madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Ei saatana, nauroin.Oi, rankkari Raskin
Koko kauden paskin
Kai se ties et Rubinia ei voi ohittaa, ni jos menis läpi.
Ei saatana, nauroin.Oi, rankkari Raskin
Koko kauden paskin
Nii mutta mites Lukon!!?!?!Siellä Tepsin eturivin veetit keskarit pystyssä :D
HIFK oli aivan yhtä paska kun aiemminkin tällä kaudella. Näennäistä hallintaa, mutta maalivahti ei vakuuta ja kenttäpelaajat ei saa mistään sisään.IFK oli kaksi erää parempi, mutta näin tällä kertaa. Rubin on perkeleen kova!
Tuomarilinja iso pettymys, mutta ei tarvitse siitä onneksi enempää voiton jälkeen jutella.
Loput veti selkeästi paremmin kuin ensimmäisen reilun kympin, jolloin oli mielestäni ihan kujalla ihan syötöistä alkaen. Ei mulla ole häntä vastaan mitään, päinvastoin yksi suosikkejani ollut Ilvekseen tulosta saakka, mutta en mä rupea ketään hehkuttamaan jos menee päin honkia.
Loput veti selkeästi paremmin kuin ensimmäisen reilun kympin, jolloin oli mielestäni ihan kujalla ihan syötöistä alkaen. Ei mulla ole häntä vastaan mitään, päinvastoin yksi suosikkejani ollut Ilvekseen tulosta saakka, mutta en mä rupea ketään hehkuttamaan jos menee päin honkia.
Kyllä se Ville osaa. Keväällä mitalipeleissä on Stadin kingit. Vahva joukkue. Nimenomaan joukkue.Isot onnittelut Ässlle! Parempi voitti! HIFKssa harjoitellaan valmentamista vielä. Ehkä joskus vielä voidaan haastaa Ässät.
Nyt alkoi kiinnostaa. Saatiinko kuviin vai jäikö yritykseksi?Mikä vitun kuvaaja oli rankkareissa :D
Nyt alkoi kiinnostaa. Saatiinko kuviin vai jäikö yritykseksi?
tähän lienetään Pelsu toimistolla myös uskottavan…”lähtis jo…ihan sama minne”Sitä ei uskoisi että tämä on se ainoa Liiga-pelaaja jolla on optio lähteä kesken kauden mihin vaan.
Juu kyllähän Lancaster on saanut liikaa rapaa ihan turhaan, vaikka liigapelit eivät ole putkeen menneetkään toistaiseksi. Itsellänikin uskoa riittää tietysti, melkein 50 pisteen pakki viime kaudella, niin näin radikaaliin taitojen huonontumiseen en usko mitenkään..Njoo, enemmän viittasin toiseen kirjoittajaan, joka tuolla otteluketjussa on laittamassa Lancasteria villaan... Se menee yli, totta kai kritisoida saa kun sen aika on. Ja pitääkin. Tommonen Lancasterin tyylisen kaverin kohdalla omasta mielestäni on vain kyysmys siitä että saa flown päälle ja sitten taas homma toimii kuten ennenkin. En ole yhtään huolestunut vaikka peli ei just nyt uran parasta olekaan.
Jep :D pakko tulla Nikkilälle 2+2Nikkilä luistelee suoraan SaiPan maalin eteen halaamaan Anttalaista, kun kiekko on ihan muualla. Mitä?
Wiitakowski saa kyllä köykäisiä kakkosia, Lasch lukitsi hienosti mailan vartaloaan vasten ja kakkonen oli tosiasia
Nikkilä luistelee suoraan SaiPan maalin eteen halaamaan Anttalaista, kun kiekko on ihan muualla. Mitä?