La 8.12.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 53 744
  • 770

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Nyt pukkaa Kärpät ekan YV maalin tälleiltaa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Noniin, nyt illan ensimmäinen SaiPa-YV. Nyt vittu se maali pitää tehdä, sillä ihan kohta Tappara tasoittaa.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kärppämatsin selostaja lukee jatkoaikaa.

Mä oon joskus haukkunut sitä täällä, mutta toivottavasti ei pahastunut. En tosin haukkunut kiekon puolella vaan olympiaselostuksistaan YLE:llä. Kärppien ottelun selostajana kelpaa ainakin itselle enemmän kuin hyvin varsinkin viime kauden kokemusten jälkeen.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Melkein 40min roikuttu mailassa puolin ja toisin ja yhdestä saadaan lopulta vihellettyä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
SaiPalle 5 vs 3 ylivoima.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mä oon joskus haukkunut sitä täällä, mutta toivottavasti ei pahastunut. En tosin haukkunut kiekon puolella vaan olympiaselostuksistaan YLE:llä. Kärppien ottelun selostajana kelpaa ainakin itselle enemmän kuin hyvin varsinkin viime kauden kokemusten jälkeen.
Joo kyllähän tämä on parannus ihan millä tahansa mittarilla siihen viime kauden töhöön.

Miksi Leskinen ja Kristof ovat ns. väärällä kätisyydellä ylivoimassa? Kumpikaan ei pääse vetämään suoraan syötöstä. Vai eikö ne saa laukoa?
 
Oulussa on kyllä hyvännäköistä kissaa tv kuvan perusteella. Onks kukaan hässiny oulussa oululaista? Onks se jotenkin erilaista?
Muuten ei jääny mieleen, mutta käytti kieltä suudellessa ihan saatanasti. Oli vähän pokassa (ei Ville Pokassa) pitelemistä tuolloin. Paitsi että hän ei tainnutkaan olla oululainen, vaikka siellä asuikin. Lasketaan silti.
 

janitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Palve pelaa taas elämänsä kiekkoa. NHL odotttaa. Tänään muuten varma 0peli KooKoolle
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Perkele, eka virhe ja maali helsinkiläisille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös