Mainos

Lampun henki ilmestyi IFK:n fanille...

• 1 031
  • 12

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Siivosin tuossa luppoaikanani kesämökin vinttiä ja löysin sieltä kummallisen näköisen vekottimen. Vehje näytti vähän niinkuin vanhalta kahvipannulta... siinä oli pitkä nokka, mutta ei minkäänlaista kantta. Ja siinä nokan päässä oli jokin tulppa. Vetäisin sitten sen tulpan irti.... ja kas, mitä tapahtuikaan... sieltä leijui ulos jonkilainen henkiolento. Oliolla oli punainen paita yllään.. siinä paidassa oli valkoisia nelisakaraisia tähtiä olkapäillä ja rinnuksella. Olennon naama näytti Lalli Partisen ja Carl Brewerin naamojen ristisiitokselta. Naama rupesi sitten jylisten puhumaan:
- Oi kiitos sinä kapinen koira! Päästit minut vapaaksi, joten sen kunniaksi toteutan sinun kolme toivomustasi!
Olin aivan äimän käkenä, mutta sain sitten kuitenkin avattua sanaisen arkkuni: - Ai jaa, no ihan ensiksi RAHAA öbaut 500 000 miljoonaa vanhaa markkaa...
Pitemmälle en ehtinyt, kun henki keskeytti minut sanoen näin:
- Sinä kapista koiraakin kapisempi koiran retale! Olen kautta-aikainen IFK-henki, ja sinun onnettoman pitäisi tuolla kokemuksellasi jo tietää, että ne kolme toivomusta, jotka toteutan, liittyvät IFK:hon. Ja koska olit noin itsekäs, määrään sinulle NÄMÄ seuraavat kolme toivetta, jotka myös toteutan:
Saat valita viimeisimmästä jääkiekon olympiaturnauksesta KOLME pelaajaa Suomen joukkueesta ensi kaudelle IFK:hon. Yksi puolustaja, yksi hyökkääjä ja yksi maalivahti....

... henki jäi siihen eteeni häilymään suurena ja punaisena. Kun kuumeisesti mietin vaihtoehtoja, niin huomasin samalla olion naaman muotojen vaihtuvan koko ajan. Siitä naamasta ehdin tunnistaa ainakin Juha Rantasilan, Heikki Riihirannan, Esa Isaksonin, Frank Nealin, Juhani Jylhän, Mauri Kaukokarin, Matti Murron, Kimmo Heinon, Tommi Salmelaisen, Harri Linnonmaan ym.

Sitten paniikissa sanoin hengelle seuraavat nimet:

- Maalivahti: Pasi Nurminen
- Puolustaja: Janne Niinimaa
- Hyökkääjä: Niklas Hagman

... oli siis paniikki päällä, joten älkää tulko minulle itkemään sitten kun nuo kaverit ensi kaudella pukevat päällensä Kappan suunnitteleman uuden pelipaidan....

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti Predator
Sitten paniikissa sanoin hengelle seuraavat nimet:

- Maalivahti: Pasi Nurminen
- Puolustaja: Janne Niinimaa
- Hyökkääjä: Niklas Hagman
Eieiei... Näin sen ois pitäny mennä:

- Maalivahti: Jani Hurme (paras kolmesta)
- Puolustaja: Jyrki Lumme (Älkää teilatko mua!)
- Hyökkääjä: Sami Kapanen (vanhaa IFK- spirittii...)

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Predator:

Ettet vain ole ganza-ukkoja ? Näet näkyjä ja kuuntelet kun poikas soittelee Ramonesta. Myssyttely on vaarallista, joten pidä ainakin breikkiä lunasta!!
Mutta jos pullonhenki mulle ilmestyy, niin ne kolme olisi:

1. Jere Karalahti
2. Sami Kapanen
3. Päällikkö Jokinen

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Itse valitsisin nämä kolme:

Maalivahti: Kyllähän se Pasi Nurminen olisi. (Ei mitään turkulaisia voi ottaa)

Puolustaja: Jere Karalahti

Hyökkääjä: Tämä on hankala, mutta sanotaan nyt sitten vaikka, että totanoinniin Teemu :cool:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä en ainakkan huomannut Karalahden esiintymistä olympiajoukkueessa... Mutta omat valintani olisivat

1. Nurminen
2. Niinimaa
3. Jokinen

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Mihin me molaria tarvitaan?

Meillähän on Juuso, joka on hyvää liigatasoa oleva molari!

Jere ei ole Aran saunakaveri ja tämän vuoksi Jereä ei nähty olympialaisissa, vaikka näin jälkeenpäin nähtynä olisi ollut Suomen joukkueen etu, että Jere olisi ollut mukana.

Lind kuulemma oli mukana kisoissa, vaikka ainakaan minä ja useimmat kisoja seuranneet ystäväni eivät tätä huomanneet, kuin joukkueen kokoonpanoluettelosta.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viddu. Näin se pitää mennä:

(Ja Karalahti ei, valitettavasti, onnistu, kun ei ollut joukkueessa. Lukekaa tarkemmin...)

1. Pasi Nurminen

2. Janne Niinimaa

3. Jakke Ruutu

Niin, justiinsa

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: kommentti

Viestin lähetti nedomansky
no Jere olisi kuulunut joukkueeseen

(selitystä, sorry)

-Tämä on 110% faktaa, hyväksytään

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Lampun henki valitettavasti sanoi viime yönä, että IFKoon materiaalilla ei ole mitään jakoa pleijareihin.

Trats truu.

Suosikkijoukkue
HIFK
Lampun henki sanoo aina:"Älä nyt, mull on pää kipee"

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy