Siirtyyköhän Kölli Telialle?
Mieluummin telakalle.
Siirtyyköhän Kölli Telialle?
Tietenkin, kiitos luvasta niin uskallan jatkaa. :)Toki, mutta ei kumpikaan mistään tuhannen taalan paikasta. Toki Kärpät onnistunut noisa viivavedoissa nyt paremmin. Mutta voit jatkaa ihan rauhassa tuota "väärinymmärtämistä".
Älkää nyt leikistä suuttuko. Kyllä ifki vie ja nordis on voittamaton. Tiukka sarja tää on oikeasti. Mut nyt löysemmälle sitä mikä kiristää. :)
Korkan anti on kylla todella minimaalista. Ei ole vuosien mittaan kehittynyt yhtaanHeivatkaa toi nyökyttelevä sammakko hemmettiin studiosta.
Tämä on totta ja se on väärin. Mutta muutama aivan selkeä jäähy jäi Tapparalle viheltämättä toisessa erässä. Näin ne jäähyminuutit tasataan lopulta.Nuo kuittailut eivät valitettavasti tuo Rauhalaa pelaavaan kokoonpanoon.
Kunnioitan mielipidettäsi ja olen osittain samaa mieltä. Itse ajattelen että ensimmäisen pelin ifk "ylivoima" on tasoittunut enemmän Kärppien parantumisen kuin hifkin huonontumisen vuoksi.No mun rehellinen mielipide on että Kärpätkään eivät pelaa tällä hetkellä tasollaan. Mun mielestä Kärpät on ollut aika keskiverto koko tän kevään, ja sen takia ihmettelen että miksi IFK on muuttunut nyt niin vaisuksi kun koko kevät on ollut vielä tiistaihin asti tosi kovaa asennetta ja tsemppiä. Kärpät mielestäni suorastaan tarjoaa IFK:lle tässä helpohkoa tietä finaaleihin, mutta ei tunnu jostain syystä kelpaavan. Paljon kovempi jengi oli Kärpät silloin runkosarjassa, kun ei meinattu aluksi pärjätä ollenkaan.
Vituttaako ketään muuta studion minna?
"Paljo oli söpöys lukiossa?"Vituttaako ketään muuta studion minna?
En tietenkään. Ei tämä niin tärkeää ole ainakaan minulle. Parempi voittakoon.No tässä puolitosissan lainasin vaan aikamme suurinta Keisaria Pentti Matikaista :) Toivottavasti et ottanut liian henkilökohtaisesti!
Tai heiluu se niska muustakin syystä .....joskus..jossakin....jotenkin.Juuri kerroin oman kantani. Muuten ihan ok, mutta voi helvetti tuota kuunnellessa nyökyttelyä. Onko sillä niskassa vikaa?
Mää oon aika varma, että Kölli on nk. korkannut tuon Korkan. Niin väkinäistä myhäilyä kokoajan tuo noiden kanssakäyminen.
Tuossa lopussa ainakaan Filppulan kaatumisessa en näe kyllä mitään virhettä. Kaikkein vähiten kampitusta Voi olla, että värilasit.Tämä on totta ja se on väärin. Mutta muutama aivan selkeä jäähy jäi Tapparalle viheltämättä toisessa erässä. Näin ne jäähyminuutit tasataan lopulta.
Pena jo mainittukin, mutta on Mallorcalla, joten ei tarvii vilkuilla selän taakse. Go IFK!Tietenkin, kiitos luvasta niin uskallan jatkaa. :)
Sarjakuristajakin haluaa kentälle korjaa jäätä