Ai oliko teidän fanit paikalla? Itse en kuullut mitään muuta kuin jotain rumpujen jatkuvaa rämpyttämistä siihen viereiseen katsomoon.
Ilman sarvia ja torahampaita:
Juu, kyllä varmasti vierasjoukkueen tähtipelaajat saavat ylimääräistä huomiota kotijoukkueen kannattajakatsomosta.
Muistan, kuinka esim. Patrik Bartošák sai osakseen alkoholisti!, juoppo!-huuteluita Nordiksen fanikatsomosta.
Noh, nämä on näitä ...
Joo, tämä on ymmärrettävää, ettei vielä keskellä viikkoa lähde niin paljoa kannattajia vieraspeliin. Omatoimisille matkustajille vielä korkeat lipun hinnat. Viralliselle kannattajaryhmälle matsiliput lienee halvempia?Kuulin että bussilastillinen olisi ollut meidän faneja tänään paikalla ja lisäksi myös vielä joitakin meitä omatoimimatkaajana tulleita, jollaisena itsekin tänään olin paikalla.
Joo, tämä on ymmärrettävää, ettei vielä keskellä viikkoa lähde niin paljoa kannattajia vieraspeliin. Omatoimisille matkustajille vielä korkeat lipun hinnat. Viralliselle kannattajaryhmälle matsiliput lienee halvempia?
Onhan seuraava matsi Lahessa jo lauantaina, että varmaankin silloin tulee vierasfaneja jo enemmän.
Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta, että miksi se on Lahdessa Piri-Jori, eikä esim. Jeijo- tai Keula-Jori, tai vaikka Pepsi-Jori?Jeijo-Jorilla on erityinen paikka lahtelaisten kannattajien sydämessä.
Lue lehdistä, ehkä täällä samaistutaan enemmän siihen.Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta, että miksi se on Lahdessa Piri-Jori, eikä esim. Jeijo- tai Keula-Jori, tai vaikka Pepsi-Jori?
Teidän kannattajajoukko huutaa toisilleen, ei edes vastustajan pelajille. "Toinen puoli huutakaa meille". Oon aiemminki miettiny, että millä tavalla tää tsemppaa IFK:ta. Mutta kyllä mä ymmärrän, HIFKin peliesitykset sen verran surullisia, että mukavampi huudella omille kavereilleen siellä ylhäisessä yksinäisyydessä...Ainakin tuolla päätykatsomossa kyllä Pelicansin fanit keskittyivät vaan enemmän huutelemaan Lehterälle näitä kaikkia "Sula Jori" ja "Piri-Jori"-huutojaan, kun että he olisivat keskittyneet huutamaan ja kannustamaan omaa joukkuettaan. Meidän fanikatsomo sen sijaan onneksi jaksoi laulaa kannustuslaulujaan tappioasemasta huolimatta.
Tämä selvä.Lue lehdistä, ehkä täällä samaistutaan enemmän siihen.
Tämä ei siis ollut mitenkään pahalla todettu, vaan Lahtelaiselle ominaisella itseironialla.Tämä selvä.
Joo siis aina välillä ei oikein tiedä itkisikö vai nauraisiko kun ulkomaan apujen pääkoppaan yritetään kairautua suomeksi huutelemalla. Barto tuskin ymmärsi alkoholisti huutoa…lähinnä koen myötähäpeää huutelijoiden puolesta.Ilman sarvia ja torahampaita:
Juu, kyllä varmasti vierasjoukkueen tähtipelaajat saavat ylimääräistä huomiota kotijoukkueen kannattajakatsomosta.
Muistan, kuinka esim. Patrik Bartošák sai osakseen alkoholisti!, juoppo!-huuteluita Nordiksen fanikatsomosta.
Noh, nämä on näitä ...
Huomenna itsekin halille. Kova mökä vaan päälle ja voitto himaan!Hesan ”suomen parhaimmat fanit” jäi ihan kakkoseksi. Loistavaa menoa ja telkkariin asti kuului komeasti.
Hyvin on kauden aikanakin ollut ääntä, mutta miksi kannustus tapetaan jokaisella pelikatkolla musiikilla? Rock sopii Lahteen, mutta onko sitä pakko laittaa koko ajan? Pelisilmää, kiitos!Eilen ainaki TV-kuvien perusteella tuntu et pelattii kirkossa, mut tänää ollaa taas palattu playoff-maailmaa. Siis vittu mikä meteli Iskulla. Hitto et mä rakastan meijän faniryhmää ja tätä kaupunkia. Meteorologit näyttää peruneen kevään tältä vuodelta kokonaa, mut onneks meijän kotiluolassa kevät on jo kovassa vauhdissa. Mahtavaa!
Mikä kappale soi Lahden hallissa juuri ennen toisen erän alkua? Samassa kohdassa kun erää myöhemmin tulee Amuletia.