Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Ja lisaa Tapparalle. Saatana
Minä kyllä luulen, että tästä tulee vielä hyvä paketti.No ei ole ollut. Eka 15min vähän parempaa, mutta ilman kunnon maalipaikkoja. Ihan perseestä toi on...
Hän juuri. Helppoa tehdä, kun vastustajan maalinedustan puolustaminen on sitä, että... tai siis eihän sitä oikein edes ole.
Muutenkin Ilveksen peli on täysin sekaisin ja kuvaavaa on se, että selvissäkin paikoissa syötöt napsuvat isommalla prosentilla Ässien kuin omien lapoihin. Onneksi kohta alkaa korispeli, niin tulee jotain jännitettävää vielä tähän iltaan. Porissa peli on jo ratkennut. Toivottavasti ei loukkaantumisia tulisi, koska niitähän sattuu helposti, kun fokus on jossain ihan muualla kuin pelissä.
Tappara taistelee mutta Levonen laittaa tapparalaisia joka tilanteesta jäähylle. Jälleen 5-3 yvtä Tepsille. Toivottavasti linja pysyy ja poikittaisesta lähtee jatkossakin jäähylle.
Ilmeisesti tuli jatkotilanteesta kun "potkaisi"/tuuppasi jalallaan vastustajaa että nousehan ylös.
Ainakaan housuille kopautuksista ei tullut enää jäähyä ensimmäisen tilanteen jälkeen.
Veikkaisin että enemmänkin "päästä mun jalasta jo irti", jos siitä tuli niin ymmärrän jotenkuten koska niissä ollaan tarkkoina. Voisi kyllä olla tarkkoina esim. poikkareista joita kumpikin puoli jakoi aika ahkerasti.