koskaan ennen kisahistoriassa ei Big6-maa ole peluuttanut vain yhtä maalivahtia, jonka torjuntaprosentti alle 88%, ja pudonnut ennen välieriä pois.
Ensinnäkään minä en aloittanut keskustelua Luukkosesta, vaan liityin siihen mukaan. Toiseksi en tietääkseni ole vittuilut Oskari Setäsestä, vaan kysyin miten Lehtisen tilanne vaikuttaa Lukon maalivahtitilanteeseen, sillä näkemieni pelien perusteella Lehtinen on selvästi Lukon maalivahdeista parempi. Mielestäni melko relevantti ja aiheeseen littyvä kysymys, johon minulla ei ole vastausta. Jos sen ottaa vittuiluna, niin vika ei välttämättä ole pelkästäään kirjoittajassa.Et tullut vittuilemaan, mutta vittuilit silti (vai miten se lusikka-läppä on ymmärrettävä?) ja nyt kuitenkin päädyit keskustelemaan Lassi Lehtisen ketjussa Ukko-Pekka Luukkosesta ja vittuilemaan Oskari Setäsestä. Hianoo.
Mitä tämä nyt on? Keskustelet jonkun maajoukkueen, jossa Lehtinen ei edes pelannut, pelitavallisista (?) ongelmista Lehtisen ketjussa. Vähän sama jos minä menisin keskustelemaan johonkin SaiPan maalivahtilupauksen (?) ketjuun keskustelemaan Ässistä. Ehkäpä tosiaan jonkun toisen ketjun asiaa.Jos niitä kisoja katsoit, niin Suomen suurimmat ongelmat olivat jossain aivan muualla kuin maalivahtipelissä. Ei siitä kuitenkaan sen enempää, jos haluat asiasta jatkaa, niin voin vastata jossain toisessa ketjussa.
Älä nyt rupea perumaan, ihan hyvää yritystä oli. Heti kärkeen "Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu" on klassikko, ja siihen perään taidokas "Jos kuukauden joutuu Setästä peluuttamaan, niin saattavat playoffviivat karata melko kauas." Setänen ei toki marraskuussa kahden nollapelin lisäksi maalintekoon kyennyt, eli muiden on nostettava tasoaan.Toiseksi en tietääkseni ole vittuilut Oskari Setäsestä, vaan kysyin miten Lehtisen tilanne vaikuttaa Lukon maalivahtitilanteeseen, sillä näkemieni pelien perusteella Lehtinen on selvästi Lukon maalivahdeista parempi. Mielestäni melko relevantti ja aiheeseen littyvä kysymys, johon minulla ei ole vastausta. Jos sen ottaa vittuiluna, niin vika ei välttämättä ole pelkästäään kirjoittajassa.
Varmasti lähtee. Lehtinen on ainakin minun näkemissäni peleissä kehittynyt valtavasti vuoden aikana, ja hän on onnistunut nousemaan jo Liigassa joukkueensa ykkösmaalivahdiksi. Maajoukkueessa ei ole niitä isoimpia onnistumisia vielä tullut, mutta tällä hetkellä itseluottamus tuntuu olevan sillä tasolla, että tänä vuonna siihen saattaa tulla muutos. Molemmat varmaan saavat lohkovaiheessa pelata ja parempi sitten ottaa ykkösmaalivahdin tontin itselleen. Lehtisen kohdalla suurin kysymysmerkki tulee liittymään pieneen kaukaloon, sillä kilpaveljellä on sieltä selvästi enemmän kokemusta. Lukolle iso takaisku, kun joutuu pelaamaan ilman ykkösmaalivahtiaan noin kuukauden.Eiköhän Lehtinen kuitenkin kisoihin lähde jos kutsu tulee ja Suomi ei maalivahteihin kisoissa kaadu tälläkään kertaa.
Sattumien summa jne. taisi osua tuossa kiekon ilmalennon aikana TPS-pelaajan käteen, ellen väärin nähnyt. Niin tai näin, helvetin hienoa Lasse. Tais olla niinkin läheltä, kuin Pitsi2016, kun tuo temppu on viimeksi tehty.
Kelpaa lähteä tuleviin kausiin maalivahtien osalta. Vielä kun saatais maalintekovoimaa joltain taholta...Ai niin, onhan meillä Lasse. ehe ehe
Lasse taitaa olla vähän enemmän futismiehiä sekä kansalle tunnetumpi kuitenkin ohjelmasta Haluatko miljonääriksi? Meidän veskari on kuitenkin LASSI.
Erikoista toimintaa: Lukon nuori maalivahti teke maalin ja sinä tulet vartavasten tänne kys. pelaajan ketjuun vittuilemaan Lukkofaneille lusikoista ja kehumaan jotain maajoukkuevalmentajaa.