Niin kuin viime kaudella?Toisaalta olisiko tasaisempi peluutus silti kaiken varalta parempi?
Niin kuin viime kaudella?Toisaalta olisiko tasaisempi peluutus silti kaiken varalta parempi?
Viime kaudella ei sellaista tarvinnut miettiä. Lassi oli sellaisessa iskussa että oksat pois Oskarin (ei Setäsen sentään) joulukuusesta, eikä Zagidulin ole vielä kuitenkaan ihan samanlaisessa vireessä vaikka tällä hetkellä veskareista ykkönen onkin.Niin kuin viime kaudella?
Mä taas laittaisin Tiistaina ja Torstaina Zagin maaliin ja Lauantaina Lassin jo ihan tilastojen ja nykyvireen perusteella. Jukureita + KalPaa vastaan Lassilla 4/12 pinnaa ja Ässiä vastaan Lassilla 9/9 ja Zagilla 0/3 pinnaa. Mut tää on nyt vaan mun mielipide tai pikemminkin ajatus, joten toisaalta ihan sama miten peluutetaan.Palaan taas tähän Lehtisen peluutukseen. Zagidulin vienyt ykkösmolen paikan Lassilta. Tätä menoa ei Lehtinen kyllä Lukossa pelaa ensikaudella. Tosin jos miehellä on jotain kremppaa josta emme tiedä niin sitten on asia eri. Lassille toivottiin hyvää kirittäjää ja nyt kyllä tuntuu ettei parempaa enää voitu saada. Lassin voi tiistaina pistää vartioimaan maalia.
Hyvin todennäköinen ajatus. Eiköhän valtaosa sopimuksista tehdä jo edellisen vuoden aikana.Voisko olla että Lassilla on soppari tehtynä toisaalle ja Kalle on saanut sorvattua Zagidulinille jatkon. Sittenhän tämä peluutus olisi täysin looginen
Mä veikkaisin kyllä toisinpäin, eli Zagi pelaa huomenna enakkoa kovempaa vastustajaa vastaan ja Lassi sitten torstaina KalPaa tai lauantaina Ässiä vastaan.Oma veikkaus on, että Lassi aloittaa huomenna ja Zagi torstaina. Lauantaina pelaa se, kumpi on pelannut viikolla paremmin. Ei perustu mihinkään asiantuntemukseen. Pelkkä intuitio.
Hyvä veikkaus. On mulla lapulla tokana. Pointti oli se, että ei olisi automaattisesti Zagi 2 peliä ja Lassi 1, vaan kolmannen pelin startti ansaittaisiin tän viikon aiempien (ti ja to) esitysten perusteella. Tietty jos olisivat tasavahvat, niin sitten vertailujaksoa pidemmälle menneisyyteen ja siten Zagi maaliin.Mä veikkaisin kyllä toisinpäin, eli Zagi pelaa huomenna enakkoa kovempaa vastustajaa vastaan ja Lassi sitten torstaina KalPaa tai lauantaina Ässiä vastaan.
Tätä peliä ei olis voitettu kellään muullakaan molarilla.Valitettavasti Lehtinen ei kuulu tällä hetkellä muuta kuin vaihtopenkille jos halutaan pelejä voittaa...
Samaan logiikalla vois sitten laittaa Saarijärven ja Piipposen hyökkääjiksi kun puolustus on niin pirun hankalaa.Valitettavasti Lehtinen ei kuulu tällä hetkellä muuta kuin vaihtopenkille jos halutaan pelejä voittaa...
Sitä varmaan kannattaisi koittaa....Samaan logiikalla vois sitten laittaa Saarijärven ja Piipposen hyökkääjiksi kun puolustus on niin pirun hankalaa.
Miksi? Lassi on ollut paljon heikompi maalivahdeista. Eilen meni kaksi helpohkoa. Zagidulin on pelannut erittäin tasaisesti eikä ole vielä päästänyt yhtään helppoa maalia. Zagidulinin voittoprosentti on 73 ja Lassin 54. Lassin tämä vuosi on mennyt täysin penkin alle. Näillä esityksillä voi NHL:n ja maajoukkueen unohtaa.Laittaisin Lassin maaliin Lauantaina, mutta näin tuskin tapahtuu.
No mun mielestä Lassi ansaitsee mahdollisuuden, kuten myös joukkue ansaitsee mahdollisuuden näytää Lassille että häneen luotetaan. Mitkä ne helpohkot maalit oli? Zagidulin on ollut parempi ja reilusti, siitä ei kahta sanaa.Miksi? Lassi on ollut paljon heikompi maalivahdeista. Eilen meni kaksi helpohkoa. Zagidulin on pelannut erittäin tasaisesti eikä ole vielä päästänyt yhtään helppoa maalia. Zagidulinin voittoprosentti on 73 ja Lassin 54. Lassin tämä vuosi on mennyt täysin penkin alle. Näillä esityksillä voi NHL:n ja maajoukkueen unohtaa.
Ei se ennenkään ole mitään ihme venytyksiä harrastanut. Paketti ollut ennen tätä kautta kasassa niin hyvin, että niitä harvemmin on tarvittu. Jotain Lassille kävi Heinä-Elokuussa ja ei ole kyllä tällä kaudella loistanut muutamaa ensimmäistä CHL-matsia lukuunottamatta.Missä on Lehtisen reagoinnit? Tai venytykset? Loppuunasti taistelu? (enkä tarkoita Setäsen tai Hasekin tyylistä venytyksiä)
Nythän hän peruuttaa maalilinjalle, ottaa asennon ja odottaa tuleeko kiekko päin.
Mitä on tapahtunut?