La 7.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 66 172
  • 779

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Kärppien molemmat maalit olleet vähän sellaisia, että sarja-avauksen jumalmoodi Lankiselle olisi tarttuneet. Vehviläinen vaikka vähän pomputtaakin on ollut kyllä aina hyvin kiekon tiellä ja johtaa tällä hetkellä niukasti maalivahtien kaksintaistoa.

Tuomaroinnille iso peukku. Heshkan jäähy oli omaan silmään vähän kevyehkö mutta puhallettavissa kuitenkin.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Joo, jos nyt nuo maalit on pomppuja niin kehoitan optikolle. Hienoja tekomaaleja.
Toki, mutta ei kumpikaan mistään tuhannen taalan paikasta. Toki Kärpät onnistunut noisa viivavedoissa nyt paremmin. Mutta voit jatkaa ihan rauhassa tuota "väärinymmärtämistä".
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Minusta ihmettelit että hifk ei pelaa tasollaan ja itse epäilin että johtuu vastustajan pelin paranemisesta. Olkoon trolli, väsynyttä.

No mun rehellinen mielipide on että Kärpätkään eivät pelaa tällä hetkellä tasollaan. Mun mielestä Kärpät on ollut aika keskiverto koko tän kevään, ja sen takia ihmettelen että miksi IFK on muuttunut nyt niin vaisuksi kun koko kevät on ollut vielä tiistaihin asti tosi kovaa asennetta ja tsemppiä. Kärpät mielestäni suorastaan tarjoaa IFK:lle tässä helpohkoa tietä finaaleihin, mutta ei tunnu jostain syystä kelpaavan. Paljon kovempi jengi oli Kärpät silloin runkosarjassa, kun ei meinattu aluksi pärjätä ollenkaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Ai täällä joku saa jo puolivälierät "moraaliseksi finaaliksi" ? Välierien kohdalla tuon vielä jotenkin ymmärrän (okei, en kyllä ymmärrä), mutta jos aletaan sönköttämään puolivälierien olevan jotain moraalisia finaaleja niin hohhoijaa.
@mixu tuppaa tekemaan naita ennustuksia herkalla liipaisinsormella. Osumisprosentti vain on sama kuin Variksella ampumahiihdossa
 
No mun rehellinen mielipide on että Kärpätkään eivät pelaa tällä hetkellä tasollaan. Mun mielestä Kärpät on ollut aika keskiverto koko tän kevään, ja sen takia ihmettelen että miksi IFK on muuttunut nyt niin vaisuksi kun koko kevät on ollut vielä tiistaihin asti tosi kovaa asennetta ja tsemppiä. Kärpät mielestäni suorastaan tarjoaa IFK:lle tässä helpohkoa tietä finaaleihin, mutta ei tunnu jostain syystä kelpaavan. Paljon kovempi jengi oli Kärpät silloin runkosarjassa, kun ei meinattu aluksi pärjätä ollenkaan.
Kunnioitan mielipidettäsi ja olen osittain samaa mieltä. Itse ajattelen että ensimmäisen pelin ifk "ylivoima" on tasoittunut enemmän Kärppien parantumisen kuin hifkin huonontumisen vuoksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nytkö se Raksilan lato alkaa lahoamaan lopullisesti?
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaako ketään muuta studion minna?
"Paljo oli söpöys lukiossa?"

Tepsi on parantanut eilisestä enemmän kun pelkäsin. Tappara on tähän saakka ollut sen oloinen, että odotti Tepsin siirtoa. Nyt kyttää paikkaa iskeä, vielä ei Tepsi antanut siihen oikein mahdollisuutta. Maalin peli, kaikki kuitenkin auki. Ja kun on vaan maalin peli, ei Japakaan uskalla "ratkaista" kolmannessa
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Mää oon aika varma, että Kölli on nk. korkannut tuon Korkan. Niin väkinäistä myhäilyä kokoajan tuo noiden kanssakäyminen.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä on totta ja se on väärin. Mutta muutama aivan selkeä jäähy jäi Tapparalle viheltämättä toisessa erässä. Näin ne jäähyminuutit tasataan lopulta.
Tuossa lopussa ainakaan Filppulan kaatumisessa en näe kyllä mitään virhettä. Kaikkein vähiten kampitusta Voi olla, että värilasit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös