Jaa onhan tuossa vielä mahdollisuudet useamman sijoituksen alaspäin. Ette te kyllä seiskaksi enää kerkeä tippumaan. Onko TPS ollut näin hengetön jo pidempään?
Oon kyl nyt ihan samaa mieltä ku @juhis82 siitä että Tepsi on liian paska liigaan ja Kärpät liian hyvä. Mulla on Liigapörssi täynnä Tepsiä, muilla Kärppiä, ni nää tämmöset kierrokset on ihan pyllystä. No toki voitto on jo ajat sitten menetetty muutenkin, mut silti korpeaa ajatella että josko oiskin Kukkonen ja Heponiemi eikä jotain Tepsin vähä-älyisiä urpoja. Vehviläinen mulla on Kärpistä maalissa, mut koska peli menee tällee ni se salee päästää parit maalit sekin viimestään vikan erän läpsyttelyissä eikä torjuntoja paljoo tuu ni sekin vähän yhtä tyhjän kanssa.
Jaa onhan tuossa vielä mahdollisuudet useamman sijoituksen alaspäin. Ette te kyllä seiskaksi enää kerkeä tippumaan. Onko TPS ollut näin hengetön jo pidempään?
Mitä väliä näillä enää teille on? Jumbopaikka jää kaudesta käteen kuitenkin, luulis ettei paljoo enää nappais vaikka ne Ässä-paidat pelais siellä taskubilistä loput pelit.