Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Silloin arvasin itse vaarin etta Tappara tekee yhden vainJoo, vähän kuten keskiviikkonakin. Eiku niin saakeli.
Silloin arvasin itse vaarin etta Tappara tekee yhden vainJoo, vähän kuten keskiviikkonakin. Eiku niin saakeli.
Olen kuvitellut, että Oulun halli olisi isompi. Aikoinaan kävin katsomassa Sportia vastaan pelin mestisaikoina, tuntui paljon isommalta?Raksilassa yleisöä 6425 liigan sivujen mukaan. Kassakone laulaa erätauko-oluita ja muita herkkuja.
...Tasainen erä menossa. Kärppien pelaamisessa ei ole näkynyt, ihme kyllä, Ruohomaan puuttuminen oikeastaan ollenkaan.
Eikä Henrikkiin. Se suuttuu ja lähtee Floridaan dominoimaan.
Petrell haki kyllä Hakanpäätä numeroihin. Siinä ku olisi ollut vaikka Kivihalme nii Lennu olisi lähtenyt isoista ovista.
Niin on, toki ihan yhtä ärsyttävää se on jokaisessa muussakin hallissa.Vitun ärsyttävää tuo oululaisen yleisön mölinä jokaisesta hipaisustakin.
Petrell haki kyllä Hakanpäätä numeroihin. Siinä ku olisi ollut vaikka Kivihalme nii Lennu olisi lähtenyt isoista ovista.
Niin on, toki ihan yhtä ärsyttävää se on jokaisessa muussakin hallissa.
Mieho, ei Petrell.
Ei pidä paikkaansa, vain Porissa yleisö mölisee kontakteista ; ).Vitun ärsyttävää tuo oululaisen yleisön mölinä jokaisesta hipaisustakin.
Onneksi kalliokin on dominoinut rapakon takana!