Landon Wilson Bluesiin 1-vuoden sopimuksella

  • 6 667
  • 42

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Ynjevi
No tottahan toki Wilson Kuhtaa parempi on, mutta kun Wilsonin "taustalle" löytyy näätäsiä ja tukosia, ja HIFK:lta vastaavasti Kuhdan tueksi mm. Fagerstedt ja Luttinen, jää Blues tässä kilpajuoksussa kauas HIFK:n taakse.


Niin, jotkut varataan NHL:ään ensimmäisellä kierroksella ja joistakin ei koskaan tule liigajyrää kummempia pelureita. Kuka on Fagerstedt? Kuka Luttinen? Nevahöödejä tusinajunnuja, joita jokaiselta jengiltä löytyy vaikka pariinkin joukkueelliseen. Vaan hyvähän se on, jos Hifkissä tyydytään noin vähään. Sitähän teillä onkin harjoiteltu näiden edellisten "huippujunnujenne" kanssa...

Mitä tulee Wilsoniin, niin toki Mogerin kaltainen floppaaminen on hyvinkin mahdollista, mutta jos niin käy, sitten käy. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun ja äijää vaihtoon. Vielä tuosta on kuitenkin aika vaikea sanoa juuta tai jaata ja henk. koht. olen enemmän kuin tyytyväinen hankintaan.
 

Bluesfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Detroit Red Wings, HJK, FC Honka, Arsenal
Viestin lähetti Ynjevi
No tottahan toki Wilson Kuhtaa parempi on, mutta kun Wilsonin "taustalle" löytyy näätäsiä ja tukosia, ja HIFK:lta vastaavasti Kuhdan tueksi mm. Fagerstedt ja Luttinen, jää Blues tässä kilpajuoksussa kauas HIFK:n taakse.

Juha Fagerstedt....... Salli mun nauraa!!! Montako pinnaa Juha teki nuorten mm-kisoissa? Ihan naurettavaa provosointia koko homma, oot vaan kateellinen... Wilson on tehny yhel kaudel NHL:ssä 18 maalii. Mites Harkins?
 

Vegas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Bluesfan
Juha Fagerstedt....... Salli mun nauraa!!! Montako pinnaa Juha teki nuorten mm-kisoissa? Ihan naurettavaa provosointia koko homma, oot vaan kateellinen... Wilson on tehny yhel kaudel NHL:ssä 18 maalii. Mites Harkins?

Älkää nyt ihmessä lähtekö ton Ynjevi urpon provoihin mukaan tai tästäkin ketjusta tulee todella raskasta luettavaa.Meidän omissa ketjuissa on jo ihan tarpeeks kestämistä kun Jorelahti useine nimimerkkeineen(olisko tää yks niistä) riehuu sielä näppiksineen.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaikuittaa hyvältä hankinnalta, lycka till.

Bluesfan: Yippiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!Vielä Donald McLean tohon päälle, niin hyvä tulee. Harmi, että vaan yksvuotinen soppari. Landon vaikuttas ihan erilaiselta jätkältä, ku joku Lawson tai Larouche.

Tuota... mielestäni farmin farmista tullutta Lawsonia (http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid=00049633) ja vanhempaa jyrää Larouchea (http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid=00002986) ei voi ihan äkkiseltään verrata odotusarvoiltaan keskenään (ainakaan statsien perusteella), mutta katsotaan...
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Mielessä on kysymys saatiinko potentiaalinen Bruce vai potentiaalinen Frank.

Toinen kysymys on se, saavatko ensi kaudella tämä Landon ja ISO-K myös taklata ja kenties vähän hanskailla, vai kieltääkö Hantta kaiken ilon.

Pelit sitten näyttävät miten Landola pärjää, mutta ennakkoon vaikuttaa sellaiselta, jota kaivattiinkin.
Tosin liigan kanukkihankinnoista kuten ei tsekkihankinnoistakaan koskaan tiedä mitä lopulta saa.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Viestin lähetti Ynjevi

Se minua muuten on usein ihmetyttänyt, että miksi 26-vuotiasta Lasse Tukosta aina puolustellaan,

Taitaa taas tulla minulle varoitus, mutta lopettaisit nyt saatana tuon paskanjauhamisen hyvissä ajoissa... tiedät kyllä tasan tarkkaan, mitä tarkoitan!
Paljon näytätä kiekosta tietävän, joten siitä propsit sulle..

