Suosittelen myös sinne päin, sillä olet väärässä.Erätauolla silmälasit + fairy + vesi + nessu ja uusintaa tihrustamaan?
Milloin HIFK:n kannattajista on tuollaisia itkupillejä tullut? Ja yksi poropaimen komppaa. :D
Kaikki on oikeassa? ArvostelulajiSuosittelen myös sinne päin, sillä olet väärässä.
Erätauolla silmälasit + fairy + vesi + nessu ja uusintaa tihrustamaan?
Ohops, mites tämä nyt kääntyi? Onko aihetta kysellä samaa toiseen suuntaan?
Ei tämä vielä ole kääntynyt, edelleen 2-2.
Milloin HIFK:n kannattajista on tuollaisia itkupillejä tullut? Ja yksi poropaimen komppaa. :D
Ohops, mites tämä nyt kääntyi? Onko aihetta kysellä samaa toiseen suuntaan?
Tuomarit auttavat Hifkiä parhaansa mukaan mutta sekään ei riitä, edelleen 2-2.
Monessa taloudessa ei taida olla toista ainetta, ei meilläkään oransseja rillejä fairylla pestä, saati peruukkeja tai hassuja hattujaVäittävät, että fairy pilaa linssit. Minä en tähän usko, optikkoliikkeiden juoni.
Monessa taloudessa ei taida olla toista ainetta, ei meilläkään oransseja rillejä fairylla pestä, saati peruukkeja tai hassuja hattuja
Rehellisesti sanottuna, mulla on omat hiukset ja pipoa käytän jos sää vaatii. Hatut ja peruukit on muilla. Mutta pidä tämä salaisuuteni, muuten henkilöllisyyteni paljastuuMillä ne pestään, valopetroolilla?
Rehellisesti sanottuna, mulla on omat hiukset ja pipoa käytän jos sää vaatii. Hatut ja peruukit on muilla. Mutta pidä tämä salaisuuteni, muuten henkilöllisyyteni paljastuu
Edit: eli en tiedä
Ylpeästi vuodesta 1955Vähän vähemmälle jäänyt tänä vuonna näitten playoffien katseleminen, mutta kuvittelenko ihan omiani vai onko Tappara lisännyt entisestään kiekottoman estämistä ja kahvaamista tähän peliin vai onko se koko ajan ollut tuollaista?
Mää luulen, että kyseessä oli vain akuuttia laiskaa paskuutta. Huonoin erä Tapparalta tähän sarjaan.Vähän vähemmälle jäänyt tänä vuonna näitten playoffien katseleminen, mutta kuvittelenko ihan omiani vai onko Tappara lisännyt entisestään kiekottoman estämistä ja kahvaamista tähän peliin vai onko se koko ajan ollut tuollaista?