Lukkoseppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Siellä se meitin Lare naputtelee pinnoja, pelejä 5kpl tehoilla 1+6. Toki sarja on Sveitsin B mutta silti.... voi että kun kaivertaa Laren lähtöpassit vieläkin.
Lukkoseppä kirjoitti:Siellä se meitin Lare naputtelee pinnoja, pelejä 5kpl tehoilla 1+6. Toki sarja on Sveitsin B mutta silti.... voi että kun kaivertaa Laren lähtöpassit vieläkin.
mize kirjoitti:En minä voi sanoa, etteikö kaveri ollut pelimies, mutta jos mies ei KAPTEENISTON toistuvista kehoituksista ja omista lupauksista huolimatta muuta tapojaan, niin menköön. Eikä tämä ole mitään neljännen käden huhuilua, vaan faktaa. SM-Liiga on pelaajakadosta huolimatta ammattilaisliigaa, joten myös työntekijöiltä edellytetään tietynlaista käytöstä.
Deer 017 kirjoitti:Tämä on huhu, mutta olen myös semmoista kuullut että joukkueen sisällä oli päätetty ettei Larouche jatka. Myös Topperi ei olisi jatkopahvia kirjoittanut JOS Steve olisi jatkanut. Nämä ovat kuitenkin vain kuulopuheita.
Pelimies Steve kuitenkin oli ei siitä pääse mihinkään.
Wrighter kirjoitti:Nykyiset tehot siellä Svitsissä on sitten 4+14... Sillä irtoaa sarjan 4 sija pistepörssissä. Peli määristä en tiedä kun tämä tieto on tuolta Ässien ketjuista. Ihan hyvin näyttää miehellä siis menevän.
Deer 017 kirjoitti:Tämä on huhu, mutta olen myös semmoista kuullut että joukkueen sisällä oli päätetty ettei Larouche jatka. Myös Topperi ei olisi jatkopahvia kirjoittanut JOS Steve olisi jatkanut. Nämä ovat kuitenkin vain kuulopuheita.
Pelimies Steve kuitenkin oli ei siitä pääse mihinkään.
Irtolapa kirjoitti:Tämä muuten pitää täysin paikkaansa..tosiaan Topo ei olisi pahvia tehnyt jos Lara olisi jäänyt
Tämä pisti silmään:Lexa kirjoitti:Stevellä on 16 matsista koossa 28 pistettä. Pistepörssin 5. sija.
http://www.sehv.ch/platform/apps/tabellen/statistics.asp?stat=2b
baterista kirjoitti:Topon sopimus oli alkujaankin v.2007 asti
Repolainen kirjoitti:Steve on nyt paukutellut tehot 14+30 24 ottelussa. Muuan Kucharcik teki samassa sarjassa 20 pelissä 5+10. Laiho selittää lehdessä ettei kokonaisuus tyydyttänyt ja hän antoi kylmästi Larouchelle potkut. Ettei vaan olisi mitään henkilökohtaista takana? On kordinaattorimme kuulemma jo kerennyt kaupungilla pärisyttämään partaansa 0+0 Kuhan hankinnasta. Kuha voi tietysti vielä parantaa otteitaan, mutta ei hän millään pääse samaan pistemäärään mihinkä Steve olisi päässyt jos hän olisi pelannut sopimuksensa mukaisesti kauden kokonaan Rauman Lukossa.
ps. Jos Topo valehteli lehdessä tästä casesta, niin uskooko joku Laihon tilitystä lauantain UR:ssa? En minä ainakaan...