Kolmas meni helpon näköisestiEi oo Lehtiselläkään jumal moodi päällänsä
Entä jos rakastaa jääkiekkoa?Tuskin siinä mitään vikaa on. Mutta kuten kaikki muukin rakkaus, niin se saa odottaa pelin päättymistä.
Meet sen kanssa naimisiin, teet siihen reiän tai vaihtoehtoisesti työnnät sitä erinäisiin paikkoihinEntä jos rakastaa jääkiekkoa?
Kyllä se sentään yrittää. Toisin kuin esimerkiksi Tanus.
Osoittaa vaan teidän joukkueen kovaa tasoa, että voitte antaa Liigan TOP3 puolustajan minuutit nuorelle miehelle ilman suurempia ongelmia.Mäkelä eniten peliaikaa saanut Kärppä? Toivottavasti näin väärin. Hesssssshka, come back asap!
Mulla on sitä varten ringetterenkula mihin voin työntää jättimäistä meisseliäni.Meet sen kanssa naimisiin, teet siihen reiän tai vaihtoehtoisesti työnnät sitä erinäisiin paikkoihin
Perkele, että mulla on ikävä Virtaa
Tai sitten vaan sen, että Mamba & co on todella kovia huumorimiehiä.Osoittaa vaan teidän joukkueen kovaa tasoa, että voitte antaa Liigan TOP3 puolustajan minuutit nuorelle miehelle ilman suurempia ongelmia.
Hyvä! Näihin turhanpäiväsiin peleihin vaan enemmän rivimiehille vastuuta. Ja nyt kun ottelu jo ratkesikin, niin lisää lepuutusta kärkiäijille tiistaita ajatellen.Mäkelä eniten peliaikaa saanut Kärppä? Toivottavasti näin väärin. Hesssssshka, come back asap!
Aaa no sitte. Ite oisin suositellu XXL:län kiekkoja, ne Kärkkäisen tsekkiläiset on aika huonoja.Mulla on sitä varten ringetterenkula mihin voin työntää jättimäistä meisseliäni.
nyt? vai nyt. vai nyt vai nyt vai nyt.
Suomalaista hokimuotia parhaimmillaan. Ensimmainen askel tamimaisuuteen?On muuten kamala paita Vallinilla
Itse suosin oman jättipatongin käyttämiseen uimarengasta. Siinä on aitoa nahkantuntuaMulla on sitä varten ringetterenkula mihin voin työntää jättimäistä meisseliäni.
Eiko se sisapinta hankaa ikavasti?Itse suosin oman jättipatongin käyttämiseen uimarengasta. Siinä on aitoa nahkantuntua
Tami on kaikkien suuri esikuva, koska teitä, meitä tai jääkiekkoa ei olisi olemassa ilman legendaarista #79 leijonakapteenia.Suomalaista hokimuotia parhaimmillaan. Ensimmainen askel tamimaisuuteen?
Eiko se sisapinta hankaa ikavasti?
4litran purkki vaseliinia on olennainen osa tätä kanssakäymistäEiko se sisapinta hankaa ikavasti?