Lahtelainen fanikulttuuri

  • 257 966
  • 897

JaromirLager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Omasta mielestä lapsellista touhua, toki tämä vaan oma mielipide. Oli kuitenkin viikko sitten matsin jälkeen puhunut ihan nätistä Lahesta ja mitä turkoosi merkitsee. Oman kylän poika ja täällä ollessa pelasi isolla sydämellä logolle. Jos nyt vähän tuuletteli siinä ekassa matsissa ni itse ainakin annan anteeksi. Näen vaan lähinnä nolona nuo buuaukset kun miesvauvat buuaa 19v junnulle. Voin ihan hyvällä omalla tunnolla olla yksin tämän mielipiteen kanssa.
 

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
Omasta mielestä lapsellista touhua, toki tämä vaan oma mielipide. Oli kuitenkin viikko sitten matsin jälkeen puhunut ihan nätistä Lahesta ja mitä turkoosi merkitsee. Oman kylän poika ja täällä ollessa pelasi isolla sydämellä logolle. Jos nyt vähän tuuletteli siinä ekassa matsissa ni itse ainakin annan anteeksi. Näen vaan lähinnä nolona nuo buuaukset kun miesvauvat buuaa 19v junnulle. Voin ihan hyvällä omalla tunnolla olla yksin tämän mielipiteen kanssa.
No teikävauva voi olla vauvamielipiteensä kanssa yksin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Omasta mielestä lapsellista touhua, toki tämä vaan oma mielipide. Oli kuitenkin viikko sitten matsin jälkeen puhunut ihan nätistä Lahesta ja mitä turkoosi merkitsee. Oman kylän poika ja täällä ollessa pelasi isolla sydämellä logolle. Jos nyt vähän tuuletteli siinä ekassa matsissa ni itse ainakin annan anteeksi. Näen vaan lähinnä nolona nuo buuaukset kun miesvauvat buuaa 19v junnulle. Voin ihan hyvällä omalla tunnolla olla yksin tämän mielipiteen kanssa.
Älä ole yksin. Et varmasti ole yksin.

Ei ole myöskään yksin ne ketä hänen käyttäytymisensä vitutti viime viikolla ja siitähän Kisse sai kuulla, odotetusti. Eiköhän Kisse myös itse ymmärrä mistä tämä tän iltainen johtui...Kaikkihan sen tiesi, että tuosta touhusta saa kuulla jälkikäteen varsinkin, kun peli on seuraavalla viikolla Lahessa. Täähän oli ihan pelkällä rakkaudella, turkoosisydämmiltä toiselle =)

Taisi kuitenkin toimia siltä se Kissen touhu meinaan paikanpäällä näytti.

Näinä aikoina olisikohan se ennemminkin henkilövauvat kuin noin törkeästi sukupuolikategorioidut miesvauvat?
 

JaromirLager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joo kuuluuhan tuo mielenosoittaminen siihen fanikulttuuriin sen tajuan kyllä. Itse olisin ehkä paremmin ymmärtänyt buuailut jos olisi vaikka haastiksessa haistattanut pitkät vitut Lahen suuntaan. Nyt oli kuitenkin lähinnä nuoren pojan höntyilyä. Omasta mielestä oli vaan noloa buuata junnarille mutta kuten sanottu mielipiteitä mahtuu monenlaisia tänne palstalle. Hyvää mökää oli kuitenkin Turkoosilta noin muuten. Ja toki hyvä että herättää tunteita niin katsomossa kuin täällä palstallakin. Kertoo että homma merkkaa jotain. Siitähän tää touhu elää
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mitkäs mielensäpahoittamisen SM-kisat täällä on käynnissä?

Ymmärrän tavallaan Jesselle buuamiseen edellisen pelin tuuletteluiden jälkeen.

Sen sijaan toi "Jos sä x vihaat kätes yhteen lyö" chantti ei tule koskaan mulle avautumaan. Se ON lapsellinen ja joutais mappi Ö:hön.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Mitä muuta sinne? Buuataanko seuraavksi Kekelle kun tulee Lahteen?
No ei tietenkään.

Pitäääkö minun selittää vielä sinulle, että miksi?

Toivottavasti ei. Noh kerron silti. Keke on käynyt Lahessa ja edustamansa joukkueen omassa kotikaukalossa meitä vastaan useasti ja käyttäytyminen on ollut aina " hieman" erilaista varsinkin, kun oma nimi tilastoihin päätyy positiivisessa merkityksessä.
Sen sijaan toi "Jos sä x vihaat kätes yhteen lyö" chantti ei tule koskaan mulle avautumaan. Se ON lapsellinen ja joutais mappi Ö:hön.
Sama. Aina loppuu omat meiningit siihen ja kädet menee taskuun. Huvittavinta on, että joskus vihataan SaiPaa jengiä X vastaan käytävissä mittelöissä.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei tää oo niin vakavaa hei. Napataan Kisse takaisin Lahteen sitten, kun hän on kasvanut korkoa Kerhossa parin kauden ajan ellei sitten Pohjois-Amerikka kutsu.
 

Kk22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Avalanche
Mielestäni buuakset ihan ok. Joukkuepallopeleissä on tietyt lainalaisuudet (halusitte tai ette) ja niitä tulee kunnioittaa.
Hyvä siitä Kiiskisestä tulee, mutta tässä oli opin paikka.
 

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Omasta mielestä lapsellista touhua, toki tämä vaan oma mielipide. Oli kuitenkin viikko sitten matsin jälkeen puhunut ihan nätistä Lahesta ja mitä turkoosi merkitsee. Oman kylän poika ja täällä ollessa pelasi isolla sydämellä logolle. Jos nyt vähän tuuletteli siinä ekassa matsissa ni itse ainakin annan anteeksi. Näen vaan lähinnä nolona nuo buuaukset kun miesvauvat buuaa 19v junnulle. Voin ihan hyvällä omalla tunnolla olla yksin tämän mielipiteen kanssa.
Et ole yksin tämän mielipiteen kanssa. Minulle ei ihan täysin aina aukea tuo fanikulttuuri. Vaikka turkoosi on parhaimmillaan aivan huikea mutta, sitten on näitä Kiiskiselle buuauksia sekä ”jos sä x:ää vihaat niin kätes yhteen lyö” huutoja. Kukin taaplaa tyylillään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Mielestäni buuakset ihan ok. Joukkuepallopeleissä on tietyt lainalaisuudet (halusitte tai ette) ja niitä tulee kunnioittaa.
Hyvä siitä Kiiskisestä tulee, mutta tässä oli opin paikka.
Naulan kantaan ja näin se menee. Mikäli joukkuepallopelejä ikinä on joukkueissa pelannut ja pukukopeissa istunut tietää miten homma menee.

Mikäli ei niin sitten voi olla hieman eri asia yrittää ymmärtää näitä lainalaisuuksia, ns. kirjoittamattomia sääntöjä. Ymmärrän senkin ei siinä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kk22

Jacky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Seksi-Lasse, Pittsburgh Penguins
Tietyt etiketit nyt vain on urheilumaailmassa läsnä ja niitä on hyvä noudattaa. Niin se viime kaudellakin änärissä Ottawan Greigille tuli noutaja, kun lämäs tyhjään maaliin vaikka ei tarkoitus tällä ollut edes provota. Yhtä lailla se tässäkin menee, tuskin Kiiskisen oli tarkoitus ”finkkua näyttää” kasvattiseuralle, mutta seuraamus siitä silti tulee ja eiköhän asia ole tällä taputeltu ja hymyillään kun tavataan. Ja mitä noihin ”jos sä x:ää vihaat” ym chantteihin tulee niin mun mielestä nuo kuuluu osakseen lahtelaista urheiluperimää. LT kuuluu ja näkyy helvetin hienosti kotihallissa ja pieni ”viha” siinä kyljessä tekee siitä lahtelaisen näköisen ja ikävän paikan vastustajalle. Noi kaikki tunteet on myös osa tuota viihdekokonaisuutta ja kyllä itsellä tuota viihdekokonaisuutta parantaa huomattavasti se, että oman jengin fanit kannustaa niin hyvässä kun pahassa.
 

surfa

Jäsen
Ai että. Taas on vedetty kirjoittamattomat säännöt ja koodistot hihasta, joita on pakko noudattaa ja jos et ole samaa mieltä, et ole koskaan pelannut mitään pallopeliä. Helmet on ikuisia.

Onhan se, pallopelien maailma on täynnä tapoja. Osa paikallisia ja osa vähän kauemmaksi levinneitä. Osa hyviä ja osa lehmän kasalta haisevia käänteitä menneisyydestä.

Tämä tuulettamatta jättäminen putoaa kyllä viimeiseen lokeroon ja toivottavasti mätänee pian pois. Vaikka selvästikään ei ole onneksi ihan niin laajalle levinnyt tapa kuin täällä kuvitellaan.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
On, ja pohjat vedettiin viime keväänä kun huudettiin "kuka vittu on ees Hovinen?"
Mun mielestä tämä mainitsemasi chantti oli hauska, kun Hovisen tilalla oli Taponen. Ja Tapsa oli itse samaa mieltä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Ai että. Taas on vedetty kirjoittamattomat säännöt ja koodistot hihasta, joita on pakko noudattaa ja jos et ole samaa mieltä, et ole koskaan pelannut mitään pallopeliä. Helmet on ikuisia.
Ei ole pakko noudattaa ja sehän on tullut hyvin selväksi tässäkin tapauksessa =)
 

SSAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joku meidän joukkueemme fani uljaasti edusti viimeöisessä Florida - Vegas ottelussa pelicansin paita päällänsä. Arvostan. Näkyy myös nhl maalikoosteessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös