La 8.10.2011 JYP-Kärpät

  • 9 637
  • 29

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Viihdyttävä peli. Koskenkorvan viimeistely 0-1 maalissa oli jäätävä suoritus mun mielestä! Muutenkin hienoa nähdä ettei ihan jalkoihin jäädä vaikka äijää on miljoonalla sivussa. Aralle kiitosta tästä. JYP oli maalin verran parempi tänään, joten onnea teille varmasti tärkeistä pisteistä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Aika kovaa tekstiä lataa Iltasanomat pelistä

SM-liiga: JYP voitti - tuomarit avustivat

Ilta-sanomat kirjoitti:
Ottelu oli muuten melko tylsä.

Noo mutta itse olen tyytyväinen kolmeen pisteeseen. Ja voitettuja matseja on jo 3 peräkkäin, FP:n facebook-sivuillakin kehuttiin että JYPinkylä-biisin julkistamisen jälkeen ei olla hävitty kertaakaan :)
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Viihdyttävä peli. Koskenkorvan viimeistely 0-1 maalissa oli jäätävä suoritus mun mielestä! Muutenkin hienoa nähdä ettei ihan jalkoihin jäädä vaikka äijää on miljoonalla sivussa. Aralle kiitosta tästä. JYP oli maalin verran parempi tänään, joten onnea teille varmasti tärkeistä pisteistä.

Siis mitä helvettiä? Viihdyttävä peli,ei ollut. Uni oli lähellä ja ainoastaan kolme pinnaa antoi oikeutuksen menetetylle ajalle. No silti eka kunnon voitto,en jaksa nyt haukkua!
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Siis mitä helvettiä? Viihdyttävä peli,ei ollut. Uni oli lähellä ja ainoastaan kolme pinnaa antoi oikeutuksen menetetylle ajalle. No silti eka kunnon voitto,en jaksa nyt haukkua!

Itse kyllä viihdyin katsellen peliä. Ei se mitään huikeeta kiekkoo ollu mutta kyllä miellytti varsinkin Kärppien peli. Tuolla materiaalilla noin tiivis peli.. Jypistä en tiedä oliko kiekko kauden huonointa vai parasta, mutta onnea ensimmäisistä täysistä pongoista
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös