Mainos

La 9.1.2010 Lukko- Ilves

• 10 585
  • 55

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Monta kertaa tuo Tikkasen maali näytettiin valotaululta, eikä se mielestäni mihinkään osunut. Lukkolaiseen kiekko nyt ei tietenkään osunut, koska nuo pelaajat käyvät korjaamassa, jotta oikealle miehelle tulee tehopistemerkintä. Mutta siis meni mielestäni ohi kaikista Ilves-pelaajistakin.

Itse peli oli laukaisukartan perustella hyvinkin yksipuolista kotijoukkueen näytöstä. Osittain varmasti näin olikin, mutta oli siinä Ilvekselläkin omat paikkansa tehdä tarvittavat maalit aina voittoon asti.

Kuten Pettinen haastattelussa sanoi, niin varmasti oli joukkueelle sellainen vapauttava voitto ensisijaisesti. Pelistä saatiin hallinta muutaman huonomman pelin jälkeen, ja sitten vielä kolmannessa erässä takaa ohi, niin mikäs sen parempaa joukkueen kannalta.

Vaikka toiset joukkueet pystyvät huomattavasti paremmin pelaamaan tilan pois alkukauden peleihin verraten, niin siltikin haluaisin eilistä enemmän vauhtia pelissä. Parempaa joukkuetta vastaan tuo esitys tuskin riittää kolmeen pisteeseen.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Taidan olla ainoa...
Et ole, sillä olin parin kaverini kanssa seisomakatsomossa siinä hyökkäysalueen puolenvälin hujakoilla ja mekin ihmettelimme yhteen ääneen, kun Tikkanen maalintekijäksi ilmoitettiin. Eli kyllä meidän silmiemme mukaan ainakin tuo maali oli Pettisen, mutta tuollaisena johtohahmona ei välttämättä ole kovin innokas tuota omiin nimiinsä korjaamaan.

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä se maali oikein meni. Länsi-Suomen sivuilla olevasta videosta tuo näkyy hyvin. Tikkanen ampuu viivasta ja Pitkämäki hieman tuon imuttaa sisään.

Samasta videosta muuten näkee Ilveksen ekan maalin hyvin, kun veto ottaa kimmokkeen Kovasesta. Telkkä perinteiseen tapaansa oli paljon vastassa ja olisikin varmaan peittänyt tuon vedon ilman ohjausta.

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Et ole, sillä olin parin kaverini kanssa seisomakatsomossa siinä hyökkäysalueen puolenvälin hujakoilla--

No, kaipa tuo maali näytti sitten juuri siihen tiettyyn katsomonosaan siltä, sillä minä olin päätyviivan kohdilla seisoskelemassa. Länsi-Suomen sivuilta katsottuanikin olen sitä mieltä, että ohjausliike ja osuma tapahtui. Tosin väliähän sillä ei juurikaan ole, sillä kolme pistettä ovat ne, jotka tästä historiaan suurimpana saavutuksena jäivät. Ja puolustajan maali se oli siis kuitenkin myös.

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mielestä kyllä selvästi Pettisen mailan alta menee, saatto se ehkä Ilves-pakin luistimeen hipaista, mutta kiekon suunta ei kyllä tunnu muuttuvan yhtään, ehkä lähinnä hämää maalivahtia.

Mutta tosiaan eipä sillä merkitystä...

Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En ollut Raumalla, mutta tämän voin silti vahvistaa. Ilveksen fanikatsomo ääntelee kuin apinat yleensä tilanteesta riippumatta. Apinamainen ääntely on tilanteesta riippumatonta kommunikointia Ilves-fanien keskuudessa. Siinä ei ole mitään rasistista. Ei kannata välittää.

Tshihihii!

Eihän Ilveksellä varsinaisesti mitään hätää ole. Toiseksi viimeinen sija on enää viiden pisteen päässä. Mälkiä on tehnyt hyvää työtä ja Seikola on ylivoiman laukausmoottori. Genowaykin tekee kohta maalin.

Riittää ihan hyvin, että Genoway on ollut ratkaisemassa Tampereen herruuden kotiin, jos nyt ratkaisijana voidaan pitää sentteriä, joka on kahdessa pelissä syöttänyt kuusi osumaa. Näin ainakin muistelisin, mutta Sinähän voit sen tarkistaa, kun Ilveksen kuviot kiinnostavat. Se maali tulee jos tulee.

Olet kyllä myös väärässä, sillä kyllä tässä pieni hätä on. Pisteitä katsos kaivataan lisää.

Ville Korhoselle täältäkin arvostusta! Samalla muut voisivat hieman katsella peiliin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy