Ei ollut Pentikäinen vaan Kukkonen ja Gysbers.Ilveksellä ylivoimalla kentällä samaan aikaan Välimaa, Veistola, Asplund ja Pentikäinen.. :D
Vituttaa tuossa Pelicans-Jokerit ottelun Ruutu.fi:n lähetyksessä kun joku nainen/lapsi koko ajan huutaa Pelicaaaaans, ihan kuin olis sen lapsi jota se huutaa syömään.... "Pelicaaaans, tuu syömään..."
Jamie Arniel Lukon maalin toisena syöttäjänä. Liiga.fi tietolähteenä.
Kuka siitä oikeasti syötön sai?
Tuomari jostain syystä viheltää pelin poikki kun Ilves saa kiekon maalin edustan tilanteesta.
Pari loistosyöttöä Tapparalta suoraan Tepsihyökkääjille. Nyt tuli sitten melko pehmeä koukkujäähy jos katsoo erän aiempia tapahtumia. Tapparajäähy
Tota JYP:n vaihtoaitiota on säälittävä kuunnella. Aina, kun SaiPan mies osuu jyväskyläläiseen niin aitio pomppii tasajalkaa ja "HEEIIII"
Onko TPS:n fanikatsomon tyypit jääneet kokonaan pois, vai katsovatko peliä jostain yläparvelta tms?
Mä luulen että se on tämä eräs cp-vammainen Pelicans-fani jonka olen bongannut useat kerrat, istuu aina A5:n ykkösrivillä. Hänhän vain haluaa kannattaa suosikkijoukkuettaan aivan kuten mekin. Kukin tavallaan eiks je :D
Tuosta aloituksen keskialueelle vienti oli kyllä täyttä paskaa. Ei se ole Ilveksen vika, jos kaksi ilvestä kampataan maalin edessä.
Järvisen mailahan oli vartta myöten Virtalan kainalossa vetohetkellä. Miten tuosta voi saada pehmeän jäähyn? Tappara on jo tähän asti selvinnyt kuin koira veräjästä. Edeltävässä vaihdossa Miettinen kaadettiin kahvalla maalintakaa josta purnauksesta se kymppikin tuli. Plihal hitaana pelaajana kampitti ohi polkevan Sextonin mutta tästä ei uskallettu jäähyä viheltää sillä TPS oli saanut lähes kahden minuutin 5-3 YV:n.
Ei koukkaamiseen edellytä kaatuvaa pelaajaa.
Ainiin näinhän se olikin! Meidän SaiPakin sit kai tekee tätä, ei oo vaan näkyny :)No mutta tätähän on joka hallissa ja jokainen joukkue tekee tätä. Jos ei tee, niin haluaa hävitä. Tulkaa nyt jyväjemmarit kertomaan, miten se meni?