Wilssoneista ei sen enempää, toivottavasti onnistuu, on näyti fifty-sixty-hankintoja.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Bluesfan
... Wilson on tehny yhel kaudel NHL:ssä 18 maalii. Mites Harkins?

Nyt mä pelkään! Oho. 18 maalii NHL:ssä ja vielä yhren kauden aikana. Wau! Onkohan kukaan kertonut Penalle? ;-)

No ainakin minä toivon, että tästä tulee kunnon hanskaajaa tai muuten vaan vastustajien kannattajien mielestä "sika". Eihän teillä ole ollut sitten Sarnon ketään, jolle olisi voinut aukoo päätään. Nyt ehkä on.
Varottakaahan sitä, että Helenius on Ilveksessä ja on tosi kova "siivoja" maalinedustalla.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Landon Wilson Bluesiin vuoden sopimuksella

Viestin lähetti Tommy

192 cm ja 102 kiloa.

Kas kas, pikkulinnut kertovat Wilsonin olevan fyysinen pelaaja. Oikeasti fyysinen, ei Karalahti-fyysinen.

Onnittelut. Toivotaan, ettei Wilson ole Tuomainen-fyysinen. Väri Bluesissa moninkertaistuu Wilsonin tulon myötä. Tosin en tiedä johtuuko se niinkään Wilsonin värikkyydestä vai tähän mennessä julkaistun rosterinne värittömyydestä. Tommy: vahdi juhannusbissejäsi silmä kovana. Muuten Jere tulee ja pöllii se Sulta.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti ZOOM
Taitaa taas tulla minulle varoitus, mutta lopettaisit nyt saatana tuon paskanjauhamisen hyvissä ajoissa... tiedät kyllä tasan tarkkaan, mitä tarkoitan!
Paljon näytätä kiekosta tietävän, joten siitä propsit sulle..

Wilssoneista ei sen enempää, toivottavasti onnistuu, on näyti fifty-sixty-hankintoja.

Älähän ZOOM suotta hiilly, Jorelahdella nyt vaan on niin paljon nimimerkkejä Jatkoajassa, että hänen tarvitsee tehdä pientä inventaariota ja poistattaa muutama ja tämäntyylisellä kirjoittelullahan sen luulisi onnistuvan.

Jorelahdella on jopa niin paljon eri nimivariaatioita Jatkoajassa, että kun suunnilleen kaikki muut poistuvat mökeilleen netin ulottumattomiin viettämään juhannusta, niin Jorelahti pystyy yksinkin pitämään varsin vilkasta keskustelua yllä Jatkoajassa omien nimimerkkiensä kesken.

Yrittäkäämme ymmärtää ja toivottakaamme kaikki Jorelahdelle ja hänen lukuisille alteregoilleen oikein hyvää juhannusta!
 

Kapo

Jäsen
Viitsiskö joku Wilsonin hehkuttajista selittää mulle, miten hää on parempi ennakkoon kuin Ylönen,Tuomainen, tai Gardiner?? mun mieleen ei tule mitään muuta kuin että hää on isompi.

vaikuttaa taas kyllä niin paskalta hankinnalta ku olla vaan voi.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Viestin lähetti Kapo
miten hää on parempi ennakkoon kuin Ylönen,Tuomainen, tai Gardiner?? mun mieleen ei tule mitään muuta kuin että hää on isompi.
Jokin se vain miellyttää Willyssä. Mitä enemmän luen hänestä, sitä innostuneemmaksi tulen. Hyvä pukukoppipelaaja, hyvin joviaali tyyppi, monipuolinen atleetti, iso koko, hyvä laukaus, nopeakin, isä NHL-valmentaja, kova taklaamaan, toipunut pahasta silmävammasta, 1 kierroksen varaus, ei paljon alasarjavierailuja jne jne. Motivaatiokin näyttäisi olevan kohdallaan nimenomaan uuden NHL-sopparin saamiseksi, kun noita vuosia on vielä jäljellä. Tämä ehkä erottaa hänet selvimmin noista mainitsemistasi NHL:n lopullisesti taakseen jättäneistä tyypeistä.

Sateentekijähän tulee sitten viikon päästä, ja silloin alkaa todellinen hehkutus ;-)
 

Bluesfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Detroit Red Wings, HJK, FC Honka, Arsenal
Viestin lähetti Kiekoton
Sateentekijähän tulee sitten viikon päästä, ja silloin alkaa todellinen hehkutus ;-)

Ei me mitään sadetta tänne haluta enempää, eihän? ;)

Hankkis jätkän, joka osais viedä Bluesin kuiville.

Mielestäni Bluesin kantsis hankkii vielä kaks hyökkääjää, ei niinkään pakkia. Kyllä Niskanen, Laatikainen ja Lehtinen hoitaa ne ykköspyssyn paineet. Hyökkäys vaan näyttää samalta kuin viimekaudella. Caloun lähti, Wilson tuli.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Jantsa#11
Calounia ei voi korvata kukaan, eihän?

Monikin itseasiassa. Kyllä noita Metropolitteja, Bednareita ja Calouneja tähän maailmaan mahtuu, vaikka aikansa kuolemattomilta fanien silmissä vaikuttavatkin.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ei Jannea tarvitse tai edes kannata korvata. Riittää kun löytää hyviä ja joukkueeseen sopivia pelaajia.

Paremmin taisi lopussa mennä ilman JC:tä.

Lieneekö tämä Landola sittenkin floppi, kun Ässätkin oli miehen perässä? Ai niin, mutta Tami lähtikin jo Waasaan...
 

Jantsa#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, HJK, Liverpool FC
Viestin lähetti msg
Paremmin taisi lopussa mennä ilman JC:tä.

No jaa, luulen kyllä että jos Caloun olisi playoffseissa pelannut, olisivat turkulaiset joutuneet paljon tiukemmille jatkoonpääsyn kannalta kuin nyt joutuivat. Peli alkoi mennä kohti parempaa jo Calounin ollessa vielä mukana. Pubin viimeiseksi otteluksi jääneessä Tappara-pelissä peli kulki etenkin hyökkäyssuuntaan todella hyvin, mitä nyt pari kauneusvirhettä omaan päähän. Mielestäni ainoa pelaaja, jossa Calounin lähtö selkeästi näkyi, oli Ladislav Kohn. Jannen lähdettyä hän sai ottaa entistä enemmän vastuuta ja kantoi vastuunsa mallikkaasti. Eiväthän ne pelit edes kovin loistavasti Tappara-ottelun jälkeen edes menneet. Voittoon Pelicansista ei paljoa vaadita. Taidettiin siinä kylläkin kaataa Lukkokin ja päätöspelissä Ässät, mutta älkää unohtako vierailua Lappeenrannassa. Tai unohdetaan sittenkin :)

Sallinette kuitenkin minulle mahdollisuuden haikailla Calounin perään. Hänen mukanaan SM-liigajäiltä lähti jotain, mitä jään kaipaamaan: taitoa, yllätyksellisyyttä ja persoonallisuutta.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti msg
Lieneekö tämä Landola sittenkin floppi, kun Ässätkin oli miehen perässä? Ai niin, mutta Tami lähtikin jo Waasaan...
Mun mielestä jatkoajalla jossakin kirjotuksessa luki että Ässät ois yrittäny sitä Phoenixin Kolanosia eikä Wilsonia. Toisin kuin mtv3 texti-tv väittää Ässien yrittäneen Wilsonia.
 

Hexagon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti mazapp
Mun mielestä jatkoajalla jossakin kirjotuksessa luki että Ässät ois yrittäny sitä Phoenixin Kolanosia eikä Wilsonia. Toisin kuin mtv3 texti-tv väittää Ässien yrittäneen Wilsonia.

Ellen ihan väärässä ole niin muistaakseni Ässät yritti saada molempia riveihinsä...

molemmilla herroilla oli joitakin pahoja vammoja takana(Wilsonin paljon puhuttu silmä) ja siksi olivat tavoiteltavissa...ns.kolaroituja ferrareita.Ei Ässillä nyt uusiin "autoihin" varaa ole...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös