Jepajee, tähän on tultu ihme kyllä Hantsukan perseilyjen jälkeen, kliseemäisesti en olisi kyllä uskonut että Suikkanen meidät poffeihin nostaa.
On myös erittäin mukava lukea että viimeistään nyt monella meistä Jatkoaikaan kirjoittavista alkaa mopedit karkaamaan käsistä vähän radikaalimminkin, se kuuluu asiaan tähän aikaan vuodesta.
Jos noita analyysejä pitäisi kompata jonkunverran niin olen sitä mieltä että tsadin kingien hyökkäysvoima on paaaaaaaaaaljon kovempi kuin meidän, puolustus on myös meitä edellä mutta molareissa ei todellakaan olla samoilla viivoilla. Salak on Niemistä paljon parempi, uskon että on tähän matsiin itsensä kerännyt taas, sillä imaisi Wärnin paskavedon viime matsissa ja muutenkin vaikutti välillä epävarmalta. Nieminen sen sijaan esittää välillä hyviä otteita muttei ole läheskään säväyttänyt tällä kaudella yhtä lailla Salakin kanssa, ei todellakaan. En silti sano paskaksi, nuori ja lupaava jne mutta "voittava maalivahti" termi käy mun mielestä vain Aleksanteriin. Siinä yllätysmomentti, voittosaumat. Myös petojen hyökkäyskärkeä pitäisi pystyä jarruttelemaan jollain konstilla.
Toivottavasti palloseura saa väännettyä voiton tänään, ei HIFK välttämättä oikeasti osaa olla aliarvioimatta meitä, sillainen on kutina. Hyökätkää tsadilaiset mun kimppuun kun tämän sanon, mutta eikö se olekin ollut aika tuttu juttu viime vuosina tärkeissäkin peleissä, tuo aliarvioiminen ja alisuorittaminen meinaan? Pakko on kuitenkin tunnustaa että suvun asuessa Uudellamaalla ja aina IFK:lle sympatiat antaneena oon kyllä valmis loppuun asti liputtamaan punaisten puolesta jos tästä parista jatkoon menevät, toivottavasti ei tarvitse kuitenkaan, olisi harvinaista herkkua nähdä palloseura puolivälierissä. Hienoja aikoja elämme.