Värilasiton
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Muuten jäi nakkikattilasta mieleen lähinnä fanikatsomon tyylikäs protesti, josta pointsit allekirjoittaneelta. En ihan saanut selvää mitä ennen pois marssimista hoilattiin, mutta jotain tyyliin "Aallon laiva uppoaa" tjsp. Asiallinen mielenilmaus.
"Meidän seurassa, meidän seurassa, on suuri reikä pohjassa ja se uppoaa, ja se uppoaa, Tomi Aallon johdolla..." Näinhän tuo taisi mennä.
Mulla taas on vastaavasti hyvät kutinat tästä matsista. Mä olen jo pitkään tuijotellut tuota Veikkauksen 5.00 kerrointa kohteelle TPS-TAP+1. Tulosvetoon voisin lyödä kotivoiton 4-2 tai jopa 5-2.
Mulla on muutamassa ottelussa ollu kans hyvä kutina, oisko ollu IFK:ta ja Lukkoa vastaan, nyt on täysin usko loppunut. Toivottavasti ei rahat menny tulosvetoon sitten kuitenkaan !
Tänään helvetin hyvää peliä hyökkäyssuuntaan parilta kentältä, viis maaliaki ja tekijöinä starojen lisäksi Miettinen ja Virtala. Seigolta komea häkki ja siitä Tadakselle piste kans. Positiivista, ettei jokainen maali ollut Pare - Sexton parin käsialaa. Kumeliauskaksen ketju kun vielä pelais paremmin yhteen niin hyvähän tosta tulis.
Maalivahti ja huono johdon suojelu (kokemattomuus tästä?) pilasivat tänään pelin, ei johdossa osata pelata ei sitten millään.
Tänään peli oli mielestäni viihdyttävää ja moni asia toimi, toki hiukan jo kerkes vituttaan, ku Palmroth laukoo kiekon niin kovin ku mailasta lähtee, Luceniuksen jalkaan, vaikkei ollut mitään tarvetta höntyillä...
Jos meil olis Engren, oltais voitettu vitunmonta ottelua enemmän tällä kaudella.
Tappara-faneilla vähän tylsä meno kun vertaa RB:hen (jotka siis viimeksi Turussa kävivät), mutta ilmeisesti se ei ihan niin järjestäytynyttä olekkaan, kunnei mitään Capoja heilunut tms, hyvin kuulu välillä toki omien pelaajien nimien huudot kun tekivät maaleja.