Lapa?

  • 1 173
  • 4

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Olen tässä jo jonkin aikaa huvikseni seuraillut Lapa-nimimerkin kirjoituksia ja mieleen tulee Sniper2001/Onetimer/Saipaviltsu/(mikäs se yks vielä olikaan). Tietynlaisiin ylilyönteihin en ole vielä törmännyt, mutta muuten Lapa muistuttaa erikoisen paljon tätä kirjoitusoikeudet moneen kertaan menettänyttä kirjoittajaa..

Mitä mieltä muut olette? Osuikohan kirveeni kiveen?
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
En tiedä, onko kyseessä sama henkilö, mutta kamalasti viestejä on ainakin kirjoittanut ( yli 11/päivä) . Viestipörssin kärkimiehillä on n. 6 viestiä/päivä.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Lapalla on mielestäni ollut aivan asiallisia viestejä, mitä itse olen seurannut.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Taitaa se Sniper2001 olla Jatkoajan kummitus... Tai Alien! Juuri kun istut alas hengittämään että tilanne on rauhoittunut niin se hyökkää toisesta suunnata eri nimellä.
Siltikään en usko että Lapa olisi sama kuin Sniper2001. Uskoisin että lapa on joku SM-Liigan johtohenkilöistä ;)
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei kai sillä edes ole mitään merkitystä, niin kauan kun viestit pysyvät nykyisellä tasolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös