La 8.5.2021 Lukko - TPS

  • 32 792
  • 604

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siinä vilahti hienosti insertissä ensin Pekka, sitten Kalle ja lopuksi setelinivaska. Olisi tosin tuo symboliikka sopinut paremmin niihin Uraman kausiin.
 
Huvittaa tämä ihan kuuma Cmoren studionainen. Tappara-sarjassa oli niin Tapparan puolella kuin olla voi. Kun Tappara lähti lomille niin tämän nuoren tytön paha olo näkyi kotisohvalle asti ja nyt vähän heittää jälleen Lukon suuntaan piikkiä. Hyvännäköinen nainen, mutta jääkiekkotietämys ei ole kummoinen.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja Ika samalla avauksella helvettiin. Allulla 2 ylärimaa ja se eka minuutin paikka, 8 laukausta, mut Ika ei oikein nähnytkään koko miestä!
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja Ika samalla avauksella helvettiin. Allulla 2 ylärimaa ja se eka minuutin paikka, 8 laukausta, mut Ika ei oikein nähnytkään koko miestä!
Ei ollut kuskin paikalla, vaan matkustajana. Mutta autossa kuitenkin ilmeisesti.

Tosta Raipesta ei kyllä saa mitään irti. Vähän kuin Kimi Räikköstä kuuntelisi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miksei Mertaranta selosta? Vai odottaako hän kovia kansainvälisiä pelejä?
 
Cmoren studio pähkinänkuoressa:

Studioisäntä: TPS voitti eilen

Vallin: Jes. Lukko oli kyllä paska. TPS pelasi niin kaunista jääkiekkoa ja minä tykkäsin!

Studioisäntä: Ika, mikä maku jäi eilisestä?

Lehkonen: Loistava TPS. Loistavaa peliä ja eihän Lukko päässyt mihinkään. TPS voittaa tänään ja maanantaina. Aivan siis mä järkytyin eilen, kun pistin Lukolle vitutustakuun eli 300e suoralle voitolle! Olipa hieno voitto!

Studioisäntä: Puhutaan sitten seuraavaksi toisesta sarjan joukkueesta TPS:stä, mutta sitä ennen Arska, alistiko Pajuniemi Saarelaa eilen?

Vallin: Kyllä, Pajuniemi > Saarela. Lauri huikea pelaaja. TPS oli eilen kyllä hyvä!

Lehkonen: Huikee jätkä tää Raipe. Eepi ja Pekka Virta vähä menneen talvenlumia! Raipe kuningas. Mä muuten tykkäsin eilen upeasti träppiä. Vittu mä nauroin kun Lukko ei päässy mihinkään eilen vaikka sitä pelkäsin!
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Cmoren studio pähkinänkuoressa:

Studioisäntä: TPS voitti eilen

Vallin: Jes. Lukko oli kyllä paska. TPS pelasi niin kaunista jääkiekkoa ja minä tykkäsin!

Studioisäntä: Ika, mikä maku jäi eilisestä?

Lehkonen: Loistava TPS. Loistavaa peliä ja eihän Lukko päässyt mihinkään. TPS voittaa tänään ja maanantaina. Aivan siis mä järkytyin eilen, kun pistin Lukolle vitutustakuun eli 300e suoralle voitolle! Olipa hieno voitto!

Studioisäntä: Puhutaan sitten seuraavaksi toisesta sarjan joukkueesta TPS:stä, mutta sitä ennen Arska, alistiko Pajuniemi Saarelaa eilen?

Vallin: Kyllä, Pajuniemi > Saarela. Lauri huikea pelaaja. TPS oli eilen kyllä hyvä!

Lehkonen: Huikee jätkä tää Raipe. Eepi ja Pekka Virta vähä menneen talvenlumia! Raipe kuningas. Mä muuten tykkäsin eilen upeasti träppiä. Vittu mä nauroin kun Lukko ei päässy mihinkään eilen vaikka sitä pelkäsin!

Lukolle näemmä annettu ensimmäistä kertaa kritiikkiä tällä kaudella...
 

12961

Jäsen
Jännä kyllä nähdä miten TPS lähtee tänään peliin. Eilisen jälkeen ilmassa tuoksuu palaaminen kovaan prässiin.

Sanokaa mun sanoneen, molemmat menee ihan perkeleesti kovempaa ja nyt nähdään sitä coast-to-coastia.
 

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Kaksi viikkoa pelaamatta........voihan siinä tovi mennä että tottuu taas hyörinään. Toivottavasti tovin aikana ei tehdä maaleja.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Höh, ei vieläkään Sakari Kuosmasta, mutta aito oopperalaulaja sentään. Komeasti kumisi Maammelaulu ilmoille.
 
Arvasin että polvitaklaaja-Viro ei pelikieltoa saanut. Paljonko TPS tarvitsee tasoitusta? Pospisilille vedettiin hatusta se viimeinen kymppi, kun pelättiin, että se tänään alkaa pelaamaan...
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Arvasin että polvitaklaaja-Viro ei pelikieltoa saanut. Paljonko TPS tarvitsee tasoitusta? Pospisilille vedettiin hatusta se viimeinen kymppi, kun pelättiin, että se tänään alkaa pelaamaan...

Älä nyt aloita iänikuista kitinääsi tuomaripelistä, ennen kuin ottelu edes alkanut...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös