Redandwhite
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Mukavaa katsella, kun Sport illasta toiseen saa kiekon, vippaa siniseltä päätyyn, menettää ja taas puolustetaan.
Helvetti että sattuu aivoon.
Kyllä. Pelotti mennä taklauksen alle liikaa..Donohuen maali?
Erätauolla ehtii ottaa vielä uudet jaot.Epäreilua että Tapparalla on näitä tämmösiä isolla rahalla hankittuja Henrikssoneja.
Mä oon kyl vähän rakastunut tohon.Suvilla tais kostua muutkin paikat kuin vaan silmäkulmat.
Tapparan eilinen derbyperseily olisi pitänyt jotenkin hyödyntää, mutta SaiPalla avoimet ovet ja Tapparalla solkenaan maalipaikkoja.Miten SaiPan huonous on yllätys?
Brändin päälle kusemista. Mä häpeän.LASSE EI KIITÄ TAMIA MITÄ VITTUA
Kärsivällisyys. Kuuluu prosessiin hävitä 10 ottelusta yhdeksän.Johtaja Virta varmaan odotti taas, että joukkue osaa valmistaa itsensä illan peliin. Vai mikä on tänään selityksenä?
Mutta se sujui ex-kapteenin mukaan ihan OK. Vittu mä häpeän.Mukavaa katsella, kun Sport illasta toiseen saa kiekon, vippaa siniseltä päätyyn, menettää ja taas puolustetaan.
Tarkoitatko kymmenen ottelua yhdeksästä? Siltä tämä tuntuu.Kärsivällisyys. Kuuluu prosessiin hävitä 10 ottelusta yhdeksän.
Henkilövittuilua!LASSE EI KIITÄ TAMIA MITÄ VITTUA
SaiPalla on ollut lyhyen palautumisen lisäksi pitkä bussimatka Tampereelle tänään. Ja selvästi huonompi rosteri, joka kaiken lisäksi alisuorittaa. SaiPa on tehnyt kerran kolme maalia tällä kaudella yhteen otteluun, joka tapahtui eilen. Ei näillä pelimerkeillä jotain Tapparaa yksinkertaisesti voi voittaa etenkään vieraissa.Tapparan eilinen derbyperseily olisi pitänyt jotenkin hyödyntää, mutta SaiPalla avoimet ovet ja Tapparalla solkenaan maalipaikkoja.
Kestner vetää niskalenkillä Nallin jäihin ja Nallikin sai jäähyn väkivaltaisuudesta. Mitä vittua?