Ladislav Benysek palaa HIFKiin

  • 8 475
  • 27

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Toisessa ketjussa mainittu kala nro2 on paljastunut, vaikka vinkkini olivat äärimmäisen kryptisiä. Joten mitäs sitä enää peittämään. Benysekin paluu liittyy verotuksen hyödyntämiseen siinä muodossa, että hänen tilalleen katsotaan ajan kanssa korvaajaa Pohjois-Amerikasta. Jolloin tälle hemmolle ei tarvitse kertyä isoja veroseuraamuksia Suomeen, mikä puolestaan viittaa isoon liksaan, joka useimmiten tarkoittaa kovaa nimeä. Benysek noudattaa HIFKin tämän kauden teemaa: täsmähankintoja, tiedetään mitä saadaan. Sama koskee kala ykköstäkin, joka on ikävät ihmiset -osastoa.

Itselleni jäivät hyvät mielikuvat lähes virheettömästä Benysekistä. Viileä ammattimies, joka päässee nyt näyttämään NHL:ssä jo enemmän esittämäänsä kovuuttakin. Hän oli Nashvillen organisaatiossa eräs eniten taklanneista pakeista. Näitä tilastoja ei ole luotu HIFKin toimesta jälkikäteen. Hyvä meno, kiva nähdä ammattilaisia työssään.
 

Balderis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk + Edmonton Oilers
Päivän hyvä uutinen! Benysek tosiaan on peruspakki, ei räiskyvä mutta varmaotteinen eikä tee virheitä! Hienoa. Teretulemast takaisin!
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Onneksi olkoon. Tähän mennessä Benysek on jäänyt IFK:ssa vähän sivullisen asemaan (loukkaantuminen,NHL-miehet) ,mutta eiköhän hän nyt pääse näyttämään taitonsa. Nykyään täytyy iloita jokaisesta hyvästä pelaajasta joka tulee liigaan -oli joukkue sitten mikä tahansa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Jos näin käy, niin onnittelut! HIFK:n hankinnat eivät jää kuitenkaan tähän, joten rosteri on kauden aikana aivan kilpailukykyinen. Asia, josta tuli muutamankin kerran kirjoitettua HIFK:n kausiketjussa kun kannattajilta alkoi usko loppumaan :)
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
JHag: Koska ilmeisesti tiedät tilanteesta hyvin, kysyisin muutamaa asiaa: Millä mielin Benysek poistui viime kaudella?Ilmeisesti uhrautui joukkueen edun nimissä, koska on takaisin tulossa? Ja miksi mies haluaa/suostuu muutaman kuukauden pätkätyöhön?Ihmettelen vaan kun nykyliigan tasolla mies on jo aika lähellä tähtikaartia vaikka peruspakki onkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaa oman pään pelaamista lisättynä kiekkovarmuuteen ja aktiiviseen alivoimapelaamiseen = hyvä signeeraus. Aran paletissa oli vähän varaosana ja huutolaispoikana, mutta HIFK:ssa kaudella 05-06 nähdään varmasti paremmin miksi oli NHL:n parhaita laukausten blokkaajia.
 

Animal

Jäsen
JHag kirjoitti:
Sama koskee kala ykköstäkin, joka on ikävät ihmiset -osastoa.

Koskas tämän "einiinmukavan" jätkän nimi saadaan selville?

Hän oli Nashvillen organisaatiossa eräs eniten taklanneista pakeista. Näitä tilastoja ei ole luotu HIFKin toimesta jälkikäteen. Hyvä meno, kiva nähdä ammattilaisia työssään.

Nussitaan nyt hieman pilkkua, mutta ilmeisesti tarkoitat Minnesota Wildin organisaatiota... Jere Karalahti muuten oli Nashvillessa yksi ahkerimmin taklaavia pakkeja.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Beny on erittäin lämpimästi tervetullut takaisin, tasavarma suorittaja. Tuo puolustuspää kaipaa nimenomaan tämäntyylistä tukipilaria tällä hetkellä.

Welcome back, Beny.

PS. Paluumuuttajista kun puhutaan, Pentti, missä on Martin Spanhel?! Paita #50 on vapaana, wink wink.

edit: Kantotia tuskin nähdään Sheddenin joukkueessa. Vaikea kuvitella hänen haluavan oikuttelevaa tsekkiä kokoonpanoon. Toki, itse sanoisin tervetuloa, vaikka kiekollista puolustajaa kaivataan hieman eri tyylistä.
 
Viimeksi muokattu:

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jotenkin ilkeä kala numero ykköseen ja tuttu HIFK:lle sopii Robert Kantor. Mielenkiinotoista nähdä myös mikä Benysek on miehiään. Nyt on roolia tarjolla.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ollaan nyt ihan kieli keskellä suuta vaan. Uskalsin avata tämän, koska tietoni on luokkaa "99,9%". Viimeisen niitin faxin alle iskee tiedätte kyllä kuka. Benysek tulee siis alkuvaiheen kokoonpanoon, eikä vielä ole / voi olla tietoa kestääkö keikka 2vk, 1kk, 2kk, 3kk, 4kk. Tätä pidempään en kuitenkaan usko, mutta käsittääkseni kuukausista puhutaan. Benysek on siis samaa tasoa kuin Juha Lind, huoh.

Niin, Benysekin ja HIFKin välit? Silloin, kun lähtö tuli, mm. Isaksson kertoi kuinka ammattilainen Benysek on joka suhteessa ja kuinka HIFK tapaa suhtautua omiinsa: voidaan antaa reilu kädenpuristus silloinkin, kun ei ole tarvetta. Tämä kertonee olennaisen Benyn fiiliksistä ja syystä, miksi hän näkee paluunsa täysin mahdollisena. Viileä jätkä, kättä lippaan.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep, minullekin "ikävä ihminen" antaa jonkin muun kuin sen kirjaimellisen käsitteen. Heh, en malta olla sanomatta, mutta jotenkin mua houkuttaisi nähdä Jan Caloun petopaidassa taas. Vanha kunnon pubi, mun sydämessä on ainakin yhä paikka. Näköjään nakuttanut mukavat tehot viime kaudella, tsemiä jatkoon Honza!

Ja tosiaan, Benysek sopii tähän tilanteeseen kuin nyrkki silmään, joten välkommen.
 

Balderis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk + Edmonton Oilers
Kuvernööri kirjoitti:
Jep, minullekin "ikävä ihminen" antaa jonkin muun kuin sen kirjaimellisen käsitteen. Heh, en malta olla sanomatta, mutta jotenkin mua houkuttaisi nähdä Jan Caloun petopaidassa taas. Vanha kunnon pubi, mun sydämessä on ainakin yhä paikka. Näköjään nakuttanut mukavat tehot viime kaudella, tsemiä jatkoon Honza!

Ja tosiaan, Benysek sopii tähän tilanteeseen kuin nyrkki silmään, joten
välkommen.


Sama vika! Pubi takaisin!! Niitä käsiä tarvittaisiin.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kuvernööri kirjoitti:
Vanha kunnon pubi, mun sydämessä on ainakin yhä paikka. Näköjään nakuttanut mukavat tehot viime kaudella, tsemiä jatkoon Honza!

No jaa. Minun mielestäni tuo mukavat tehot on melkoista vähättelyä.
 

scholl

Jäsen
Niin erikoisesti sanottu tuo: "Lisäksi HIFK:n harjoitusvahvuuteen on liittynyt joukkueessa 2003-05 pelannut puolustaja Ladislav Benysek. Hänellä on sopimus Leksandin kanssa, mutta sääntöpykälän vuoksi hän voi edustaa Leksandia vasta 20. lokakuuta. Siihen asti HIFK:lla on mahdollisuus peluuttaa Benysekiä sekä harjoitus- ja liigaotteluissa."
että todellakin tarvitsisi lisätietoa tuosta sääntöpykälästä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
JHag kirjoitti:
Niin, Benysekin ja HIFKin välit? Silloin, kun lähtö tuli, mm. Isaksson kertoi kuinka ammattilainen Benysek on joka suhteessa ja kuinka HIFK tapaa suhtautua omiinsa: voidaan antaa reilu kädenpuristus silloinkin, kun ei ole tarvetta. Tämä kertonee olennaisen Benyn fiiliksistä ja syystä, miksi hän näkee paluunsa täysin mahdollisena. Viileä jätkä, kättä lippaan.

Eli palkka maksettu loppukaudestakin? Ns. Kultainen Kädenpuristus..? :)

Hyvät hankinnat, vaikka tämä Schnabel aikalailla kirjoittamaton kortti onkin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Juhaht kirjoitti:
Eli palkka maksettu loppukaudestakin? Ns. Kultainen Kädenpuristus..? :)

Näin ymmärsin, sillä Benysek oli itse vähiten syyllinen siihen, että sai katsella uutta pelipaikkaa. Talon tapoihin tämä on kuulunut ennenkin. Välillä oli kyllä sellainen ikävä vaihe, että jotkut saivat palkkaa ilman peliäkään HIFKissä. No, ne ajat ovat takanapäin.

Luulen ja olen ymmärtänytkin niin, että Leksandin kanssa tulee olemaan pelivaraa aikataulujen suhteen vuokraa maksamalle ja saamme pitää Benysekin mahdollisesti jopa tammikuuhun asti.
 

scholl

Jäsen
Heräsi epäilys, että tuo sääntöpykälä on paskapuhetta Pentin taholta ja kyse on puhtaasti veroteknisestä kikkailusta. Leksand ei halua pitää Beniä kuutta kuukautta kauempaa Sveamamman helmoissa, joten antavat ilomielin pelaajan tulla Sheddenin harjoitusleirille, jotta pääsee sitten Elitserienin kimppuun hyvässä kondiksessa erinomaisella pelituntumalla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
JHag kirjoitti:
Tämä kertonee olennaisen Benyn fiiliksistä ja syystä, miksi hän näkee paluunsa täysin mahdollisena. Viileä jätkä, kättä lippaan.

Sama homma, tupee pois silmiltä täälläkin! Ehdoton huippuammattilainen ja loistava pelimies roolissaan. Hienoa että Benysek palaa joukkueeseen. Tulee olemaan tärkeä palanen alkukauden osalta ja miksei talvellakin.

Mielestäni erinomainen ratkaisu Matikaiselta, tämä sopimus jättää hyvin pelivaraa suuntaan jos toiseenkin.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
scholl kirjoitti:
Heräsi epäilys, että tuo sääntöpykälä on paskapuhetta Pentin taholta ja kyse on puhtaasti veroteknisestä kikkailusta. Leksand ei halua pitää Beniä kuutta kuukautta kauempaa Sveamamman helmoissa, joten antavat ilomielin pelaajan tulla Sheddenin harjoitusleirille, jotta pääsee sitten Elitserienin kimppuun hyvässä kondiksessa erinomaisella pelituntumalla.

Itse ajattelin välittömästi kyseen olevan "verokikkailusta". Mutta miksi tämä on paskapuhetta Matikaisen taholta? Onko Penttikin ay-porukkaa vai mistä moinen? Mielestäni kyse oli vain ihan tavallisesta kiertoilmaisusta, eikä siinä ollut häivääkään paskapuhetta kenenkään toimesta.
 

scholl

Jäsen
Pärde kirjoitti:
Itse ajattelin välittömästi kyseen olevan "verokikkailusta". Mutta miksi tämä on paskapuhetta Matikaisen taholta? Onko Penttikin ay-porukkaa vai mistä moinen? Mielestäni kyse oli vain ihan tavallisesta kiertoilmaisusta, eikä siinä ollut häivääkään paskapuhetta kenenkään toimesta.

Verokikkailu on kaukana Elitserienin sääntöpykälistä. Tuossa annetaan mahdollisesti aivan virheellinen kuva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös