Kyllä se selkeästi kyynärpäätään nosti, en tiedä nostiko vahingossa vai refleksinä mutta kyllä pelaaja on sen verran itsestään vastuussa että 5+20 ainoa oikea tuomio.Nyt ei näyttänyt tahalliselta Sailion kontakti päähän. Oikea tuomio.
Katsoin ihan samaa. Varsinkin HIFKin pääty on aika sumuinen.Sumeneeko mulla silmissä vai alkaako Nordiksen jää sumuamaan?
Sailio on kyllä pääsääntöisesti ollut erittäin hyvä omassa roolissaan kun Kärpissä on ollut. Ei mulle tule mitään erityisiä ylilyöntejä mieleen, nyt toki turha teko.Mä en ole enää vuosiin ymmärtänyt, miksi jotkut on tuota Sailiota takaisin Kerhoon haikaillut.
Välillä onnistuu hämmentämään, mutta useimmiten sekin kääntyy omaa joukkuetta vastaan.
Nyt ei näyttänyt tahalliselta Sailion kontakti päähän. Oikea tuomio.
Onkohan Stadissa lamminta? Hallissa ainakin tuntuu olevan, tekee hyvaa jaan kunnolleHesassa pelataan viidakon sumussa. :D ihan törkeä sumu kentällä
Tuskin oli kintaan alla, kun noin komeasti lensi takaisin peliin huitaisun jälkeen. Virhe dumarilta.
Kyllä se selkeästi kyynärpäätään nosti, en tiedä nostiko vahingossa vai refleksinä mutta kyllä pelaaja on sen verran itsestään vastuussa että 5+20 ainoa oikea tuomio.
Mä en ole enää vuosiin ymmärtänyt, miksi jotkut on tuota Sailiota takaisin Kerhoon haikaillut.
Välillä onnistuu hämmentämään, mutta useimmiten sekin kääntyy omaa joukkuetta vastaan.