Itte oon jo niin tottunut tähän että nykyisin pelit menee lähinnä semmoisella tonnin seteli ilmeellä lävitte.Mua kyllä sylettää aina sanoinkuvaamattoman paljon kun IFK:ta viedään fyysisyydessä.
Kyllä ei TBK saa mitään voittaa, eikä viedä. Sorry.PERUNAKELLARI: HPK:n peli näyttää olevan aika rentoa ja ilmavan oloista. Pikkarainen on tannut saada jotain henkisiä lukkoja auki.
Mukava on katsella HPK:n suorittamista. Veikkaisin tälle jengille kyllä voittoputken tapaista.
PERUNAKELLARI: HPK:n peli näyttää olevan aika rentoa ja ilmavan oloista. Pikkarainen on tannut saada jotain henkisiä lukkoja auki.
Mukava on katsella HPK:n suorittamista. Veikkaisin tälle jengille kyllä voittoputken tapaista.
Mulla on edelleen vaan totaalinen epäuskoisuus, vähän sama olotila kun Törmäsellä sen Tapparan vaihtovirhe -keissin kanssa. Siis miten tää voi olla mahdollista?Itte oon jo niin tottunut tähän että nykyisin pelit menee lähinnä semmoisella tonnin seteli ilmeellä lävitte.
Saunailta? Tai virkistyspäivä?HIFK on niin isossa henkisessä takalukossa, että en tiedä miten toi avataan.
Saunailta? Tai virkistyspäivä?
Saunailta? Tai virkistyspäivä?
Materiaali ainakin ihan top-tasoa. Korvien välissä, kyllä se aukeaa, usko pois.En tiedä. Joukkue yrittää ja yrittää, painaa ihan viimeistä päivää melkein joka pelissä ja aina lopputuloksena tappio.
E: 2-0