Laine TPS:ään

• 1 493
  • 14

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
En tiedä. Mitä sitä pitäisi tehdä. Kerro sinä.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Älkää aina turvautuko Sporttiin hädän hetkellä! Vähän tasoa jätkät hei. Vaikka olettekin meidän farmiseura, niin voisitte nostaa jonkun A-junnun kokeilemaan Hermeksessä.

Hermez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Pittsburgh Penguins
Hermes sportin farmiseura.. hah,hah..=) tuo oli viikon vitsi! taitaapa olla toistenpäin..;) katsoppas sarjataulukkoa ku kirjottamiselta ehdit..:)

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Viestin lähetti Jaska85
Älkää aina turvautuko Sporttiin hädän hetkellä! Vähän tasoa jätkät hei. Vaikka olettekin meidän farmiseura, niin voisitte nostaa jonkun A-junnun kokeilemaan Hermeksessä.

Nii tai mehän voitais ottaa pari viikoks kokeelle ex-Hermes: Hallbäck ja Salmu vaikka näin aluksi. Ja voitais näin vastakohtaisesti lähettää pari kaveria Hermes-2:sta teille nostamaan teiän sarjasijoitusta ;)! Hehhee...

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hauskaa että Hermez arvostaa huumorintajuni korkealle, mutta viikon vitsi. Olen kuullut monta parempaakin. Tosin huumorintaju on kaikilla erilainen. Hyvä että pidit jutustani. *peukku*

Vilkaisu Hermeksen kokoonpanoon:

Jani Uski
Antti Hilden
Petri Halme

Olen pitkään miettinyt sitä, että miksi Hermeksen pelaajat siirtyvät Jeppikseen pelaamaan. Laitinen, Lapinkoski, Tuunala, Maarala.. Tuskin kukaan Kokkolalainen voi selvinpäin vakuuttaa, että Lapinkoskelle ei olisi paikkaa joukkueessa.

Hermeksen kannattajat ovat hehkuttaneet Patrik Friisiä omana junnunaan. Kävin tuossa taannoin Jeppiksen pelissä ja kahvilan seinästä paljastui mielenkiintoinen juttu. Jätkähän on pelannut vaikka kuinka monta vuotta Jeppiksen junnuissa. Eli kiitos Friisin valoisasta tulevaisuudesta voidaan pistää siis Pietarsaarelaisen juniorityön piikkiin. Mikä on Hermeksen junioreiden tilanne? A-junnuja ei ole. Miksi? Myöskään nuoremmat ikäpolvet ei vakuuta. Naapuriseura Jeppis tekee erittäin vahvaa juniorityötä, joista palkinnot saa yleensä Tampereen Tappara. Onko Hermes valinnut väärän kumppanin,kun rupesi kaveeraamaan Ilveksen kanssa? Tapparasta olisi luvassa kuitenkin ollut pelaajia, joiden sukujuuret ovat samalta alueelta. Mitä mieltä olette?

EDIT: Hermes 2:sta sen verran, että se otti Vaasan kakkos-seuralta KoMulta nokkiin 6-3 ja joukkue oli maalivahtia lukuunottamatta aivan surkea..

tappi

Jäsen
Olen yrittänyt olla lukematta noita Jaska85:n juttuja,nyt sen kuitenkin valitettavasti tein !
On se kumma kun kaveri avaa "sanaisen arkkunsa",niin aina se on jonkinasteista "härkkimistä".
Hyvää päivänjatkoa kaikille !

Hermez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa-a... ai, että oikeen montaki vuotta Friis on kiekkoillut Jeppiksessä?? enpä oikeen usko.. Mitä ite oon seurannu Patrikin pelejä niin kummasti se on jo pikkupojasta asti ollu Hermeksen lahjakkaassa vm.87 junioreissa.. mutta voipi olla, että Friis on joskus 6v:nä ollu Jeppiksen ringissä muutaman päivän:)

Mitä Lapinkoskeen, Laitiseen, Maaralaan ja Tuunalaan tulee, niin ainaki Maarala ja Tuunala on Jeppiksessä sen takia, koska eivät mahdu Hermeksen kokoonpanoon.. Eikös se Jeppis pelaa jotain puulaaki-sarjaa, joten kaippa Laitinen ja Lapinkoski haluaa nykyään ottaa vähä iisimmin..

Ja tähän loppuun mun kertoma vitsi.. Jaska85.. tämä on omistettu sulle..
Hesalaisilla on korkeasaari, mutta meillä kokkolalaisilla onkin PIETARSAARI!=)

toivottavasti tämäki ilahduttaa sua niinku sun vitsis mua..=)

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitos. Kyllä suupielet nousi. Täytyy myöntää. Siinä on vain sellainen pieni juttu, että myönnättekö myös, että Larsmo kuuluu Kokkolalle? Siellähän 100% väestöstä on lestadiolaisia.. En tiedä muuta Friisistä muuta kun sen mitä sieltä kuvista näin. Siellä se oli.

Hermez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Friishän kyllä pelasi viime kaudella Hermeksen ja Jeppiksen yhdistetyssä c-juniori joukkueessa, joten sitä kautta Friis voi olla jotenki yhdistettynä Jeppikseen. Tosta Larsmosta en tiedä.. kuuluuko se kokkolalle ja asuuko siellä vain lessuja, mut mitäpä tuosta.. harvoin tulee luodossa käytyä..!

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Ei kannata provosoitua...

...Jaska85:n teksteistä. Kaikkihan osaavat antaa noille kommenteille niille kuuluvan arvon. Toisaalta viime aikoina miehen mielipiteet ovat olleet asiallisempia kuin aikaisemmin, nyt vaan tuli riman alitus. Jaska85:n syväanalyysit Hermeksen junioritilanteesta tms. eivät kauheasti hetkauta.

Muuten tällä kaudella Hermes- ja Sport-fanien aiemmilta kausilta tuttu typerien lapsellisuuksien heitto on jäänyt aika lailla vähälle. Eiköhän tälle keskustelulle anneta päätepiste ja anneta kavereiden ratkaista hommat kaukalossa.

Mitä Patrik Friisiin tulee, niin eiköhän häntä voi Hermeksen kasvattina pitää: hänen isänsä on yksi kokkolalaisen maalivahtikoulutuksen pioneereista. Veskarikoulutus lieneekin tällä hetkellä ainut osa-alue Kokkolassa, joka tuottaa tasaisesti lupauksia edustusjoukkueeseen. Muuten omat löydöt ovat harvemmassa. Töitä junioripuolella tehdään tulevaisuuden hyväksi, mutta vuosien päästä niitä hedelmiä voidaan vasta poimia.

Vaasaan reilusti onnittelut laadukkaasta juniorityöstä. Mukavaa, että ollaan kuitenkin samassa sarjassa. Olisihan Mestis aika paljon tylsempää ilman Sportia.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juu ei kannatakkaan provosoitua..

Enkä usko kenenkään provosoituneenkaan. Pieni huulenheitto on aina hauskaa ja ei minunkaan tarkoitukseni mitään provoilua ole harrastella. Kannattaa lukea näitä kirjoituksiani huumorimielessä, sillä olen kaiketi siviilissäkin vähän sellainen v*ttumainen vitsinheittäjä ;) Itseasiassa en ole mitään syvä-analyysejä Hermeksen junioritilanteesta tekemässäkään. Suoraan sanottuna olen hiukan surullinen siitä, että Hermeksen juniorityö on tällä hetkellä mitä on, nimittäin kyllähän parhaat paikallispelit saadaan aikaiseksi silloin, kun vastakkain ovat nimenomaan vaasalaiset ja kokkolalaiset pelaajat. Eihän nämä vierastyöläiset tajua, mitä tarkoittaa pohjanmaan herruus :). Tuosta Patrik Friisin tilanteesta sen verran, että en tiedä asiasta sen enempää mutta hänen nimensä oli ainakin parissa eri joukkuekuvassa tuolla Pietarsaaren jäähallin kahvion seinässä. Menkää itse katsomaan. En tiedä onko hän pelannut niissä joukkueissa vai onko hän pelannut Hermeksessä tai muutakaan vastaavaa. Jeppiksen joukkuekuvissa hän kuitenkin oli.

Mun mielestä sellainen pienimuotoinen v*ttuilu aina näin paikallis-matsien alla on vain mukava piriste. Jossain meneee kuitenkin raja ja erään "pekonin" kaltaiseen pelleilyynhän minä en ainakaan rupea. V*ttuilu on v*ttuilua ja selkäänpuukottaminen huonolla Suomella on sitten asia erikseen. Eiks je?

jaetski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Samaa mieltä kun Jaska. Pieni v*ittuilu ja provosointi kuuluu asiaan ainakin kun on kysessä Sport ja Hermes. Tämä homma ei varmaankaan olisi yhtä hauskaa ilman pientä provoa ja huumoria. Kaikella on tosin rajansa ja jos joku haluaa lukea rajan ylittäneitä viestejä niin lukekaa ihan rauhas nimimerkki pekonin viestejä sportin sivuilla. Jos taas mieli tekee luke hyvin asiallisi mutta kuitenkin provosoivia viestejä kokkolasta niin lukekaa kake's in viestejä. Pintä huumoria hommaan, eikä aina kun joku sanoo vähän väärin niin olisi kuin maailma kaatuisi.

kakes

Jäsen
Viestin lähetti jaetski
Jos taas mieli tekee luke hyvin asiallisi mutta kuitenkin provosoivia viestejä kokkolasta niin lukekaa kake's in viestejä. Pintä huumoria hommaan, eikä aina kun joku sanoo vähän väärin niin olisi kuin maailma kaatuisi.

Näin juuri.Jos tarkoitat provosoinnilla samaa kuin kritiikki niin löydän itseni tuosta sinun kuvauksestasi.
Olen yrittänyt kirjoituksissani pysyä asiallisella linjalla kuitenkaan liikaa provosoimatta.Voin hyvillä mielin väittää että keskustelu sportin ja hermeksen kannattajien kesken on jotain ainutlaatuista jopa koko suomessa.Olemmehan "verivihollisia"sanan positiivisessa merkityksessä.Johan tuon on varmasti jokainen täällä käynyt ja toimituskin huomannut.Kritiikki herättää taasen keskustelua ja tietyissä rajoissa olen sitä itsekkin viljellyt.Jokainen ei tällä palstalla tykkää jokaisesta,ja olen huomannut että eräitä taistelupareja löytyy täältäkin jo.Kritiikkiä huumorilla höystettynä,näin.

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Mitä Patrik Friisin tulee nii ihan 100% Kokkolalainen hän on. Asunut koko ikäänsä Kokkolassa. Asunut ainakin 5- vuotiasta asti samassa talossa. Missä mun sukulainen asuu myöskin! Että näin Jaska85.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy