Sivustakatsoja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpäsen Karelin.
Näinkö on? Kerrotko vielä missä se väsymys ilmenee?On kyllä turkoosilta melko väsynyttä touhua tuo jatkuva Kiiskiselle buuaus
Turkoosilla sydämmellä ja näin...
Näinkö on? Kerrotko vielä missä se väsymys ilmenee?On kyllä turkoosilta melko väsynyttä touhua tuo jatkuva Kiiskiselle buuaus
No teikävauva voi olla vauvamielipiteensä kanssa yksin.Omasta mielestä lapsellista touhua, toki tämä vaan oma mielipide. Oli kuitenkin viikko sitten matsin jälkeen puhunut ihan nätistä Lahesta ja mitä turkoosi merkitsee. Oman kylän poika ja täällä ollessa pelasi isolla sydämellä logolle. Jos nyt vähän tuuletteli siinä ekassa matsissa ni itse ainakin annan anteeksi. Näen vaan lähinnä nolona nuo buuaukset kun miesvauvat buuaa 19v junnulle. Voin ihan hyvällä omalla tunnolla olla yksin tämän mielipiteen kanssa.
Ei todellakaan ole.No teikävauva voi olla vauvamielipiteensä kanssa yksin.
Kiitos vastauksestasi.Ei todellakaan ole.
Mitä muuta sinne? Buuataanko seuraavksi Kekelle kun tulee Lahteen?Kiitos vastauksestasi.
Mikä vittu sua harmittaa? Se, ettet jaksanut lukea loppuun viestiä johon vastasin? Vai osannut?Mitä muuta sinne? Buuataanko seuraavksi Kekelle kun tulee Lahteen?
Älä ole yksin. Et varmasti ole yksin.Omasta mielestä lapsellista touhua, toki tämä vaan oma mielipide. Oli kuitenkin viikko sitten matsin jälkeen puhunut ihan nätistä Lahesta ja mitä turkoosi merkitsee. Oman kylän poika ja täällä ollessa pelasi isolla sydämellä logolle. Jos nyt vähän tuuletteli siinä ekassa matsissa ni itse ainakin annan anteeksi. Näen vaan lähinnä nolona nuo buuaukset kun miesvauvat buuaa 19v junnulle. Voin ihan hyvällä omalla tunnolla olla yksin tämän mielipiteen kanssa.
No ei tietenkään.Mitä muuta sinne? Buuataanko seuraavksi Kekelle kun tulee Lahteen?
Sama. Aina loppuu omat meiningit siihen ja kädet menee taskuun. Huvittavinta on, että joskus vihataan SaiPaa jengiä X vastaan käytävissä mittelöissä.Sen sijaan toi "Jos sä x vihaat kätes yhteen lyö" chantti ei tule koskaan mulle avautumaan. Se ON lapsellinen ja joutais mappi Ö:hön.
Et ole yksin tämän mielipiteen kanssa. Minulle ei ihan täysin aina aukea tuo fanikulttuuri. Vaikka turkoosi on parhaimmillaan aivan huikea mutta, sitten on näitä Kiiskiselle buuauksia sekä ”jos sä x:ää vihaat niin kätes yhteen lyö” huutoja. Kukin taaplaa tyylillään.Omasta mielestä lapsellista touhua, toki tämä vaan oma mielipide. Oli kuitenkin viikko sitten matsin jälkeen puhunut ihan nätistä Lahesta ja mitä turkoosi merkitsee. Oman kylän poika ja täällä ollessa pelasi isolla sydämellä logolle. Jos nyt vähän tuuletteli siinä ekassa matsissa ni itse ainakin annan anteeksi. Näen vaan lähinnä nolona nuo buuaukset kun miesvauvat buuaa 19v junnulle. Voin ihan hyvällä omalla tunnolla olla yksin tämän mielipiteen kanssa.
Naulan kantaan ja näin se menee. Mikäli joukkuepallopelejä ikinä on joukkueissa pelannut ja pukukopeissa istunut tietää miten homma menee.Mielestäni buuakset ihan ok. Joukkuepallopeleissä on tietyt lainalaisuudet (halusitte tai ette) ja niitä tulee kunnioittaa.
Hyvä siitä Kiiskisestä tulee, mutta tässä oli opin paikka.
On, ja pohjat vedettiin viime keväänä kun huudettiin "kuka vittu on ees Hovinen?"Sen sijaan toi "Jos sä x vihaat kätes yhteen lyö" chantti ei tule koskaan mulle avautumaan. Se ON lapsellinen ja joutais mappi Ö:hön.
Mun mielestä tämä mainitsemasi chantti oli hauska, kun Hovisen tilalla oli Taponen. Ja Tapsa oli itse samaa mieltä.On, ja pohjat vedettiin viime keväänä kun huudettiin "kuka vittu on ees Hovinen?"
Ei ole pakko noudattaa ja sehän on tullut hyvin selväksi tässäkin tapauksessa =)Ai että. Taas on vedetty kirjoittamattomat säännöt ja koodistot hihasta, joita on pakko noudattaa ja jos et ole samaa mieltä, et ole koskaan pelannut mitään pallopeliä. Helmet on ikuisia.