Rocket Richard
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK
Blackie kirjoitti:Jos HIFK on pelannut sysipaskan peli, niin sitä ei saa mainita, koska...? Selitä, mä en ymmärrä.
Saa sen mainita. En vain ymmärrä kirjoittajia, jolla nimenomaan se IFK ja sen huonous on se asia, mikä pitää korostetusti saada esille tuotua. Kysyn miksi? Tuolla on viestejä, jossa IFK on haukuttu, mutta kotijoukkueen (siis sen oman joukkueen) esitys on toisarvoinen. Miksi näin? En tiedä, mutta itseäni ei kiinnosta vastustajan peli vittuakaan, jos peli on voitettu, puhumattakaan sitten, että tulisin tänne vollottamaan sen kannattajien syntyperästä tai kielestä. Jos luet tätä ketjua, ymmärrät (jos haluat) mitä tarkoitan.
Blackie kirjoitti:HIFK-fanit itse yrittävät viedä keskustelua johonkin täysin toissijaisiin asioihin ihan vaan siksi, koska HIFK tuli tänään totaalisesti persraiskatuksi.
Jaa? En minä ainakaan. Ei ole tarvetta. Minun on vaikea kirjoittaa itse pelistä, koska en ole sitä nähnyt. Mutta tuo omituinen "Hähää, me voitettiin suomenruotsalainen porukka"-asenne on sangen mielenkiintoinen alemmuudentunteen osoitus Helsinkiä ja IFK:ta kohtaan.
Ja joo, Olen huolissani IFK:n pelaamisesta, suunta on todella huolestuttava ja siihen toivotaan pikaista muutosta.