Onko nykyajan nuorilla, pääasiassa tytöillä, mielessä vain mahdollisimman hoikka anorektinen vartalo vai mistä tämä johtuu. Paljon on viime aikoina puhuttu koulujen välipala automaateista ja kouluruuasta. Monet asiantuntijat vähättelevät ja sanovat että kyllä ne koululaiset sitä kouluruokaakin syö, mutta mihin tämä väite perustuu. Siellähän ne käyvät kyllä ruokalassa mutta ottavat sen yhden kuivan ruisleivän palan ja mutustavat lasillisen vettä kera suihinsa ja ai että tuli täyteen. Sitten lähdetään harrastamaan himoliikuntaa vedetään jotain tunti aerobiccia ja illalla kavereiden kanssa syödään yhdessä yksi omena. Sen jälkeen kauhistella että voi vitsi kun mä oon läski (pituutta 150cm ja painoa 30kg), siinä sitten kaverit myötäilevät vieressä ja nyökyttävät päätän.
Itse pienenä pojankloppina muistan kun koulusa pääsi ruokailemaan siellä ei meinannut ruokatunti riittä kun ruoka oli niin hyvää. Silloin se näytti kyllä myös maistuvan tytöillekin. Kenestäkään ei tullut mitään possuja ja vaikak itsekin olen rasvaisen, epäterveelisen ja lihottavan ruoan ystävä en ole edellenkään ylipainoinen, vaikka harrastan liikuntaa vain kerran viikossa.
Tässä hyvä linkki teinix laihdutusta
Itse pienenä pojankloppina muistan kun koulusa pääsi ruokailemaan siellä ei meinannut ruokatunti riittä kun ruoka oli niin hyvää. Silloin se näytti kyllä myös maistuvan tytöillekin. Kenestäkään ei tullut mitään possuja ja vaikak itsekin olen rasvaisen, epäterveelisen ja lihottavan ruoan ystävä en ole edellenkään ylipainoinen, vaikka harrastan liikuntaa vain kerran viikossa.
Tässä hyvä linkki teinix laihdutusta