La 7.12.2013 TPS-Tappara

  • 8 031
  • 31

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muuten jäi nakkikattilasta mieleen lähinnä fanikatsomon tyylikäs protesti, josta pointsit allekirjoittaneelta. En ihan saanut selvää mitä ennen pois marssimista hoilattiin, mutta jotain tyyliin "Aallon laiva uppoaa" tjsp. Asiallinen mielenilmaus.

"Meidän seurassa, meidän seurassa, on suuri reikä pohjassa ja se uppoaa, ja se uppoaa, Tomi Aallon johdolla..." Näinhän tuo taisi mennä.

Mulla taas on vastaavasti hyvät kutinat tästä matsista. Mä olen jo pitkään tuijotellut tuota Veikkauksen 5.00 kerrointa kohteelle TPS-TAP+1. Tulosvetoon voisin lyödä kotivoiton 4-2 tai jopa 5-2.

Mulla on muutamassa ottelussa ollu kans hyvä kutina, oisko ollu IFK:ta ja Lukkoa vastaan, nyt on täysin usko loppunut. Toivottavasti ei rahat menny tulosvetoon sitten kuitenkaan !

Tänään helvetin hyvää peliä hyökkäyssuuntaan parilta kentältä, viis maaliaki ja tekijöinä starojen lisäksi Miettinen ja Virtala. Seigolta komea häkki ja siitä Tadakselle piste kans. Positiivista, ettei jokainen maali ollut Pare - Sexton parin käsialaa. Kumeliauskaksen ketju kun vielä pelais paremmin yhteen niin hyvähän tosta tulis.

Maalivahti ja huono johdon suojelu (kokemattomuus tästä?) pilasivat tänään pelin, ei johdossa osata pelata ei sitten millään.

Tänään peli oli mielestäni viihdyttävää ja moni asia toimi, toki hiukan jo kerkes vituttaan, ku Palmroth laukoo kiekon niin kovin ku mailasta lähtee, Luceniuksen jalkaan, vaikkei ollut mitään tarvetta höntyillä...

Jos meil olis Engren, oltais voitettu vitunmonta ottelua enemmän tällä kaudella.

Tappara-faneilla vähän tylsä meno kun vertaa RB:hen (jotka siis viimeksi Turussa kävivät), mutta ilmeisesti se ei ihan niin järjestäytynyttä olekkaan, kunnei mitään Capoja heilunut tms, hyvin kuulu välillä toki omien pelaajien nimien huudot kun tekivät maaleja.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tappara-faneilla vähän tylsä meno kun vertaa RB:hen (jotka siis viimeksi Turussa kävivät), mutta ilmeisesti se ei ihan niin järjestäytynyttä olekkaan, kunnei mitään Capoja heilunut tms, hyvin kuulu välillä toki omien pelaajien nimien huudot kun tekivät maaleja.

Syitä voi olla monia. Yksi syy voi olla se, että TPS kannattajat päättivät tänään protestoida eikä tullut näin ollen haastetta. Yksi syy voi tosiaan olla se, että Tappara fanclubilla ei ole varsinaisia "capoja". Ja yksi syy voisi olla edessä oleva/ollut risteily. Kolmannessa erässä oli noin puolet Tapparan faneista siirtynyt jo pubien puolella. Hyvin oli kuitenkin jengiä mukana.

Itse pelistä Tappara silmin. Ei ollut parasta Andylta ja ei ollut parasta joukkueelta. Pitäisikö lisää analysoida?
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Ei tarvi analysoida. Juuri sellainen peli että tää viedään joka tapauksessa, tavalla tai toisella. Surkeaa että pari pojoa saatiin rankku arvonnalla, mikä ei ole urheilun mukaista. Rehellisesti sanottuna TPS olisi
ansainnut tosta pikkujoulujengistä kolme pistettä...


NA
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Maalivahti ja huono johdon suojelu (kokemattomuus tästä?) pilasivat tänään pelin, ei johdossa osata pelata ei sitten millään.

Maalithan olivat laiturien ja pakkien piikissä, ei Norrenan. Pieni perehtyminen jääkiekon perusasioihin saattaisi auttaa.

Huvittavaa kyllä, Suikkanen jatkaa bullshittiään "hyvin pelaamisesta". Takkiin kuitenkin tuli, osa 666.

Nyt on joulukuu eikä joukkuepuolustamisesta ole TPS:ssa tietoakaan. Mistä sinulle Kaitsu maksetaan?
 

Keyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal FC
Tänään helvetin hyvää peliä hyökkäyssuuntaan parilta kentältä

Anteeksi, kun palautan maan pinnalle, mutta Tappara tarjosi nuo kaikki hyökkäykset kuin amatöörit. Tapparan puolustuspeli oli järkyttävän huonoa kaksi ja puoli erää.

TPS:n hyökkäyspeli oli ihan ok, sellaista Liigan keskitasoa. Tappara puolestaan pelasi kuukauteen huonoimman pelinsä, nimenomaan alakerrassa. Lähes hävetti olla katsomassa tuota kirvesrintojen puolittaista pelailua.

Mielenkiintoista nähdä, milloin Chiodo saa seuraavan torjuntavuoron. Juuri nyt Metsola vie tämän skapan Rautakorven silmissä 100-0.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mulla on muutamassa ottelussa ollu kans hyvä kutina, oisko ollu IFK:ta ja Lukkoa vastaan, nyt on täysin usko loppunut. Toivottavasti ei rahat menny tulosvetoon sitten kuitenkaan !
Itse asiassa ei mennyt kyllä latiakaan vedonlyöntiin eilen! Olisin laittanut ehkä parikymppiä tuolle sinkkukohteelle (1 TPS-TAP+1), mutta kauppareissu venähti pidemmäksi kuin kuvittelinkaan. Olin kotosalla vasta joskus 20min ennen matsin alkua, eikä vedonlyönti ollut päällimmäisenä mielessä. Kauppakassit kun oli purettuina ja muutenkin "kotiuduttuna", niin matsikin oli jo pyörähtänyt käyntiin.

Sikäli nivuskutinani piti paikkaansa, että viimeiselle kympille lähdettiin TPS:n maalin johtoasemasta. Paikkojahan oli tappaa peli mm. Laakson rankkarilla tai Sextonin ylärimavedolla. Mielikuvissani oli, että TPS heittää sen kahden maalin johtonsa viimeistään tyhjään Tappara-pömpeliin. Chiodo tulikin jo maaliltaan pois, mutta kun ei niin ei. Ottelu oli maalirikkaampi kuin osasin kuvitellakaan, mutta käsikirjoitus oli suurinpiirtein kuin omasta ajatusmaailmastani. Tasaisissa merkeissä kolmanteen erään ja viimeisellä kympillä TPS:n yhden maalin johtoasema! Siitä vain jäi puuttumaan se kirsikka kakun päältä.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Maalithan olivat laiturien ja pakkien piikissä, ei Norrenan. Pieni perehtyminen jääkiekon perusasioihin saattaisi auttaa.

Joo ei pakitkaan kehuttavasti suorittanu, mutta kyllä oikea liigatason veskari noista olis ainakin pari jättäny imasematta, Norrena oli maalien lisäksi ainakin 2 kertaa aivan kujalla siitä, missä kiekko on vaikka kiekko oli hänen vieressään, yhdessä kohtaa hänen takanaan valui kohti maaliviivaa, silloin toki riitti, kun huudettiin katsomosta missä se kiekko on.

Kyllä noita maaleja voi laittaa ihan Norrenkin piikkiin, ihan pelin katsominen saattaisi auttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös