La 8.2.2014 Otteluseurantaketju Liiga

  • 128 075
  • 551
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oliko siinä mielestäsi virhe?

Matalassa asennossahan Maxwell oli, mutta kylmästi vedettiin naamaan, eli kyllä minun mielestäni oli

Ja Kärpät 3-1 johtoon samalla :)
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hämeessä pelattu 20 min. ja Lukko johtaa peliä 1-0. Miltäs se peli noin niinkun telkkarista katsottuna näyttää?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vittu tota Irvingiä, ihan surkeaa torjuntatyötä. Vaihtakaa se imuri pois niin ehkä saadaan vielä peli aikaseksi.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Lässyn lässyn tätä.

Peliä en näe, mutta onhan Oulussa ollut kotituomarit iät ja ajat kaikkien paitsi oululaisten mielestä. Noh, eipä nauttikaahan pisteitä tänään(kin). Minä nautin ilmaisesta rahasta.
 
ja siellä lepää!! Hyvin kuitattu. Pyörälä, vihdoinkin!
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Varmaan sitten näit myös osuiko kiekko Keräsen mailaan vai kypärään tms?

Katsoin koneelta kans tuon tilanteen uudestaan. Osuihan se Keräsen mailaan ja ei ollut kuin n. metrin korkea maila. Tuomarivirhe.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olipa nopea vastaisku Jokereiden maaliin, hyvä niin. Pyörälä 3-1.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hämeenlinnassa tasainen erä. Taklaukset puuttuivat kokonaan. Rauman Bojat pitää hienoa meteliä, muuten halli näyttää melko tyhjältä. Maalipaikat olivat todella vähissä, hyvää puolustamista Lukolta, kuten aina.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
On se heleppoo ja Löfman iskee kolmannessa pelissä putkeen maalin! Ihan tyhjään saa laittaa tolpalta ja peli on 0-3 JYPille! Nasulia!!! Bröm bröm traktori jyrähtää!
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Vittu mitä paskaa. Hakametsässä se toinen joukkue on vain töissä ja senkin työn tekevät huonosti. 0-3
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näytä minulle se kommentti, jossa olen ennen ottelua valittanut tuomareista.

Pyydän anteeksi tuosta. Sekoitin sinut toiseen nimimerkkiin. Silti sanoja en ota tuosta jatkuvasta kotituomaroinnista valittamisesta takaisin. Ja todellakin tiedän, että samaa paskaa jauhetaan joka joukkueen suunnasta.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja 0-3.

Tappara on ollut viime peleissä paska. Vastustaja vie pelin virtausta jatkuvasti ja jos paikkaan päästään koitetaan vielä yhtä harhautusta liikaa.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
4-2 ylivoima taistelualueella reboundissa eikä ykskään ollu edes lähellä päästä kiekkoon kun Pyörälä rankaisi. HERÄTYS!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tappara reenannut edelleen kovaa kevättä ajatellen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös