La 7.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

• 67 621
  • 773
No mun rehellinen mielipide on että Kärpätkään eivät pelaa tällä hetkellä tasollaan. Mun mielestä Kärpät on ollut aika keskiverto koko tän kevään, ja sen takia ihmettelen että miksi IFK on muuttunut nyt niin vaisuksi kun koko kevät on ollut vielä tiistaihin asti tosi kovaa asennetta ja tsemppiä. Kärpät mielestäni suorastaan tarjoaa IFK:lle tässä helpohkoa tietä finaaleihin, mutta ei tunnu jostain syystä kelpaavan. Paljon kovempi jengi oli Kärpät silloin runkosarjassa, kun ei meinattu aluksi pärjätä ollenkaan.
Kunnioitan mielipidettäsi ja olen osittain samaa mieltä. Itse ajattelen että ensimmäisen pelin ifk "ylivoima" on tasoittunut enemmän Kärppien parantumisen kuin hifkin huonontumisen vuoksi.

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaako ketään muuta studion minna?
"Paljo oli söpöys lukiossa?"

Tepsi on parantanut eilisestä enemmän kun pelkäsin. Tappara on tähän saakka ollut sen oloinen, että odotti Tepsin siirtoa. Nyt kyttää paikkaa iskeä, vielä ei Tepsi antanut siihen oikein mahdollisuutta. Maalin peli, kaikki kuitenkin auki. Ja kun on vaan maalin peli, ei Japakaan uskalla "ratkaista" kolmannessa

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Mää oon aika varma, että Kölli on nk. korkannut tuon Korkan. Niin väkinäistä myhäilyä kokoajan tuo noiden kanssakäyminen.

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä on totta ja se on väärin. Mutta muutama aivan selkeä jäähy jäi Tapparalle viheltämättä toisessa erässä. Näin ne jäähyminuutit tasataan lopulta.
Tuossa lopussa ainakaan Filppulan kaatumisessa en näe kyllä mitään virhettä. Kaikkein vähiten kampitusta Voi olla, että värilasit.

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
HIFK-rangaistus heti kolmannen erän alkupalaksi. :)

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Ei kristus.... Sailio

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy