Lars Bryggman

  • 29 153
  • 144

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itselläkin oli tämä kuva kaverista mutta herranen aika minkälainen pelaaja ollut. Kaikkea sitä mitä meillä toivottiin Bunnamanista, kaikkea muuta kun mitä Bunnaman osottautui olevaksi. Ihan liigan mielenkiinnon kannalta toivon että onnistutte pitämään pitkään Lahdessa. Mahtava pelaaja.
Ikävä kyllä taitaa jatkaa matkaa, vaikka toisaalta luulisi, että Carlssonin ja Laschin vierellä olisi ihan kiva jatkaa. Ehkä muut syyt painaa.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Ikävä kyllä taitaa jatkaa matkaa, vaikka toisaalta luulisi, että Carlssonin ja Laschin vierellä olisi ihan kiva jatkaa. Ehkä muut syyt painaa.

Lassehan tulee tekemään uransa kovimman rahastuksen kahden loistavan Pelicans kauden jälkeen eli siinä ei Lässeri tai Purre paljoa paina.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Jos sinulta löytyy kyseisen pelurin Game worn nuttu ja tahtoisit siitä luopua kahisevaa taikka vaihtokauppaa taikka molempia vastaan niin allekirjoittaneeseen voi ottaa epäröimättä yhteyttä asian tiimoilta =)
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
"
Bryggman sanoo, ettei hän ole vielä tehnyt päätöstä ensi kaudesta.


Pidän kiinni siitä, että teen päätöksiä vasta kauden jälkeen. Tiedän, että minulla on ollut hyvä kausi ja minulla on varmaan mahdollisuus mennä eri paikkoihin.

"
Pidetään me kiinni Seksi - Lassesta, Pliiiiiis ?!?!?!?!?!
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
"
Bryggman sanoo, ettei hän ole vielä tehnyt päätöstä ensi kaudesta.


Pidän kiinni siitä, että teen päätöksiä vasta kauden jälkeen. Tiedän, että minulla on ollut hyvä kausi ja minulla on varmaan mahdollisuus mennä eri paikkoihin.

"
Pidetään me kiinni Seksi - Lassesta, Pliiiiiis ?!?!?!?!?!
Ton ykköskentän kun sais pidettyä kasassa niin tekis kaikille hyvää.

(Kustaisiin hunajaa koko sakki)
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
"
Bryggman sanoo, ettei hän ole vielä tehnyt päätöstä ensi kaudesta.


Pidän kiinni siitä, että teen päätöksiä vasta kauden jälkeen. Tiedän, että minulla on ollut hyvä kausi ja minulla on varmaan mahdollisuus mennä eri paikkoihin.

"
Pidetään me kiinni Seksi - Lassesta, Pliiiiiis ?!?!?!?!?!
Tämä taitaa valitettavasti olla sitä jargonia. Eikä edes mainitse, että Pelicans voisi olla yksi vaihtoehto.

Kiitetään Lassea kauden jälkeen ja tervemenoa uuteen!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jos/kun myös Lassen matka jatkuu muualle, sikäli kun huhuja on uskominen, niin tusen tack Stora Lasse!

Tässä on semmoinen mies josta on mahdoton olla tykkäämättä. Olo on haikea mikäli tänään nähtiin tällä haavaa Herra Heinzin viimeinen peli turkoosissa.

Mahtava persoona. Ei tämmöisiä ihmisiä kuin Lasse puussa kasva.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Hieno pelaaja, mahtava persoona. Seksi-Lasse jää ikuisesti kulttipelaajaksi Pelicansin historiaan.

Jos jostain pitää hakea negaa, niin nimenomaan finaaleista. Kymmenen finaaliottelua, niissä 0+3=3 pistettä. Katosi finaaleissa molempina keväinä lopulta aika tylysti kuvasta. Vielä jäi Stora-Lassellekin siis näissä karkeloissa parannettavaa.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Darts, LA Rams, AD99
KIITOS TACK - Lars "Stora-Lasse, Iso-Lasse, Seksi-Lasse, Heinz" Bryggman
 

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Carolina Hurricanes
Karsee on Ilveksen maksukyky jos ovat pystyneet kaikki SHL-seurat tarjouskilvassa lyömään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös