Ymmärrän että vituttaa, onhan Bluesin kausi nyt Voldenin takia käytännössä taputeltu, mutta olisiko tuota otsikointia voinut vähän miettiä?
Ymmärrän että vituttaa, onhan Bluesin kausi nyt Voldenin takia käytännössä taputeltu, mutta olisiko tuota otsikointia voinut vähän miettiä?
Miksi vitussa kähköstä ei laitettu maaliin viimeistään kolmannen kohdalla? Niin paska meidänlasse tänään oli, että raude olisi itse pärjännyt paremmin.
En mä tiedä. Mun mielestä toi otsikko on kuvaava, informatiivinen ja varsin neutraali.
"Lars Volden - paskinta sitten Neil Littlen"
Niin, Always look on the bright side of life-hengessä tyydyn toteamaan että nyt tuli niin selkeät näytöt tiskiin, ettei asiasta enää jää mitään epäselvää. Tämä projekti kannattaisi nyt vaan haudata mahdollisimman nopeasti. Kaapo Kähkönenhän on sitä paitsi, mun ymmärryksen mukaan, oikeasti lupaava toisin kuin otsikon kaveri.Mua ei edes kiinnosta spekuloida miehen tulevaisuudella Espoossa, sillä tämän illan jälkeen se viimeistään on loppu. Voldenin yritelmiä ja sähläystä on katsottu liigassa nyt kolme vuotta, turhaan.
Olihan siellä nyt muitakin kuin Volden. Ei kyllä mene pelkästään Voldenin piikkiin...parannettavaa on ja paljon ihan joka äijällä, Ahosta alkaen.
Olihan siellä nyt muitakin kuin Volden. Ei kyllä mene pelkästään Voldenin piikkiin...parannettavaa on ja paljon ihan joka äijällä, Ahosta alkaen.
Olen aivan varma että Volden olisi pelannut tällä viikolla vaikka KMK olisi jäänyt Bluesiin joten sinänsä tämä ei mielestäni käy selitykseksi. Täytyyhän tässä toivoa että mies kokoa itsensä mutta jotenkin sitä on hieman vaikea uskoa.Vaikea tapaus kaiken kaikkiaan. Tietysti henkisesti kova paikka ottaa vastuu kun Koskinen häipyy yhtäkkiä eikä ole tietoa missä määrin Kenttäpelaajat Voldeniin luottavat ja mikä joukkueen dynamiikka siltä osin on.
On tässä paljon hyvääkin, vs viime kausi:
- Ei ole Orea toisena molarina, Nieminen on satavarmasti ainakin parempi kuin Ore.
- Voldenin paineensietokyky tuli jo tässä vaiheessa selville; Aho tietää heti kauden alussa sen kummempia testaamatta että mikä on tilanne jos Nieminen esimerkiksi loukkaantuu tms.