La 8.5.2021 Lukko - TPS

  • 32 706
  • 604
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Raipehan tätä päätöstä ei ollut tekemässä vana Mr. Moisanen hoiti homman. Luulen, että Rämöllä tuo palautuminen tällaiseen tiukkaan sarjaan on vähän eri luokkaa kun nuoremmilla.
Jaa mä olen luullut että Raipe on se joka tekee viimeiset päätökset...no se selittää paljon miksi tepsi on kauden ennakko odotuksiin nähden vetänyt huikean kauden. Kiitos tiedosta eli Tuhkimo tarina ei olekaan Raipen käsiala.
Nyt tämä illuusio rikkoutui
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toi Eepi Hämäläinen on kyllä niiiiiiin jäinen äijä kun olla ja voi.
Eepi ja Petri Vehanen on samasta puusta, tai jäästä, veistetty. Jos kumpikaan heppu olisi vielä hiukan rauhallisempi ja hiljaisempi niin voisi jo ruveta epäilemään että ovatko ne elossa ollenkan.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Jaa mä olen luullut että Raipe on se joka tekee viimeiset päätökset...no se selittää paljon miksi tepsi on kauden ennakko odotuksiin nähden vetänyt huikean kauden. Kiitos tiedosta eli Tuhkimo tarina ei olekaan Raipen käsiala.
Nyt tämä illuusio rikkoutui

Eiköhän joka joukkueessa maalivahtivalmentaja vastaa maalivahtien peluutuksesta. Ikävä rikkoa tämä illuusio
 

Maatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Jaa mä olen luullut että Raipe on se joka tekee viimeiset päätökset...no se selittää paljon miksi tepsi on kauden ennakko odotuksiin nähden vetänyt huikean kauden. Kiitos tiedosta eli Tuhkimo tarina ei olekaan Raipen käsiala.
Nyt tämä illuusio rikkoutui

Varmaan Raipe ollut samaa mieltä, mutta haastattelussa sanoi ainakin, että "kysy Moisaselta" niin siitä tulkitsen, ettei Raipe ole ainakaan vastaan laittanut. Ei se ota mitään Tuhkimotarinalta pois.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
En myöskään usko, että se on meidän toiveistamme kiinni. Jos Rämöllä ei kestä paikat näin kovaa pelitahtia, ne ei kestä. Minkäs teet
Voi toki olla niin...sillä ainoalla kaudella kun Pelsut sai mitallin pelasi Hovinen käytännössä pelikelvottomana pudotuspelit niin kauan kuin suinkin pystyi. No parin päivän päästä toivottavasti Rämö häkissä ja game on.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Forn

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mautonta huutelua kyllä Raipelle. Toivottavasti ei Turussa huudella samaan tapaan Peksille...
 

Forn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Voi toki olla niin...sillä ainoalla kaudella kun Pelsut sai mitallin pelasi Hovinen käytännössä pelikelvottomana pudotuspelit niin kauan kuin suinkin pystyi. No parin päivän päästä toivottavasti Rämö häkissä ja game on.
Joo, näin muistan myös. Karejev on kova veskari myös, vaikkakin tänään ei ollut paras päivä. Tepsin ei ole kuitenkaan pakko heittää Rämöä maalille ja ottaa loukkaantumisriskiä. Eiköhän maanantaina Rämö siellä maalilla jälleen ole.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Tietääkseni maalivahtivalmentajat vastaa lähes joka joukkueessa maalivahtien peluutuksesta mutta kerro nyt jos sinulla on muuta dataa tarjolla
Niin olisko päävalmentaja myöskin ikään kuin apuvalmentajien ja Mv valmentajan esimies ?
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Joo, näin muistan myös. Karejev on kova veskari myös, vaikkakin tänään ei ollut paras päivä. Tepsin ei ole kuitenkaan pakko heittää Rämöä maalille ja ottaa loukkaantumisriskiä. Eiköhän maanantaina Rämö siellä maalilla jälleen ole.
Siis nimenomaan huikea tarina jos Tepsi vie mestaruuden Rämö veskarina. Mies joka dumattu ennen kautta ja kauden aikana jäähdyttelijäksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös