La 9.1.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 43 334
  • 505

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Mitkäs nämä Pelsujen paidat ovat?
Nyt vasta huomasin tämän kysymyksen, niin hiukan kesti vastaus..

Lainasin tämän pätkän ess.fi sivuilta.
"Illan ottelu on myös juhlava, sillä Lahdessa vietetään Kiekkoreippaan 40-vuotisjuhlaa. Kotijoukkue pelaakin ensimmäisen erän legendaarisissa oransseissa pelipaidoissa. Kotiyleisö varmasti odottaa tasonnostoa, sillä edellisestä kotivoitosta on jo vierähtänyt tovi."
Toi logo paidassa onkin sitten tuttu vanhasta Hartwallin mainoksesta ennen minun aikaani, mutta katso googlesta Moi! Lahtelaista, niin ymmärrät. Itse olen puhelimella netissä, niin en jaksa linkittää ja enempää kirjottaa :D toivottavasti oli apua!
 
Suosikkijoukkue
TPS
Espoossa pari minuuttia jäljellä, TPS kahden maalin takaa-ajossa. Tai ei nyt takaa-ajosta voi puhua, kunhan nyt pelataan läpsyttely loppuun ja "jännätään", tekeekö Blues yhden vielä tyhjiin.

Taas kerran TPS oli ihan kuopissa pelissä, joka nyt vaan olisi pitänyt voittaa. Kiitos Tepsi tästäkin riemusta.

Muoks: oho, se ylivoimakin meni jo ja peli päättyi. Kiitos vaan HC TPS ihanasta lauantaista.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Kärpät vetää pitkän vaihdon jälkeen kiekon pitkäksi ja selostaja ihan ihmeissään kun ottavat aikalisän. "Mielenkiintoinen veto Marjamäeltä" hölmö

E. Kato muutkin huomas..
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Lisäksi ahdistaa tuo vähän turhan innokas mailapelaaminen maalin takana. Ikuisiksi ajoiksi on jäänyt verkkokalvoille se kun junnukisoissa lahjoitti Ruotsille maalin tuolla sohlaamisellaan, ja pidän pienenä ihmeenä ettei vastaavaa ole vielä käynyt Kärpissä.
Kerkesin jo lähes unohtaa tuon karmaisevan Ruotsi-pelin, mutta nyt sait palautettua sen mieleen..
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kylläpä on JYP paska. Taitaa Ilveksen kassarilla olla yksi torjunta koko erässä ja 15min jo pelattu.

Ylivoima uskomatonta puuroa tänäänkin.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
KooKoo mainasi tasoittaa, mutta Markkanen venyttää patjansa tielle. KooKoo kuitenkin ylivoimalle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hirvee paskahätä ja vielä pari minuuttia matsia jäljellä. Ei uskalla lähteä kun sillon tulee aina maali.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Espoon katsojamäärä 2980. Ottelua jäljellä 6 sekuntia ja Rantakarille vielä jäähy huitomisesta ja avautui itselleen siihen päälle 10min.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Kerhon maalin jälkeen, estettiinkö kiekotonta HPK:n pelaajaa (kärppien pakilla kädet ylhäällä)?

Ainiin, miksi kysyn kun et katso peliä. :)

Komea oli Kerhon pelaajan hyppy.

Katson kyllä peliä. Mä näen muutakin pelissä kuin korruptoituneet tuomarit jotka estää Kerhoa dominoimasta liigaa.
 
Aika ykspuolisesti vihels tuomarit tänään Espoossa.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tyrväinen sikaili, ei jäähyä, Peltola menee kurmuuttaan ja saa siitä jäähyn. Plastino talutetaan koppiin. Pelikieltoa tulossa jälkikäteen?
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt pikkaisen fyysisyyttä kaksinkamppailuihin kuten oli eilenkin....ja jälleen JYP yv. Ei taida olla pelkoa maalista.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
JYPillä huikeaa ylivoimaa. Tulikohan edellisellä edes yhtään laukausta, nyt uusi kokeilu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös