Ei ollut kuskin paikalla, vaan matkustajana. Mutta autossa kuitenkin ilmeisesti.Ja Ika samalla avauksella helvettiin. Allulla 2 ylärimaa ja se eka minuutin paikka, 8 laukausta, mut Ika ei oikein nähnytkään koko miestä!
Miksei Mertaranta selosta? Vai odottaako hän kovia kansainvälisiä pelejä?
Cmoren studio pähkinänkuoressa:
Studioisäntä: TPS voitti eilen
Vallin: Jes. Lukko oli kyllä paska. TPS pelasi niin kaunista jääkiekkoa ja minä tykkäsin!
Studioisäntä: Ika, mikä maku jäi eilisestä?
Lehkonen: Loistava TPS. Loistavaa peliä ja eihän Lukko päässyt mihinkään. TPS voittaa tänään ja maanantaina. Aivan siis mä järkytyin eilen, kun pistin Lukolle vitutustakuun eli 300e suoralle voitolle! Olipa hieno voitto!
Studioisäntä: Puhutaan sitten seuraavaksi toisesta sarjan joukkueesta TPS:stä, mutta sitä ennen Arska, alistiko Pajuniemi Saarelaa eilen?
Vallin: Kyllä, Pajuniemi > Saarela. Lauri huikea pelaaja. TPS oli eilen kyllä hyvä!
Lehkonen: Huikee jätkä tää Raipe. Eepi ja Pekka Virta vähä menneen talvenlumia! Raipe kuningas. Mä muuten tykkäsin eilen upeasti träppiä. Vittu mä nauroin kun Lukko ei päässy mihinkään eilen vaikka sitä pelkäsin!
Koivistoinen tärisee haastattelussa. Hyvältä näyttää!
Ettei vaan olis ollu vitsi?Mistä te revitte näitä juttuja ihan oikeasti? :D
Höh, ei vieläkään Sakari Kuosmasta, mutta aito oopperalaulaja sentään. Komeasti kumisi Maammelaulu ilmoille.
Höh, ei vieläkään Sakari Kuosmasta, mutta aito oopperalaulaja sentään. Komeasti kumisi Maammelaulu ilmoille.
Arvasin että polvitaklaaja-Viro ei pelikieltoa saanut. Paljonko TPS tarvitsee tasoitusta? Pospisilille vedettiin hatusta se viimeinen kymppi, kun pelättiin, että se tänään alkaa pelaamaan...
Hyvä vain ettei.Höh, ei vieläkään Sakari Kuosmasta, mutta aito oopperalaulaja sentään. Komeasti kumisi Maammelaulu ilmoille.