Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Kerhon pakka hajoaa ja Tuulola iskee tehokkaaseen tapaansa
Älä nyt, ne on aika pitelemättömiä tasavoiminkin...Kolmosen saa siirtaa sellaisenaan ylivoimalle
Ullatus!Vittu Tappara. :D Ensimmäinen erä ihan ripulia ja sitten napsuu maaleja joka vedolla.
Erittäin todennäköisesti.Lukko tekee Ilvekset?
Eiks Ilveksen kaulahuivissa saa kannattaa kerhoo?Ei vittu, HPK tekee maalin, niin miehet Ilves kaulaliinoissa juhlii. Niin Ilvestä...
Valista tullaan valittamaan viela usein, Tapparaa vastaan ollut kahdesti todella hyva, Turuus on timantti hioutumassaNoa nollaa hienosti. Ei saatana osaa ässäpelaajat vaan.
Tasollaan. On sitä odotettukin..Pelli on ollut hyvässä iskussa marras - joulukuussa
Ei oo ukko Nooa vaan poika Noa. On silti kunnon mies.Valista tullaan valittamaan viela usein, Tapparaa vastaan ollut kahdesti todella hyva, Turuus on timantti hioutumassa
Jep. Nää Davidssonit, meidän "vahvistukset" vois kaupata jonnekin Norjaan.Noa nollaa hienosti. Ei saatana osaa ässäpelaajat vaan.
Sieltä se Kärppien 3-3 tasoitus tuli.
Vastaan itselleni. Viimeksi kun Tyrväinen pelasi Pelicanssissa niin kauden aikana kertyi 12min jäähyjä 43 pelissä. Ilvekseltä viimekaudella 15 pelaajaa otti enemmän jäähyjä. Viimeksi 25.10.2019 tullut isoja minuutteja ja sillonki tappeli 2 kertaa Ässiä vastaan. 20.10.2016 tais viimeks Tyrväinen nopealla katsannolla lentää pihalle ylilyönnin seurauksena, ku ryntäili Kerhon Lehtivuorta törkeällä niitillä. Näin ainakin nopealla otannalla tuli katsottua. Selkeästi tuon tilanteen jälkeen karsinut pelistään pois sikailuja ja isoja rangaistuksia tullut vaan tappeluista.Haluutko muistuttaa koska edellinen käynnyt? Ja olettama on et nyt niitä tulis useampiakin.
Lämsällä Pendon pelikirjat.Sieltä se Kärppien 3-3 tasoitus tuli.
Siltä alkaa valitettavasti näyttää. Omia poikia framille vaan. Alkukausi meni ihan jees.Jep. Nää Davidssonit, meidän "vahvistukset" vois kaupata jonnekin Norjaan.
Saa, ihan vapaasti. Itse keskityn aina omaan joukkueeseen. Ilveksillä tuntuu olevan tärkeämpi Tapparan konttaaminen...Eiks Ilveksen kaulahuivissa saa kannattaa kerhoo?
Mä luulen ettei sillä ole mitään pelikirjaa.Lämsällä Pendon pelikirjat.