Mainos

La 7.1.2023 Otteluseuranta (Liiga)

• 13 518
  • 249

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Olihan veto, menikö yläpesään - tarkistetaan videolta.

Edit. Ja sisällä oli. TPS pelaa taas tasapelin ja häviää.
Tiukka oli peli ja pillipiiparit ottivat hiukan roolia ja melkein pilasivat hyvän matsin. Ehkä kuitennii oli ansaittu kääntö Kärpille. Vitosen arvoiset taklauset menivät vähä ohitse. 4-3 JA.

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597
Joko jäähytasapaino tasapainotetaan? Ipalla kolome käyttämätöntä alivoimaa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siirryin Ipan peliin ja mitä mä nään? Jumalauta, kuka toi rehevälanteinen Ilves-chirkku on kuka heiluttelee tota blackfest-lippua? Siinä oli persettä ja ilmettä. Ajjajjaii... Cum to Uncle JB...

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Olipahan taas kekkerit Jyväskylässä tuomareilla, oksat pois piirakasta ja pullot lenteli. Welcome to Liiga

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597
Siirryin Ipan peliin ja mitä mä nään? Jumalauta, kuka toi rehevälanteinen Ilves-chirkku on kuka heiluttelee tota blackfest-lippua? Siinä oli persettä ja ilmettä. Ajjajjaii... Cum to Uncle JB...
Lööke vippas sille jo kiekon, joten voi olla jo varattu...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onneks nää pelit näkee myäs jälikäteen täältä. Mites niitä kuvakaappauksia otettiinkaan...?

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Tapparan ruotsalaisveljesten ja nyt Sportin ruotsalaisten ylivoiman pyöritystä katsellessa olen tullut siihen tulokseen, että voittava taktiikka Liigassa olisi hankkia viisi svantea ja antaa niille kaikki ylivoimat. Tuossa touhussa on vaan enemmän järkeä kuin härmän poikien räveltämisessä.

Ilvessydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves. TUTO
Olipa nätti Rädyltä ja kaksi pinnaa kotiin!

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tapparan ruotsalaisveljesten ja nyt Sportin ruotsalaisten ylivoiman pyöritystä katsellessa olen tullut siihen tulokseen, että voittava taktiikka Liigassa olisi hankkia viisi svantea ja antaa niille kaikki ylivoimat. Tuossa touhussa on vaan enemmän järkeä kuin härmän poikien räveltämisessä.
Öö, ei ihan kai noinkaan?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy